ebba-lotta
Medlem-
Content Count
249 -
Joined
-
Last visited
About ebba-lotta
-
Rank
Avancerad medlem
Profile Information
-
Gender
Not Telling
-
Ruttna ägg är det. Eller så blev vi lurade på vår matlagningskurs. Fy för ända in i h-e vad illa det smakade. Och var alldeles grön brunt inuti.
-
Fint stälke, litet o mysigt, MEN bottnen är dyig. O långgrunt. Var ganska läskigt o gå i vattnet.
-
Flyger oxå med air asia över jul o nyår, 6500 för 4 vuxna tur o retur. Tyckte jag var rimligt med tanke på årstiden. Längtar
-
Att hille hahaha så tokigt det kan bli :D
-
Nu blev det nog ett missförstånd om vuxenleksaker. Jag menar alltså vatten skoter, bananbåt. Åka i fallskärm efter båt. Sådana saker absolut inget annat
-
Hej o hjälp Vi har bestämt oss för koh chang över jul o nyår o nu letar jag hotel. Vi är två 55 åringar o våra döttrar i dryga 20 års åldern. Kollar hotel på White sand beach men hittar inget som säger owaww. Hur är det på lonley beach finns det något alls att göra? Typ några barer för tjejjerna och sånt. Vattenleksaker för vuxna? O för varje gång jag kollar blir hotellen färre! Om någon har nåt hotel tips så tas det emot varmt o tacksamt. Ebba-lotta
-
Hej! Snabb fråga, hur kinkiga är Chathay med handbagaget? Leker med tanken att flyg med enbart handbagage då vi har två mellanlandningar. ebba-lotta på väg till Bali
-
Tack för svar! Jag fattar inte riktigt det där med loungen, är dom inte knutna till ett visst flygbolag? Kan man bara knalla fram o fråga om man kan köpa in sig? O vad kostar det?
-
Hej! Hinner man göra något på den tiden? Kan man lämna flygplatsen? Ebba-lotta
-
Hej Var i New York i december o bodde på Chelsea Star Hotel. Väldigt enkelt men rent o super trevlig personal. Halva hotellet är hostel men vi hade dubbelrum med jättefint badrum. Minna inte adressen. O vi åt på Red Rooster sååå gott. O inte super dyrt alls. Rekommenderas varmt. Vi var oxå på opera på The Met. Fantastiskt på alla sätt.
-
Någon som har erfarenhet av dessa uthyrare?
-
Hej! Jag läser o läser o blir bara mer o mer förvirrad. Vi tänkte ev hyra ett hus eftersom vi är fem vuxna o sen åka på olika utflykter o den äldre generationen sitta med tårna i sanden. Vi söker lite på gångavstånd typ mataffäer o restauranger o gatumatstånd. Mycket gärna ett träningställe för Myuthai. Bada bada bada. Hjälp mej goda människor på detta forum. 😻😻😻
-
Tack Anders jag tänkte lite så ochså. Då gäller det bara att enas om resmål :JC_see_stars:
-
:chwi När bör man boka hotellen inför årets jul o nyår?
