Annelie S 6 Report post Posted January 9, 2014 Att jag mår lite bättre. Det bästa med att vara sjuk är att läsa blanka tidningar och senaste Vagabond har ett intressant tema [/quote Vad skönt att du mår bättre. Hoppas det håller i sig nu då Själv glädjs jag åt att det såg bra ut när jag kollade "kontot" på jobbet. 43 sem dagar, 6 Tim flex och en halvtimme kvar på året att flyta. Men det känns att jag har jobbat som en dåre sista tiden Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 9, 2014 Att jag slutat irritera mig. Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted January 9, 2014 Åt att jag blivit pappa för andra gången till en välskapt flicka Share this post Link to post Share on other sites
christery 0 Report post Posted January 9, 2014 Åt att jag blivit pappa för andra gången till en välskapt flicka Grattis Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 10, 2014 Åt att jag blivit pappa för andra gången till en välskapt flicka Stort grattis Tobbe. Share this post Link to post Share on other sites
Chryzaliz 1 Report post Posted January 10, 2014 ...att det är fredag och halvdag på jobbet, kortvecka. Och att jag precis beslutat mig för att ta motorcykeln ner till Koh Samet på en dagstur på söndag. Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted January 10, 2014 Åt att jag blivit pappa för andra gången till en välskapt flicka GRATTIS!! Share this post Link to post Share on other sites
Annelie S 6 Report post Posted January 10, 2014 Åt att jag blivit pappa för andra gången till en välskapt flicka Vad härligt Stort grattis! Share this post Link to post Share on other sites
Mr. Ironman 0 Report post Posted January 10, 2014 Åt att jag blivit pappa för andra gången till en välskapt flicka Grattis!!! Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted January 10, 2014 dagdrömmar.... en veckas semester i värmen för att vara mer exakt! Åt att jag blivit pappa för andra gången till en välskapt flicka grattis!! Share this post Link to post Share on other sites
Captain Thailand 7 Report post Posted January 10, 2014 Åt att jag blivit pappa för andra gången till en välskapt flicka Jättegrattis!!! :big hug: Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted January 10, 2014 Tack allihopa Share this post Link to post Share on other sites
mippson 4 Report post Posted January 10, 2014 Åt att jag blivit pappa för andra gången till en välskapt flicka Supergrattis!! Får vi se en bild på lilla underverket? Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted January 10, 2014 Att jag inte har salmonella. Vad det är vet jag inte men inget bakteriellt iaf Share this post Link to post Share on other sites
Annelie S 6 Report post Posted January 10, 2014 Att jag inte har salmonella. Vad det är vet jag inte men inget bakteriellt iaf Va skönt Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted January 10, 2014 Att jag inte har salmonella. Vad det är vet jag inte men inget bakteriellt iaf Va skönt Väldigt. Det andra har jag haft och är mkt känsligare i magen sedan dess. En hemsk sjukdom! Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted January 10, 2014 Att det blir en Thailandsresa snart! Share this post Link to post Share on other sites
christery 0 Report post Posted January 10, 2014 Att allt är packat, packade inte upp när jag kom hem från Thai i Augusti. Sticker om 5 dar eller nåt. Ska bara fylla på med lite snus. Share this post Link to post Share on other sites
izafisa 0 Report post Posted January 11, 2014 …en riktigt härlig löprunda i pudersnö, nästan vindstilla. Slår nästan jogging i Thailand p g a den höga torra friska luften. Share this post Link to post Share on other sites
ostarra 3 Report post Posted January 11, 2014 Sambon fyller 35 och vi är en dag närmare avresan Share this post Link to post Share on other sites
piaconny 0 Report post Posted January 11, 2014 Härligt med människor som gläds åt något! Varför gå o irritera sej, man får tänka kan jag göra nåt åt det som irriterar mej?, kan jag inte det så släpp det! Share this post Link to post Share on other sites
piaconny 0 Report post Posted January 11, 2014 Härligt med människor som gläds åt något! Varför gå o irritera sej, man får tänka kan jag göra nåt åt det som irriterar mej?, kan jag inte det så släpp det! Share this post Link to post Share on other sites
Plexus 0 Report post Posted January 11, 2014 Att det blir en Thailandsresa snart! Inte oväntat alls! Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 11, 2014 Härligt med människor som gläds åt något! Varför gå o irritera sej, man får tänka kan jag göra nåt åt det som irriterar mej?, kan jag inte det så släpp det! +1 på den! Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted January 11, 2014 Att det blir en Thailandsresa snart! Inte oväntat alls! hehe... Var dock inte planerat från början eftersom min flickvän inte har nåt sommarlov men hon får ta med sej sina böcker till Thailand å plugga svenska där istället under månaden vi e där.. Share this post Link to post Share on other sites