Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Wicky

Bara ... dagar till avfärd ...!

Rekommendera Poster

24 dagar kvar nu är det nära  :dan Det bästa av allt är att i år har vi ökat upp restiden från 3 v till 1 månad och det kan man ju lätt stå ut med  :dan

Härligt! Vill oxå åka nu!

Ja du annelie det går säkert snabbt tills ni åker=) det känns helt overkligt va snabbt sista tiden har gått med tanke på att man började räkna ner på 309 dagar =)

Det värsta är ju att tiden sen bara flyger iväg när man är där nere =( och helt plötsligt är man tillbaka på över 300 dagar ???

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

24 dagar kvar nu är det nära  :dan Det bästa av allt är att i år har vi ökat upp restiden från 3 v till 1 månad och det kan man ju lätt stå ut med  :dan

Härligt! Vill oxå åka nu!

Ja du annelie det går säkert snabbt tills ni åker=) det känns helt overkligt va snabbt sista tiden har gått med tanke på att man började räkna ner på 309 dagar =)

Det värsta är ju att tiden sen bara flyger iväg när man är där nere =( och helt plötsligt är man tillbaka på över 300 dagar ???

Ja så är det  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Förb*skade Norwegian, bra priser så jag kunde inte hålla mig. 148 dagar kvar, landade ju för 10 dagar sen så jag vetefan om inte skatteverket snart skriver ut mig från Sverige  :D

Härligt :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vafan... jag trodde jag hade bokat långt fram med mina 137 dar kvar. Jag har ju bara 4½ månad kvar dådå...

Sommarn/hösten kan man ju vara här men sen vill jag till  :sun2 Men tillbaka till Sverige just före  :ch

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

11 dagar kvar  :dan

Åh fy vad härligt! Vimsar du runt packar i och packar ur nu?  :P

Jaa det gör jag verkligen =) Ska bli så härligt att äntligen få komma iväg :kla

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

tjohoooo äntligen ensiffrigt.. 9 dagar :kla

Härligt! Inte jobbigt att veta att man ska iväg när regnet öser ner här hemma (i Helsingborg iaf)

Ja du Lotta det gör det här i Eslöv också.. Nej du inte alls jobbigt att lämna detta vädret inte  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×