cassi 2 Report post Posted May 17, 2017 Äntligen... 48 timmar kvar.. Underbart att räkna timmar istället för dagar... Så nära nu 1 Brandywine reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
cassi 2 Report post Posted May 18, 2017 Tjooooooo 1 ynka dag... Imorgon bär det av och 4 underbara veckor väntar Share this post Link to post Share on other sites
Mats75 12 Report post Posted May 28, 2017 Ser ut att bli den 10:e eller 14:e mars 2018 med TUI. Så måååååååååååånga dagar kvar. Share this post Link to post Share on other sites
ZUMPEN 0 Report post Posted June 7, 2017 Jag åker imorgon 17:55 från Arlanda med destination Bangkok och vidare med Taxi till Pattaya! Share this post Link to post Share on other sites
sandranilsson 1 Report post Posted June 12, 2017 7 dagar kvar Det blir samui och bkk 4 veckor! 1 Snowflakes reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
M_Olsson 26 Report post Posted June 13, 2017 4 dagar kvar tills resa till Filippinerna påbörjas. Share this post Link to post Share on other sites
trskial 3 Report post Posted June 30, 2017 Reser imorgon och kommer hem 22 Juli Share this post Link to post Share on other sites
Martin 0 Report post Posted July 3, 2017 2 dagar kvar! Woohoooo! Share this post Link to post Share on other sites
Brandywine 5 Report post Posted July 19, 2017 Fyra! Share this post Link to post Share on other sites
Stansaren 6 Report post Posted August 21, 2017 115. Share this post Link to post Share on other sites
marie 18 Report post Posted August 30, 2017 Då var det äntligen bokat. 125 dagar kvar. Share this post Link to post Share on other sites
Leath 2 Report post Posted September 1, 2017 På 2017-08-30 på 22:30, marie säger: Då var det äntligen bokat. 125 dagar kvar. Blir det Hua hin för er? Eller något annat? För oss är det 72 dagar kvar men har väntat länge då vi bokade i januari Share this post Link to post Share on other sites
Martin 0 Report post Posted September 1, 2017 1 timme sedan, Leath säger: Blir det Hua hin för er? Eller något annat? För oss är det 72 dagar kvar men har väntat länge då vi bokade i januari Skön att kunna längta efter jul, nyår och Thailand på samma gång! Share this post Link to post Share on other sites
marie 18 Report post Posted September 2, 2017 18 timmar sedan, Leath säger: Blir det Hua hin för er? Eller något annat? För oss är det 72 dagar kvar men har väntat länge då vi bokade i januari Ja, vi bokade samma hus i Hua Hin redan innan vi åkte hem i februari. Jag funderade just på om det snart var dags för er att åka. Själv kom jag hem från USA för en vecka sedan och ska även hinna med Dubai och Kroatien innan det blir dags för Thailand. Det jobbiga livet som pensionär. 2 Leath and vårsol reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Stansaren 6 Report post Posted September 5, 2017 100. Share this post Link to post Share on other sites
Leath 2 Report post Posted September 14, 2017 På 2017-09-02 på 08:34, marie säger: Ja, vi bokade samma hus i Hua Hin redan innan vi åkte hem i februari. Jag funderade just på om det snart var dags för er att åka. Själv kom jag hem från USA för en vecka sedan och ska även hinna med Dubai och Kroatien innan det blir dags för Thailand. Det jobbiga livet som pensionär. Skönt med frihet förstår jag 59 dagar kvar Denna gång blir det en jättelugn resa med nästan hela tiden på Koh Kood som vi besökte några nätter i november (då var det första gången) Perfekt för mig som är så ljud och intryckskänslig 1 marie reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
M_Olsson 26 Report post Posted October 6, 2017 18 till Dubai & 252 till Lombok & Bali. Hoppar nog över Thailand nästa sommar också. Har inte varit där sedan juli 2016, börjar bli länge sedan nu. Share this post Link to post Share on other sites
Leath 2 Report post Posted October 16, 2017 27 Längtar! Share this post Link to post Share on other sites
Jaspe 2 Report post Posted October 16, 2017 82 Dagar kvar Share this post Link to post Share on other sites
Stansaren 6 Report post Posted October 18, 2017 57 dagar kvar. Share this post Link to post Share on other sites