skruttan 0 Report post Posted June 6, 2016 Äntligen något att glädjas åt. http://www.djurensratt.se/om-djurens-ratt/nyheter/alla-tigrar-fria-fran-tigertemplet-i-Thailand Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted June 17, 2016 Eftersom ingen verkar glädja sig längre efter censuren så får väl jag roas åt att det är humor att man redan när man ser rubriker vet vem som startat tråden med nya frågor. Inför varje resa ................ Share this post Link to post Share on other sites
husse 3 Report post Posted June 18, 2016 Eftersom ingen verkar glädja sig längre efter censuren så får väl jag roas åt att det är humor att man redan när man ser rubriker vet vem som startat tråden med nya frågor. Inför varje resa ................ Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 46 Report post Posted June 19, 2016 Eftersom ingen verkar glädja sig längre efter censuren så får väl jag roas åt att det är humor att man redan när man ser rubriker vet vem som startat tråden med nya frågor. Inför varje resa ................ Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted June 22, 2016 Island! 🇮🇸🇮🇸🇮🇸 Share this post Link to post Share on other sites
Plexus 0 Report post Posted June 22, 2016 Att jag inom några dagar åker till Thailand! Igen! Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted June 22, 2016 Att jag inom några dagar åker till Thailand! Igen! Härligt! Hur många månader blir du borta denna gången? Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted June 22, 2016 Att island vann över Österrike! =) Share this post Link to post Share on other sites
Plexus 0 Report post Posted June 22, 2016 Att jag inom några dagar åker till Thailand! Igen! Härligt! Hur många månader blir du borta denna gången? Ej bestämt😉 Share this post Link to post Share on other sites
christery 0 Report post Posted June 24, 2016 Att jag inom några dagar åker till Thailand! Igen! Härligt! Hur många månader blir du borta denna gången? Ej bestämt😉 Låter som en bra plan, jag får väl glädjas åt att du i alla fall har bokat. Share this post Link to post Share on other sites
Plexus 0 Report post Posted June 25, 2016 Att jag inom några dagar åker till Thailand! Igen! Härligt! Hur många månader blir du borta denna gången? Ej bestämt😉 Låter som en bra plan, jag får väl glädjas åt att du i alla fall har bokat. Tackar! One way ticket! Share this post Link to post Share on other sites
mippson 4 Report post Posted June 29, 2016 ...att jag hämtade ut min nya tjänstebil idag. Vanligvis bryr jag mig inte ett skvatt om bilar men den är så fin! Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted July 13, 2016 SEMESTER! Share this post Link to post Share on other sites
marie 18 Report post Posted July 14, 2016 SEMESTER! Trots att jag numera har ständig semester så gläds jag med dig. Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted July 14, 2016 SEMESTER! Trots att jag numera har ständig semester så gläds jag med dig. :laugh: Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 46 Report post Posted August 6, 2016 Att det förutom vänstertidningar som Aftonbladet m.m. finns media som blir större och större och som beskriver verkligheten av Sverige idag. Det glädjer mig väldigt mycket. Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted August 7, 2016 Att det förutom vänstertidningar som Aftonbladet m.m. finns media som blir större och större och som beskriver verkligheten av Sverige idag. Det glädjer mig väldigt mycket. Väldigt mycket +1. Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted August 24, 2016 Att nyanlända ska få en gräddfil till läraryrket och förskolan. Det ger ALLA barn möjligheten att snabbt lära sig det nysvenska språket, även om majoriteten (än så länge majoriteten) inte kommer att förstå någonting. Men det blir säkert jättebra. Sverige ligger ju nu i botten vad gäller skolresultat ........... så vad kan bli sämre? Heja Sverige. Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 46 Report post Posted August 24, 2016 Att nyanlända ska få en gräddfil till läraryrket och förskolan. Det ger ALLA barn möjligheten att snabbt lära sig det nysvenska språket, även om majoriteten (än så länge majoriteten) inte kommer att förstå någonting. Men det blir säkert jättebra. Sverige ligger ju nu i botten vad gäller skolresultat ........... så vad kan bli sämre? Heja Sverige. Ha ha. Sverige är fantastiskt, speciellt för alla nysvenskar. Men man har vant sig vid att övriga världen skrattar och har kul åt Sverige Share this post Link to post Share on other sites
IL 0 Report post Posted August 24, 2016 Att jag har en underbar familj och vänner. Att ingen energitjuv finns kvar i mitt liv. Share this post Link to post Share on other sites
ostarra 3 Report post Posted August 27, 2016 Att vår hund klarade av sin stora operation som en riktig hjältinna â¤ï¸â¤ï¸ Man blir aldrig så orolig som när man inte har kontroll över läget, så att ha henne hemma gör oss så glada â¤ï¸ Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 46 Report post Posted September 2, 2016 Att personerna i Arbogautredningen, gällande mord häktas. 41 åriga kvinnan som driver flyktingförläggning, och tjänar grova pengar på detta, har dessutom varit under utredning för sexuellt utnyttjande av minderåriga på sin förläggning. ( utnyttjat två afganer som har påstått att de är 16 år!! ) Hennes så kallade sambo som uppger sig vara 18 år, kom hit som flyktingbarn. Tydligen även fler i 41 åringens familj som häktas. Om dessa s.k. människor, döms skyldiga, glädjer det mig mycket om de får väldigt långa fängelsestraff, och att de som inte har någon anknytning till Sverige utvisas för all framtid! Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted September 3, 2016 Att personerna i Arbogautredningen, gällande mord häktas. 41 åriga kvinnan som driver flyktingförläggning, och tjänar grova pengar på detta, har dessutom varit under utredning för sexuellt utnyttjande av minderåriga på sin förläggning. ( utnyttjat två afganer som har påstått att de är 16 år!! ) Hennes så kallade sambo som uppger sig vara 18 år, kom hit som flyktingbarn. Tydligen även fler i 41 åringens familj som häktas. Om dessa s.k. människor, döms skyldiga, glädjer det mig mycket om de får väldigt långa fängelsestraff, och att de som inte har någon anknytning till Sverige utvisas för all framtid! Kan bara skriva ett klockrent PLUS ETT på det. Undrar hur många medborgare som är MEDVETNA om hur situationen verkligen är. Har själv vetat om 41-åringen rätt länge nu. Share this post Link to post Share on other sites
Evert 2 Report post Posted September 3, 2016 Finns nog rätt många sköna juveler lite varstans inom den offentliga byråkratin http://www.expressen.se/nyheter/sa-styrde-hon-sin-18-arige-sambo/ Share this post Link to post Share on other sites
olofb 0 Report post Posted September 3, 2016 Instämmer med tidigare skribenter. Positivt dom är fast. Undrar om någon av de blåögda naivisterna får upp ögonen snart?? In med henne på lång tid och ut med de andra för gott! Share this post Link to post Share on other sites