Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM

FreddeFia

Medlem
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

    Never

About FreddeFia

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 11/04/1982

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Sverige
  1. FreddeFia

    Restauranger i Khao Lak

    Jag måste rekomendera en lite gul "kiosk" med sittplatser som ligger vid bokaffären Book Tree ganska så långt upp på huvudgatan. Där fick vi fantastisk service och god mat Killen som serverade sprang till och med in på bokaffären och hämtade vykort med maträtter på och förklarade vad det va. Åhh nu längtar man tillbaka
  2. Hej! Vi bodde där 2 veckor i feb. Det va helt underbart hotell och fantastisk personal. Ett minus va ju att det va en bit till stranden men det gjorde inte så mycket =) Vi tog ofta taxi till bang niang beach där va det jätte härligt. Måste även få rekomendera ett matställe i närheten. När man gick upp mot stora vägen så låg det en gul kiosk till vänster på andra sidan vägen vid en bokaffär som hette Book Tree. Där va det den godaste maten och den bästa servicen
  3. FreddeFia

    Har någon flygit med TUIfly Nordic?

    Vi åkte med dem nu i feb och det va helt ok.. Vi hade bokat plats i förväg via internet och på vägen dit satt vi nästan längst bak på kanten där det är bara 2 säten och det va perfekt, ingen främling bredvid =) Maten va ok och servicen oxå.
  4. FreddeFia

    Hur e stranden vid Nang thong, Kaho Lak?

    Det va inge fel på den stranden men vi tyckte att stranden Bang niang som låg längre bort va mycket finare så vi tog taxi dit på dagarna. Även White sand beach är helt klart värt ett besök. Åhh nu vill man ju tillbaka Vart i Khao lak ska ni bo? Måste även få rekomendera ett bra ställe att äta på =) En liten gul kiosk som låg i norra delen vid en bokaffär som hette Book Three. Helt klart den bästa maten och servicen tyckte vi
  5. FreddeFia

    BYE BYE!!!

    Tack tack
  6. FreddeFia

    BYE BYE!!!

    En sista titt på TF och sen far vi mot Arlanda
  7. FreddeFia

    1 dag kvar =)

    Tack! Vi ska bo på The Andaburi Resort. Japp jag ska försöka med det
  8. FreddeFia

    1 dag kvar =)

    Ja imorgon bär det av för oss till Khao Lak. Min första resa till Thailand Som vi har längtat... Nu ska vi bara och ha det skönt. Hoppas flygresan går bra bara :-\
  9. FreddeFia

    Khao Lak ??

    Åhhh nu är det bara 3 dagar kvar tills vi far :big grin:
  10. FreddeFia

    Khao Lak - Hjälp

    Hej! Vi ska bo på The Andaburi resort nu när vi far den 8:e februari. När tänkte ni bo där isf då? Ha det bra!
  11. FreddeFia

    Khao Lak ??

    Ja jag vill oxå veta massor om Khao Lak då vi far om en vecka
  12. FreddeFia

    6 veckor kvar....

    Imorgon är det bara en vecka kvar för oss det ska bli sååå härligt. Vi har inte ens börjat packa än
  13. Ja nu är det så att jag velar fram och tillbaka om vi ska beställa festmåltid dvs. trerätters eller inte?? Vi åker med Tuifly Nordic, är det någon som har erfarenhet ang detta? Tack!
  14. FreddeFia

    Hotell Seaview Resort i koh lanta

    Hej! Ett par som vi känner bodde på det hotellet när de va i Thailand och de tyckte att det va helt underbart. Mvh Fia
  15. FreddeFia

    Filt och kudde på planet?

    Jo jag undrar om man får låna kudde och filt när man flyger med Tui fly nordic till Phuket?? Någon som vet Tack på förhand!
×