Mr. Ironman 0 Report post Posted October 22, 2008 Nej! Jag ÄR inte avundsjuk... Kommer inte iväg förrän i februari! Är väl typ +100 dagar kvar... men det smäller ju bara till så ligger man där på stranden med en Chang Bia! Share this post Link to post Share on other sites
Annelie1 0 Report post Posted October 23, 2008 Ja det närmar sig nu är det 71 dagar kvar för oss till Thailand och Kata beach :Mauridia_29: Share this post Link to post Share on other sites
majja 0 Report post Posted October 23, 2008 Nu har jag 106 dagar kvar... Snart tvåsiffrigt Share this post Link to post Share on other sites
millicentia 0 Report post Posted October 23, 2008 40 nått dagar har vi kvar till den 2 dec. Däremot räknade jag hur många dagar barnen har kvar i skolan innan det är dax och det slutatde på 21 Share this post Link to post Share on other sites
Thaikalle 0 Report post Posted October 24, 2008 Bara 180 dagar kvar innan jag åker en liten sväng till Sverige Share this post Link to post Share on other sites
jansson_u 0 Report post Posted October 24, 2008 Idag fredag är det precis 6 veckor kvar till "take off" och planet styr mot Bangkok. Jösses vilken väntan det varit, bokade biljetterna i februari och då kändes det som en evighet till avresedatum. Nu är det 6 jobbveckor kvar och det innebär att det är mindre arbets veckor kvar än antal veckor vi ska vara i THAILAND :dan 6 veckor * 7 dagar = 42 dagar till avresa. Jösses vad gott det känns och dessutom är det fredag + lön. //Ulrika Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted October 25, 2008 79 lååånga........... och ändå kommer vi lite före... :'( hehehe Share this post Link to post Share on other sites
marwid 0 Report post Posted October 25, 2008 Endast 47 dagar Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted October 25, 2008 Endast 47 dagar LYX! Share this post Link to post Share on other sites
toke 0 Report post Posted October 25, 2008 hhmm, 21 dgr kvar, nu går det snabbt tycker jag. bara man har mkt att göra här hemma så kan man kryssa dagar så pennan glöder. yeehaa! toke Share this post Link to post Share on other sites
AnkiK 0 Report post Posted October 25, 2008 Jaja..nu är det bara 2 dar kvar..oj oj.. va skönt de ska bli Share this post Link to post Share on other sites
marwid 0 Report post Posted October 25, 2008 Jaja..nu är det bara 2 dar kvar..oj oj.. va skönt de ska bli Var ska du åka Share this post Link to post Share on other sites
AnkiK 0 Report post Posted October 25, 2008 Vi kommer att åka till Phuket först bor på Maleégarden i 3 veckor, sen har vi inte bestämt helt klart var vi tar vägen efter de.. men till Chang Mai vill vi, har inte varit uppåt landet förut. Vi kommer att stanna i landet till den 26:e januari.. Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted October 27, 2008 83 dagar! Share this post Link to post Share on other sites
cheva63 0 Report post Posted October 27, 2008 81 dagar Share this post Link to post Share on other sites
Christopher 0 Report post Posted October 27, 2008 4 dgr! Share this post Link to post Share on other sites
jiia 0 Report post Posted October 27, 2008 6 veckor och 6 dagar kvar till avresa Share this post Link to post Share on other sites
alb 0 Report post Posted October 27, 2008 109 dagar Share this post Link to post Share on other sites
bubblegum 0 Report post Posted October 27, 2008 121 Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted October 30, 2008 80 dagar!! Share this post Link to post Share on other sites
Olle_ 0 Report post Posted October 30, 2008 22 dagar kvar! nu börjar abstinensen komma mer och mer! Share this post Link to post Share on other sites
cheva63 0 Report post Posted October 30, 2008 78 dagar kvar till Aonang Share this post Link to post Share on other sites
Nisseman 0 Report post Posted October 30, 2008 En vecka kvar...... Share this post Link to post Share on other sites