IL 0 Report post Posted October 10, 2014 Att jag har mindre värk här i värmen. Visst värken och tröttheten finns men..... Share this post Link to post Share on other sites
Leijona 0 Report post Posted October 10, 2014 Nån timme o det är helg :kla Share this post Link to post Share on other sites
JosefinJ 0 Report post Posted October 10, 2014 Att Fredagen äntligen är här och att vädret verkar hålla i sig Share this post Link to post Share on other sites
Chryzaliz 1 Report post Posted October 10, 2014 Att Fredagen äntligen är här och att vädret verkar hålla i sig Jag tycker detsamma även om det kanske inte är sammaa väder vi pratar om. Det här är tredje helgen som jag planerar dagtur till Koh Samet men det har regnat bort tidigare, ser dock bra ut nu. Share this post Link to post Share on other sites
nilu 0 Report post Posted October 10, 2014 ... Att jag har det som när och skyler och så mycket mer...... Share this post Link to post Share on other sites
Millex 0 Report post Posted October 19, 2014 Att ha en underbar familj att pyssla om, och att jag och sambon snart åker iväg 17 dagar utan kidzen till Thailand Share this post Link to post Share on other sites
Wroncan 0 Report post Posted October 24, 2014 Att jag fick möjligheten att åka till Smögen å hänga med på hummerfiske Det va riktigt skoj å egenfångad fisk är ju lixom godast Share this post Link to post Share on other sites
Mimo 13 Report post Posted October 25, 2014 Den slappa helg feelingen Hela familjen njuter trots det rusiga vädret, eller kanske tackvare det 😉 Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted October 25, 2014 Vetskapen om att åter igen ska en vintermånad tillbringas i värmen.. Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted October 25, 2014 Vetskapen om att åter igen ska en vintermånad tillbringas i värmen.. Men åhhh tyst med dig! Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted October 25, 2014 Vetskapen om att åter igen ska en vintermånad tillbringas i värmen.. Men åhhh tyst med dig! Haha, var ju tvungna att hoppa förra året för första gången på 14 år så nu känns det xtra härligt! Men du har ju varit iväg MASSOR! Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted October 25, 2014 Vetskapen om att åter igen ska en vintermånad tillbringas i värmen.. Samma här Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted October 25, 2014 Vetskapen om att åter igen ska en vintermånad tillbringas i värmen.. Men åhhh tyst med dig! Haha, var ju tvungna att hoppa förra året för första gången på 14 år så nu känns det xtra härligt! Men du har ju varit iväg MASSOR! Tidigare resor är preskriberade. Låter härligt! Samma lägenhet som ni brukar bo i? Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted October 25, 2014 Vetskapen om att åter igen ska en vintermånad tillbringas i värmen.. Men åhhh tyst med dig! Haha, var ju tvungna att hoppa förra året för första gången på 14 år så nu känns det xtra härligt! Men du har ju varit iväg MASSOR! Tidigare resor är preskriberade. Låter härligt! Samma lägenhet som ni brukar bo i? Yep! "Hemma" bäst Share this post Link to post Share on other sites
Hasse 4 Report post Posted October 30, 2014 Att Sverige kommer att erkänna Palestina, trots Israels ockupation... Hasse Share this post Link to post Share on other sites
M_Olsson 26 Report post Posted October 30, 2014 Att vi valde att förlägga merparten av semestern på Koh Chang. Vädret har verkligen varit OK på denna sidan av Thailand. Har sett i vädertråden att västra Thailand haft långt sämre väder. Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted November 5, 2014 att min kompis kommer iväg till thailand! Trodde inte att ja kunde glädjas för en sån sak i och med att man själv inte kommer iväg.. inte förrän om 2 år typ... men superglad för hennes skull.. o speciellt när hon ska va där på 10års dagen för tsunamin som hon överlevde.. Share this post Link to post Share on other sites
marie 18 Report post Posted November 5, 2014 att min kompis kommer iväg till thailand! Trodde inte att ja kunde glädjas för en sån sak i och med att man själv inte kommer iväg.. inte förrän om 2 år typ... men superglad för hennes skull.. o speciellt när hon ska va där på 10års dagen för tsunamin som hon överlevde.. Om jag läser dina inlägg rätt så gläds jag verkligen med dig Wicky. Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted November 5, 2014 att min kompis kommer iväg till thailand! Trodde inte att ja kunde glädjas för en sån sak i och med att man själv inte kommer iväg.. inte förrän om 2 år typ... men superglad för hennes skull.. o speciellt när hon ska va där på 10års dagen för tsunamin som hon överlevde.. Om jag läser dina inlägg rätt så gläds jag verkligen med dig Wicky. +1 Share this post Link to post Share on other sites
Mimo 13 Report post Posted November 6, 2014 Att det snöar ðŸ˜ðŸ˜‰ Share this post Link to post Share on other sites
Phille 1 Report post Posted November 6, 2014 ...att jag inte längre "skjuter" skjortknapparna Share this post Link to post Share on other sites
JosefinJ 0 Report post Posted November 6, 2014 Att det snöar ðŸ˜ðŸ˜‰ +1 Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted November 6, 2014 att min kompis kommer iväg till thailand! Trodde inte att ja kunde glädjas för en sån sak i och med att man själv inte kommer iväg.. inte förrän om 2 år typ... men superglad för hennes skull.. o speciellt när hon ska va där på 10års dagen för tsunamin som hon överlevde.. Om jag läser dina inlägg rätt så gläds jag verkligen med dig Wicky. ;) Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted November 11, 2014 Att jag är ledig imorgon! Share this post Link to post Share on other sites
Mimo 13 Report post Posted November 13, 2014 Känslan när man hittar över 6000 thb i en låda 😃 Share this post Link to post Share on other sites