M_Olsson 26 Report post Posted March 8, 2019 Under 100 dagar. Nu bara 97 dagar kvar. Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 45 Report post Posted March 9, 2019 Fyra dagar till mitt smultronställe, Pak Meng i Trangprovinsen Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 45 Report post Posted March 14, 2019 Några timmar innan flyget går. Ska bli skönt att slippa skitvädret här. Share this post Link to post Share on other sites
M_Olsson 26 Report post Posted May 4, 2019 41 dagar kvar. Share this post Link to post Share on other sites
M_Olsson 26 Report post Posted June 7, 2019 Mindre än en vecka till avfärd. Flyger nästa fredag. Share this post Link to post Share on other sites
palleair 1 Report post Posted September 16, 2019 Verkar som det blir 25/3-20 nästa resa blir av, runt 190 dagar kvar. Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 45 Report post Posted September 17, 2019 Åker på julafton. Blir en månad i Pak Meng och Thalenoi Share this post Link to post Share on other sites
MR.Big 15 Report post Posted September 20, 2019 83 Dagar men vem räknar Share this post Link to post Share on other sites
Stansaren 6 Report post Posted October 5, 2019 71 dagar. Share this post Link to post Share on other sites
Stansaren 6 Report post Posted November 20, 2019 25 Share this post Link to post Share on other sites
MR.Big 15 Report post Posted November 23, 2019 19 dagar till Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 45 Report post Posted November 30, 2019 Några veckor till, sen blir det Thailand. Först Thale Noi vid Songkhla lake. Värsta naturreservatet. Sen blir det min absoluta favorit i Thailand, Pak Meng, där vi bor i lilla hyddan på stranden. Den här gången har vi uppdaterat från Honda Click till Honda wave, växlar med automatkoppling, så det blir fint att åka runt i södra Thailand, och knappt se en farang. Det är mitt genuina Thailand. Samtidigt förstår jag att som barnfamilj hamnar man gärna på turistorterna. Men ni som har möjlighet. Prova det genuina Thailand. Det finns faktiskt många ställen fortfarande Share this post Link to post Share on other sites
Mats75 12 Report post Posted November 30, 2019 105 dagar Share this post Link to post Share on other sites
MR.Big 15 Report post Posted December 12, 2019 Då var det avfärd äntligen!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted December 24, 2019 12 dagar kvar. Länge sen jag loggade in här. God Jul på er allihop Share this post Link to post Share on other sites
Vächötaschlätta 2 Report post Posted December 25, 2019 1 :-) God jul! Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 45 Report post Posted December 25, 2019 Ja. God Jul på er. Thai hade full tomteshow på flygplatsen i Hat Yai när vi landade där idag. Thai kan det där med att fira. Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted December 25, 2019 14 timmar sedan, pelle77 säger: 12 dagar kvar. Länge sen jag loggade in här. God Jul på er allihop God Jul på dig själv och er andra. All väl med dig? Share this post Link to post Share on other sites
palleair 1 Report post Posted January 28, 2020 Nu va det bara 53 dagar kvar, närmar sig Med stormsteg. Share this post Link to post Share on other sites
palleair 1 Report post Posted March 29, 2020 (edited) På 2020-01-28 på 19:48, palleair säger: Nu va det bara 53 dagar kvar, närmar sig Med stormsteg. Resan blev avbokad 23 timmar innan avgång, fick en voucher på hela biljettbeloppet av Qatar Airways, köpt via RCG som inte tog nåt ansvar trots Qatar gick ut med att resebyrån skulle göra det. Bokar nog direkt med flygbolaget hädanefter. Stor eloge till Qatar. Edited March 29, 2020 by palleair Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 45 Report post Posted March 29, 2020 Ja Qatar är bra bolag. Bra att det ordnade sig. Vi får se när man kan planera och börja resa framöver. Huvudsaken att nära och kära är friska än så länge. Hemskt det som händer nu med Corona. Även lilla Thale Noi ( vårt ställe ) har folk som är sjuka i corona Share this post Link to post Share on other sites
MR.Big 15 Report post Posted April 7, 2020 Vad tror ni gott folk?Kan man vara i Thailand i Dec-Jan? Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 45 Report post Posted April 8, 2020 Finns nog tyvärr inget svar på de just nu. Tror att Thailand har mycket av det här skiten framöver. De har försökt mörka, men de har stora problem. Vi brukar vara i Thailand varje vinter. Men just nu känns det inte aktuellt att tänka på när vi ska åka nästa gång Share this post Link to post Share on other sites