Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Wicky

idag glädjs jag åt... (ingen politik, invandring...)

Recommended Posts

Jag ber så himla mycket om ursäkt men jag måste bara asgarva åt M som i ett antal år kallat SD för rasister, främlingsfientliga, oseriösa och gud vet vad men som nu i stort sett dagligen kommer med förslag som tidigare varit just det som jag skrev och direkt kopierade från SD. Stor humor blir det när ögonen öppnas just man inser att man tappar massor med väljare till SD.

Idag är det väl bara C, V och miljöfjollorna som inte insett allvaret. Men humor att rasism så snabbt kan ändas till att ta ansvar :D

Gläds också åt att ikväll få gå på årets första fotbollsmatch.

...att min chef är tillbaka på jobbet efter en lång tids sjukdom. Därmed lättar bördan från mig avsevärt och att det blir betydligt roligare med henne på plats igen!!! 

Att jag nyss höll mig och raderade när jag lite försynt tänkte påpeka att det finns en sökfunktion på detta forum. Men kom på att man helst inte ska skriva det (heller)  ::)  :P

... att det är FREEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG!!!!! Glad fredag allihopa! Upp med benen på soffbordet, håll groggen stabilt i näven och sjung ut glädjen  :JC_burp:

Sjunger o dricker 😃!!

Att vi idag provat Cook Kai på klong Nin för första gången, riktigt bra!!!

:cool

Du får testa Yang Garden också!!

Har inte själv varit där, men #1 av restauranger på Lanta enligt TA!

Har planerat ett besök där om sisådär 260 dagar...  :laugh:

... att det är FREEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG!!!!! Glad fredag allihopa! Upp med benen på soffbordet, håll groggen stabilt i näven och sjung ut glädjen  :JC_burp:

Sjunger o dricker 😃!!

Härligt!! Mai pen rai  :D.. no worries! Och skål! Chon käo!

... att det idag är 20 år sedan min kärlek kom fram till vårt bord på lokala puben och frågade om han och hans kompis fick slå sig ner med oss tjejer...  :D

... att det idag är 20 år sedan min kärlek kom fram till vårt bord på lokala puben och frågade om han och hans kompis fick slå sig ner med oss tjejer...  :D

Grattis och vilken trevlig liten historia.

Grattis och vilken trevlig liten historia.

+1 på det.

Grattis Mipps!

Guest Stone

Att det finns alternativa medier som skriver om den brottslighet och det förfall som de etablerade medierna konsekvent förmörkar och ljuger om.  :cr

Vad menar du? Bara vi får ordning på logistiken med invandringen så kommer alla problem att lösa sig automatiskt. Så länge tågen till auschw.. förlåt, när tvångskommunplaceringarna börjar fungera så kommer allt bli fint och vackert.

Nu har vi blivit rövkn... förlåt igen, nu har EU kommit överens med Turkiet om en lösning på migrantströmmarna.

För gamla cyniker som mig är det bara att poppa popcornen och sätta sig på läktaren och se på när det barkar åt h-e. Synd om kommande generationer bara...

Att vi hade en helt makalös dag på havet igår  :Mauridia_29::Mauridia_31::Mauridia_33:

Vi fick en hel del Dorado och Kungsmakrill, det bara small till i linorna. Plus massor av småfisk typ red snapper. T om små White eyed muränor.

Ungdomarna var grymt nöjda och vi med såklart. Blir nog en sväng nästa vecka med