Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Wicky

Bara ... dagar till avfärd ...!

Recommended Posts

Nej, inte månader. Dagar. Idag är det 280 dagar kvar. Månader syns på min tidräknare :) Eller får man bara ha ett par dagar kvar till resan för att få vara med i tråden ;)

Nej inte ett par dagar,men under 30 tycker jag,under en månad typ.

"khianjai", väck nu inga björnar som sover. Du har varit med tillräckligt länge för att veta att om man försöker begränsa detta så resulterar det bara i att det startas ungefär lika många trådar i ämnet som det är dagar kvar för var och en till avresa... Please, låt alla utbrista sin glädje över avresan här om det så är åratal tills dess eller kanske inte ens bokat!

;)   

okej Hansjo håller med men tråden heter "bara dagar till avfärd" ??? ???

Tråden hette "bara 100 dagar " men Martin tog bort det om jag inte minns fel...detta för att man skulle kunna skriva oavsett hur många dagar! ;)

Bara 3 dgr kvar..Men till vad?? Regn och rusk? :'(

Nejjjj....Hoppas att det blir fint...Annars  :cr

Samma här 3 dagar kvar

Har du läst den förresten? På Aftonbladet

Blaster60 år, Helsingborg

Har vänner och släkt bor på Phuket och i Bangkok och de säger att det regnar precis hela tiden.Guvernören har gått ut med allmän varning om "flooding" och "landslides".För övrigt så vet jag av egen erfarenhet sen många, många år tillbaka att ma ... Har vänner och släkt bor på Phuket och i Bangkok och de säger att det regnar precis hela tiden.Guvernören har gått ut med allmän varning om "flooding" och "landslides".För övrigt så vet jag av egen erfarenhet sen många, många år tillbaka att man faktiskt kan bränna sig även vid mulet väder i Thailand.Håller med dig om att man vill se nåt, inte ligga raklång på stranden i 3 veckor som de flesta gör.Idag 16:00

1 timme 10 minuter.

Glöm inte regn kläder

Eftersom jag är på väg hem till byn som ligger 20 mil norr om Bangkok, behöver jag inte ta med mig något. Allt finns redan i huset.

Jag bryr mig inte så mycket om vädret, det är ändå bättre än Sverige 7 dar i veckan.

1 timme 10 minuter.

Glöm inte regn kläder

Eftersom jag är på väg hem till byn som ligger 20 mil norr om Bangkok, behöver jag inte ta med mig något. Allt finns redan i huset.

Jag bryr mig inte så mycket om vädret, det är ändå bättre än Sverige 7 dar i veckan.

Samma här,har man allt på plats är det inga problem.Åker på lördag och som sagt vädret är i regel bättre än i Sverige alla dar i veckan. :sun

1 timme 10 minuter.

Glöm inte regn kläder

1 dag kvar lämnar nog regnkläder o stövlar hemma

Det gör du rätt i.Trevlig resa o lycka till med vädret.

Jag åker på lördag.

Desamma till dig/er då