khianjai 0 Report post Posted March 23, 2011 Nej, inte månader. Dagar. Idag är det 280 dagar kvar. Månader syns på min tidräknare Eller får man bara ha ett par dagar kvar till resan för att få vara med i tråden Nej inte ett par dagar,men under 30 tycker jag,under en månad typ. "khianjai", väck nu inga björnar som sover. Du har varit med tillräckligt länge för att veta att om man försöker begränsa detta så resulterar det bara i att det startas ungefär lika många trådar i ämnet som det är dagar kvar för var och en till avresa... Please, låt alla utbrista sin glädje över avresan här om det så är åratal tills dess eller kanske inte ens bokat! okej Hansjo håller med men tråden heter "bara dagar till avfärd" ??? Share this post Link to post Share on other sites
Mimo 13 Report post Posted March 24, 2011 Tråden hette "bara 100 dagar " men Martin tog bort det om jag inte minns fel...detta för att man skulle kunna skriva oavsett hur många dagar! Share this post Link to post Share on other sites
Therese_83 0 Report post Posted March 25, 2011 278 dagar kvar. Share this post Link to post Share on other sites
Guest r1000 Report post Posted March 25, 2011 24 (timmar) till Chiang Mai Share this post Link to post Share on other sites
alexvic 0 Report post Posted March 25, 2011 7 dagar hmm men när man läser allas rapporter från phuket så undrar man om valet var rätt stod ju mellan thailand och maldiverna hmmmm Share this post Link to post Share on other sites
alexvic 0 Report post Posted March 28, 2011 4 dagar kvar tills man får använda regnjackan Share this post Link to post Share on other sites
Bhodi 0 Report post Posted March 28, 2011 2 Dagar kvar Share this post Link to post Share on other sites
Mimo 13 Report post Posted March 29, 2011 Hoppas att ni får använda solparasoll mer än paraply! Trevlig resa Share this post Link to post Share on other sites
alexvic 0 Report post Posted March 29, 2011 Haha regnstället är redan ner packat funderar på gummistövlar Share this post Link to post Share on other sites
khianjai 0 Report post Posted March 29, 2011 Haha regnstället är redan ner packat funderar på gummistövlar 555 jag åker på lördag och räknar med bättre väder och inga stövlar. Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted March 29, 2011 1 timme 10 minuter. Share this post Link to post Share on other sites
alexvic 0 Report post Posted March 29, 2011 1 timme 10 minuter. Glöm inte regn kläder Share this post Link to post Share on other sites
top 0 Report post Posted March 29, 2011 Bara 3 dgr kvar..Men till vad?? Regn och rusk? :'( Nejjjj....Hoppas att det blir fint...Annars Share this post Link to post Share on other sites
Chille69 0 Report post Posted March 29, 2011 12 dagar , 3 timmar , 43 minuter , 7 sekunder kvar till Thailand, hoppas regnandet har upphört tills dess....jag vill ha :sun :sun Share this post Link to post Share on other sites
alexvic 0 Report post Posted March 29, 2011 Bara 3 dgr kvar..Men till vad?? Regn och rusk? :'( Nejjjj....Hoppas att det blir fint...Annars Samma här 3 dagar kvar Share this post Link to post Share on other sites
top 0 Report post Posted March 29, 2011 Bara 3 dgr kvar..Men till vad?? Regn och rusk? :'( Nejjjj....Hoppas att det blir fint...Annars Samma här 3 dagar kvar Har du läst den förresten? På Aftonbladet Blaster60 år, Helsingborg Har vänner och släkt bor på Phuket och i Bangkok och de säger att det regnar precis hela tiden.Guvernören har gått ut med allmän varning om "flooding" och "landslides".För övrigt så vet jag av egen erfarenhet sen många, många år tillbaka att ma ... Har vänner och släkt bor på Phuket och i Bangkok och de säger att det regnar precis hela tiden.Guvernören har gått ut med allmän varning om "flooding" och "landslides".För övrigt så vet jag av egen erfarenhet sen många, många år tillbaka att man faktiskt kan bränna sig även vid mulet väder i Thailand.Håller med dig om att man vill se nåt, inte ligga raklång på stranden i 3 veckor som de flesta gör.Idag 16:00 Share this post Link to post Share on other sites
alexvic 0 Report post Posted March 30, 2011 2 dagar kvar............. Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted March 30, 2011 Haha regnstället är redan ner packat funderar på gummistövlar Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted March 31, 2011 1 timme 10 minuter. Glöm inte regn kläder Eftersom jag är på väg hem till byn som ligger 20 mil norr om Bangkok, behöver jag inte ta med mig något. Allt finns redan i huset. Jag bryr mig inte så mycket om vädret, det är ändå bättre än Sverige 7 dar i veckan. Share this post Link to post Share on other sites
khianjai 0 Report post Posted March 31, 2011 1 timme 10 minuter. Glöm inte regn kläder Eftersom jag är på väg hem till byn som ligger 20 mil norr om Bangkok, behöver jag inte ta med mig något. Allt finns redan i huset. Jag bryr mig inte så mycket om vädret, det är ändå bättre än Sverige 7 dar i veckan. Samma här,har man allt på plats är det inga problem.Åker på lördag och som sagt vädret är i regel bättre än i Sverige alla dar i veckan. Share this post Link to post Share on other sites
khianjai 0 Report post Posted March 31, 2011 1 timme 10 minuter. Glöm inte regn kläder Eftersom jag är på väg hem till byn som ligger 20 mil norr om Bangkok, behöver jag inte ta med mig något. Allt finns redan i huset. Jag bryr mig inte så mycket om vädret, det är ändå bättre än Sverige 7 dar i veckan. Share this post Link to post Share on other sites
alexvic 0 Report post Posted March 31, 2011 1 dag kvar lämnar nog regnkläder o stövlar hemma Share this post Link to post Share on other sites
khianjai 0 Report post Posted March 31, 2011 1 dag kvar lämnar nog regnkläder o stövlar hemma Det gör du rätt i.Trevlig resa o lycka till med vädret. Jag åker på lördag. Share this post Link to post Share on other sites
alexvic 0 Report post Posted March 31, 2011 1 dag kvar lämnar nog regnkläder o stövlar hemma Det gör du rätt i.Trevlig resa o lycka till med vädret. Jag åker på lördag. Desamma till dig/er då Share this post Link to post Share on other sites
top 0 Report post Posted April 1, 2011 Var i Thailand är det regnfri nu? Är det barra norra sidan? Share this post Link to post Share on other sites