HELLAN 0 Report post Posted October 8, 2008 ...att solen skiner idag igen och att det bara är 57 dagar tills vi ska till Thailand. Share this post Link to post Share on other sites
ullen10 0 Report post Posted October 8, 2008 fint väder, ridtur i eftermiddag och ännu en dag närmare avresa..... Share this post Link to post Share on other sites
thomlea88 0 Report post Posted October 8, 2008 Åt den sköna promenaden med massor av sol i ansiktet... Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted October 8, 2008 Fick ett nytt paserkort till jobbet så ja slipper vänta in andra hela tiden. =) Share this post Link to post Share on other sites
Sköndal 0 Report post Posted October 8, 2008 Att jag snart har jobbat klart för i dag Share this post Link to post Share on other sites
Öland 0 Report post Posted October 8, 2008 Att dottern har fått praktikplats på Ölands djurpark hurra hurra Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted October 8, 2008 Att dottern har fått praktikplats på Ölands djurpark hurra hurra Ooh! Grattis! =) Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted October 9, 2008 att ja kom iväg o simma igår!!!! Share this post Link to post Share on other sites
LOS 0 Report post Posted October 9, 2008 Hittade en 20-lapp. Visst, det var igår, men jag är fortfarande glad! Lägger den i burken för upphittade pengar! Share this post Link to post Share on other sites
b-tung 0 Report post Posted October 9, 2008 Att jag är ledig idag Share this post Link to post Share on other sites
ullen10 0 Report post Posted October 9, 2008 att jag slutar jobba om 8 min Share this post Link to post Share on other sites
jansson_u 0 Report post Posted October 9, 2008 Jag glädjer mig för varje dag som går för det tar mig en dag närmare resan till Thailand. //Ulrika Share this post Link to post Share on other sites
Öland 0 Report post Posted October 9, 2008 Att jag sitter och gottar mig med en mega chokladboll Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted October 9, 2008 Att jag inte har något att irritera mig över! Share this post Link to post Share on other sites
Jensa 0 Report post Posted October 9, 2008 Att det snart är helg Share this post Link to post Share on other sites
Långrygg 0 Report post Posted October 10, 2008 Idag gläds jag av den här härliga låten och dom sköna dialekterna i mellansnacket: http://www.youtube.com/watch?v=XKaUZLfGasw (som ni där hemma kanske redan är trötta på?) Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted October 10, 2008 att det blir lite fredags mys hemma med god mat o lite film! Share this post Link to post Share on other sites
Sköndal 0 Report post Posted October 10, 2008 För att det är sista arbetsdagen den här veckan. Share this post Link to post Share on other sites
ullen10 0 Report post Posted October 10, 2008 att alla hotell är betalda och nu är det bara att räkna ner dagarna snart drar vi Share this post Link to post Share on other sites
Malee 0 Report post Posted October 10, 2008 Det mesta! Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted October 10, 2008 ...att vi fick sålt vår bil ,satte in annons i ons och igår blev den såld utan att dom prutade en enda krona. ...att solen skiner. ...att det är fredag. Ha en skön helg alla forum-medlemmar. Share this post Link to post Share on other sites
Sandra 0 Report post Posted October 10, 2008 Sista arbetsdag før detta året!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted October 10, 2008 Sista arbetsdag før detta året!!!! Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted October 10, 2008 Att det är höstrusk ute och jag kan stanna inne resten av dagen! Uniform av, myskläder på, tända upp i kaminen och bara "ha det"! Share this post Link to post Share on other sites
ullen10 0 Report post Posted October 11, 2008 att det är ensiffrigt tills vi åker Share this post Link to post Share on other sites