Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM

ebba-lotta

Medlem
  • Content Count

    249
  • Joined

  • Last visited

About ebba-lotta

  • Rank
    Avancerad medlem

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. ebba-lotta

    De rosa äggen

    Ruttna ägg är det. Eller så blev vi lurade på vår matlagningskurs. Fy för ända in i h-e vad illa det smakade. Och var alldeles grön brunt inuti.
  2. ebba-lotta

    Choeng Mon

    Fint stälke, litet o mysigt, MEN bottnen är dyig. O långgrunt. Var ganska läskigt o gå i vattnet.
  3. ebba-lotta

    Thailand - Bali

    Flyger oxå med air asia över jul o nyår, 6500 för 4 vuxna tur o retur. Tyckte jag var rimligt med tanke på årstiden. Längtar
  4. ebba-lotta

    Lonley beach Koh Chang

    Att hille hahaha så tokigt det kan bli :D
  5. ebba-lotta

    Lonley beach Koh Chang

    Nu blev det nog ett missförstånd om vuxenleksaker. Jag menar alltså vatten skoter, bananbåt. Åka i fallskärm efter båt. Sådana saker absolut inget annat
  6. ebba-lotta

    Lonley beach Koh Chang

    Hej o hjälp Vi har bestämt oss för koh chang över jul o nyår o nu letar jag hotel. Vi är två 55 åringar o våra döttrar i dryga 20 års åldern. Kollar hotel på White sand beach men hittar inget som säger owaww. Hur är det på lonley beach finns det något alls att göra? Typ några barer för tjejjerna och sånt. Vattenleksaker för vuxna? O för varje gång jag kollar blir hotellen färre! Om någon har nåt hotel tips så tas det emot varmt o tacksamt. Ebba-lotta
  7. ebba-lotta

    Chathay Pacific

    Hej! Snabb fråga, hur kinkiga är Chathay med handbagaget? Leker med tanken att flyg med enbart handbagage då vi har två mellanlandningar. ebba-lotta på väg till Bali
  8. ebba-lotta

    8 timmat i Istanbul

    Tack för svar! Jag fattar inte riktigt det där med loungen, är dom inte knutna till ett visst flygbolag? Kan man bara knalla fram o fråga om man kan köpa in sig? O vad kostar det?
  9. ebba-lotta

    8 timmat i Istanbul

    Hej! Hinner man göra något på den tiden? Kan man lämna flygplatsen? Ebba-lotta
  10. ebba-lotta

    Tips på boende i New York?

    Hej Var i New York i december o bodde på Chelsea Star Hotel. Väldigt enkelt men rent o super trevlig personal. Halva hotellet är hostel men vi hade dubbelrum med jättefint badrum. Minna inte adressen. O vi åt på Red Rooster sååå gott. O inte super dyrt alls. Rekommenderas varmt. Vi var oxå på opera på The Met. Fantastiskt på alla sätt.
  11. Någon som har erfarenhet av dessa uthyrare?
  12. ebba-lotta

    Ban Phe eller Mae Phim

    Hej! Jag läser o läser o blir bara mer o mer förvirrad. Vi tänkte ev hyra ett hus eftersom vi är fem vuxna o sen åka på olika utflykter o den äldre generationen sitta med tårna i sanden. Vi söker lite på gångavstånd typ mataffäer o restauranger o gatumatstånd. Mycket gärna ett träningställe för Myuthai. Bada bada bada. Hjälp mej goda människor på detta forum. 😻😻😻
  13. ebba-lotta

    Rayong

    Häftigt
  14. ebba-lotta

    Jul igen

    Tack Anders jag tänkte lite så ochså. Då gäller det bara att enas om resmål :JC_see_stars:
  15. ebba-lotta

    Jul igen

    :chwi När bör man boka hotellen inför årets jul o nyår?
×