-
Content Count
51 -
Joined
-
Last visited
Never
Content Type
Forums
Blogs
Gallery
Everything posted by Maskbebis
-
Själv älskar jag Depeche Mode och kan lyssna hur mycket som helst på dom MEN jag skulle vilja veta vad ni lyssnar på och kanske få lite nya idéer på bra grupper att lyssna på under flighten till Bangkok. Jag är allätare när det gäller musik så hoppas att ni har lust att inspirera mig lite
-
Avresa till Sthlm om 6 dagar, sen vidare ner till Bangkok för shopping och storstadsliv Efter det åker vi ner till Koh Lanta och lugnet. Det ska solas, badas, snorklas, ätas god mat, drickas god öl mm, åkas till andra öar och bara njuta av livet... allt detta under fem veckor Kommer hem lagom till december och allt som hör till då. Jag kommer titta in vid tillfälle under resan och uppdatera hur vi har det!
-
idag glädjs jag åt... (ingen politik, invandring...)
Maskbebis replied to Wicky's topic in Ordet är fritt!
att första etappen på resan är avklarad. Nu har vi bara resten kvar -
Idag ska det bli Lasagne mmm, gott
-
Nu är första delen gjort. Vi kom fram till Bromma efter en lite groping flight med en halvspännande landning. Jag lyckades spilla juice över mig när vi flög. Typiskt klumpiga Anna. Bathen på Landvetter var slut så vi har fått reservera pengar som finns att hämta imorgon på Arlanda innan vi flyger vidare. Nu ska vi fika och prata och försöka fördriva tiden så gott det går. Skriver mer när vi har kommit fram till Bangkok. På återseende
-
idag glädjs jag åt... (ingen politik, invandring...)
Maskbebis replied to Wicky's topic in Ordet är fritt!
...att det är en dag kvar tills jag åker till Thailand Idag blir det städa lägenheten, tvätta och packa och imorgon kör min snälla mamma upp oss till Landvetter -
idag glädjs jag åt... (ingen politik, invandring...)
Maskbebis replied to Wicky's topic in Ordet är fritt!
Vad roligt! -
idag glädjs jag åt... (ingen politik, invandring...)
Maskbebis replied to Wicky's topic in Ordet är fritt!
ännu en fin höstdag Skall åka en sväng till Alingsås med min mamma, ska bli trevligt -
idag irriterar jag mig på ... (ingen politik, invandring...)
Maskbebis replied to Wicky's topic in Ordet är fritt!
vad är detta? kan någon förklara? Triggerpoint innebär att nån med utbildning om detta, i mitt fall min mosters man (mycket bra), letar upp ömmande och smärtande punkter som sitter i nacken, axlarna och bröstkorgen (finns säkert fler) och trycker på ett speciellt sätt på dom tills smärtan släpper. Kan göra ont menadns man gör det men är väldigt skönt när det är klart. Sen masserade han in en värmande kräm så jag skulle bli ännu mjukare i mina muskler, härligt -
Härligt! Ha en toppenresa
-
Jag undrar när i november man firar Loi Krathong i år och om man firar detta på Koh Lanta och öarna där omkring? Skulle gärna vilja se detta, verkar så fint med dom små båtarna med ljus o blommor
-
Fyra dagar kvar, nu börjar resfebern göra sig lite påmind... fast jag gillar det Helgen blir fylld med städning av lägenhet, tvätta, packa och gosa med hundarna som en tok...
-
idag irriterar jag mig på ... (ingen politik, invandring...)
Maskbebis replied to Wicky's topic in Ordet är fritt!
Att huvudvärken fortfarande inte har gett med sig riktigt trots triggerpoint-terapi igår -
idag glädjs jag åt... (ingen politik, invandring...)
Maskbebis replied to Wicky's topic in Ordet är fritt!
Att vi verkar få en fin höstdag! -
I vår familj ingår det, förutom 2 hundar, oxå en Kungspyton. Vi hade även en Leopardgecko men han blev gammal och slutade äta.
-
Första resan utomlands går till Khao lak 18/11
Maskbebis replied to Mimo's topic in Nu åker vi! Reseplaner!
Hej! Glöm inte att vaccinera er mot iallafall Hepatit A som smittar vi a mat o dryck. Dumt att få det när det är så lätt att undvika. Ha en toppenresa -
idag glädjs jag åt... (ingen politik, invandring...)
Maskbebis replied to Wicky's topic in Ordet är fritt!
Att min moster med familj kommer hit idag o hälsar på Hoppas att migränen har släppt tills dess... -
idag irriterar jag mig på ... (ingen politik, invandring...)
Maskbebis replied to Wicky's topic in Ordet är fritt!
Samma här Wicky inte kul... -
Ha en härlig resa Är själv sugen på cykelturen i Bangkok, tror det blir en sväng faktiskt
-
Vad skönt att op verkar ha gått bra och att du har kommit hem igen
-
idag irriterar jag mig på ... (ingen politik, invandring...)
Maskbebis replied to Wicky's topic in Ordet är fritt!
... att det ösregnar. Så svårt att få med hundarna ut då -
Nu är mp3:n fylld med både musik och ljudböcker inför den stundande fligten och semestern. Tack för alla bra tips!
-
Jag är 31 år
-
idag glädjs jag åt... (ingen politik, invandring...)
Maskbebis replied to Wicky's topic in Ordet är fritt!
... att det bara är 6 dagar kvar tills jag ska åka till Thailand
