Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Thaikalle

Husdjur i Thailand

Rekommendera Poster

Endoo tog du med dig din hund från sverige till thailand? jag har nämligen funderat på vart man förvarar sin hund om man skulle flyga med den.

Hunden får en egen bur och den får vara i bagageutrymmen. KAnske finns det nån speciell "avdelning" för djur, men där nere får dom vara under flygningen

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Endoo tog du med dig din hund från sverige till thailand? jag har nämligen funderat på vart man förvarar sin hund om man skulle flyga med den.

Hunden får en egen bur och den får vara i bagageutrymmen. KAnske finns det nån speciell "avdelning" för djur, men där nere får dom vara under flygningen

Missade nog den här frågan så tack att du svarade.

De flesta plan har flera avdelningar i lastutrymmet och när ett djur ska med tempererar man och höjer lufttrycket till samma som i kabinen i ett av lastutrymmena. Är det ett djur på mindre än 5 kilo (varierer lite från olika bolag tror jag men om jag minns rätt ligger det runt denna vikt) så kan man få ha den i kabinen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har donerat Gibbonapan till ett projekt i Phuket där man jobbar med att kunna placera ut dessa utrotninghotade apor i naturen i April i år därefter skaffade jag den andra apan

ahaaa  :) Blev fundersam där ettag.

Du gör verkligen ett superjobb. Driver du allt från egen ficka eller får du stöd eller har så man kan ge bidrag. Om inte borde du skaffa en websida som kanske kan hjälpa dig att expandera. Såna som du behövs det flera av  :kla

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Endoo

Jag har plockat allt från egen ficka änså länge. Försöker hitta på olika sätt att dra in pengar.

Som jag sedan lägger på att rädda utrotningshotade djur och det förtryckta karenfolket som tvingas äver gränsen från Burma.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×