Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM

moalinn

Medlem
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

    Never

About moalinn

  • Rank
    Avancerad medlem

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. moalinn

    Kamala i Februari 2010

    hej igen vi har inte bestämmt när vi åker än? har även inte bestämmt om vi ska till phuket eller krabi vi får se vad som händer:) ha de så bra i kamala och skriv gärna en rad när ni kommer hem ha de gött mvh annica bollnäs
  2. moalinn

    6 grabbar i thailand! Äventyr!

    håller med husse
  3. moalinn

    Kamala i Februari 2010

    hej har ni varit i kamala förr? skulle vilja veta mer om det sist vi var i thailand bodde vi i bangtao var en gång i kamala på en marknad där det var billigt .... ser även att du bor i arbrå själv bor vi i bollnäs ha det gott
  4. moalinn

    thomas cook airbus a330-200a

    glömde fråga ....kan man fälla ner sätena mera än vanliga säten?
  5. moalinn

    thomas cook airbus a330-200a

    var det värt pengarna att åka royal class ....är det bättre än "vanliga säten"?
  6. moalinn

    kata eller karon

    funderar att åka igen till phuket men kan inte välja mellan kata eller karon vilken är den bästa stranden för små barn.... sist bodde vi i bangtao jätte fint hotell men alldeles för långt att sitta och åka varje kväll för att shoppa ,,,,
  7. moalinn

    thomas cook airbus a330-200a

    finns det ingen som har bilder eller har flygit med detta plan och tagit royal class ? är det värt pengarna? har kollat deras hemsida men hittar ej nå bilder eller ritning på detta plan,,, skulle så gärna vilja se ,,,
  8. moalinn

    royal class

    hej är jätte intresserad om nån har bilder från thomas cook plan till phuket och hur är det i royal class om man jämför med standard plats jätte tacksam för svar //annica
  9. moalinn

    Nedräkning

    själv har man inte bokat nått kom hem i april i år och jag blir så sugen när man sitter och läser om hur ni räknar ner ,,,tyckte inte det var så längesen man själv satt och räkna ner .. gott nytt år på er /// från en som vill åka som sitter i kalla bollnäs -23
  10. moalinn

    bang tao???????+

    hej vi kom nyss hem i från bangtao vi bodde på sunwing och det var helt super jätte fina rum ,bra mat,och jätte bra personal...även vings personal var super med bra aktiviteter åt barnen på dagarna...ligger vid stranden kan inte bli bättre ..
  11. moalinn

    ni som flygit med thai airways

    hej igen vad är tg mvh annica
  12. moalinn

    åker om 3 dagar

    jag o min familj åker om tre dagar med thai har sett fram emot det här jätte länge ... men nu börjar man bli lite orolig när man läser om vad som sker där nere vi mellan landar i bangkok blir vi drabbade av det tror ni ??!! vi ska till phuket hur är det där drabbas phuket sist det var oroligheter ?? eller är det bara bangkok tacksam för lite svar annica
  13. hm vi åker på torsdag till bangkok,,,tror ni att vi kommer att påverkas av det ?!
  14. moalinn

    ni som flygit med thai airways

    hej åker med thai nu på torsdag med två små barn vi har fått plats nr 63 någon som vet om det är en bra plats?? eller ska jag försöka byta plats tack på förhand
  15. vi åker ner den 16 april o stannar till den 1 maj och vi kommer att finnas i bangtao... vi är två familjer som åker med barn som är 2 .4,5,6 längtar jätttee mycket nu
×