Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Wicky

idag glädjs jag åt... (ingen politik, invandring...)

Rekommendera Poster

Att jag fick behålla silverkortet på Qatar ett år till och att tillgång till lounge fortfarande är kvar! Hade trott att kortet skulle ryka vid nyår!

Hur många resor krävdes för att få silver?

Har bara en resa i år med Qatar till Sri Lanka men det jag klarade mig på var att dom också börjat titta 24 månader bakåt och året innan restes det till Thailand, Hong Kong och Sri Lanka!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att vi hux flux bokade ett par biljetter till Lissabon. Kommer att tillbringa julen med utsikt över Atlanten.  :)

En ball stad så julen blir nog bra.

Har varit där ett flertal ggr men nu är det över 20 år sen sist!! Ska bli ett kul återseende.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att vi hux flux bokade ett par biljetter till Lissabon. Kommer att tillbringa julen med utsikt över Atlanten.  :)

Trevlig resa, låter hur skönt som helst!

Men, hur skönt lät inte det då!?

Inte som Thailand men en bonus ändå för jag hade inte räknat med någon ledighet. Nu vips, så kommer jag få 6 dgr sammanhängande. Himmelrike!

Och idag glädjs jag åt att det åter går mot + så lappmöglet smälter bort.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att mina sputor är färdiga och klara för att resa utomlands de närmsta 20 åren  :kla

Och att papprerna är inlämnade för visumet från Malaysia till Thailand skall hämtas i nästa vecka och att det som återstår är att packa grejerna om .... några veckor haha ;)

Men skön känsla när man kan bocka av allt eftersom :D  :dan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

...att väskorna är packade, pass/biljetter redo, hemmet städat, barnen sover, fru och jag dricker ett glas Marlborough och vid lunchtid imorgon drar vi till Arlanda. Singapore, Kuala Lumpur, Langkawi, Koh Lipe, Koh Samet och Bangkok, nu kommer vi! 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

...att väskorna är packade, pass/biljetter redo, hemmet städat, barnen sover, fru och jag dricker ett glas Marlborough och vid lunchtid imorgon drar vi till Arlanda. Singapore, Kuala Lumpur, Langkawi, Koh Lipe, Koh Samet och Bangkok, nu kommer vi! 

Önskar Er en trevlig resa...

Här e de oxå färdigpackat.... Å njuter vi av några kalla glas champagne... Nu e de semester  :dan vid 8 imorgon går tåget mot Köpenhamn ..sen blir de Doha, Bangkok, Ban Phe, Koh Samet å Rayong sen vet vi inte....sen bär det hen igen.... Nä de tänker vi inte på nu....  :beach:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att vår Loh Lipe semester gick bra trots min oro innan! Mina magproblem blev blev mycket bättre och jag fick tillbaka både fysisk och psykisk styrka igen :)

Det var underbart på Lipe men nu bara älskar jag min lyxiga mjuka säng här hemma och vill inte stiga upp :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att vår Loh Lipe semester gick bra trots min oro innan! Mina magproblem blev blev mycket bättre och jag fick tillbaka både fysisk och psykisk styrka igen :)

Det var underbart på Lipe men nu bara älskar jag min lyxiga mjuka säng här hemma och vill inte stiga upp :)

Kul att du/ ni kunde njuta av semesternðŸ‘

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

... första delsträckan Arlanda - Istanbul i business class.. OMG - vilken lyxfeeling! Sitter nu i Turkish Loungen och här kan man ju sitta hur länge som helst känns det som. Fy rackarns vad vi har det bra!! ...och det lär ju bli ännu bättre på långflygningen härifrån till BKK, ska bli så spännande!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst elglenno

Rest skatten är kommen så här till jul härligt att få betala lite MER!! till detta utopiska samhälle

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

... första delsträckan Arlanda - Istanbul i business class.. OMG - vilken lyxfeeling! Sitter nu i Turkish Loungen och här kan man ju sitta hur länge som helst känns det som. Fy rackarns vad vi har det bra!! ...och det lär ju bli ännu bättre på långflygningen härifrån till BKK, ska bli så spännande!

Låter helt underbart :)visst är det en speciell känsla,hoppas resten av resan blir lika bra. Ha en toppen semester :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vår toppen besök på Poda Island i går ( var ganska ensamma fram till 12) och nu glädjs vi åt att lämna Ao Nang och åka vidare mot Kantiang Bay i dag!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

... första delsträckan Arlanda - Istanbul i business class.. OMG - vilken lyxfeeling! Sitter nu i Turkish Loungen och här kan man ju sitta hur länge som helst känns det som. Fy rackarns vad vi har det bra!! ...och det lär ju bli ännu bättre på långflygningen härifrån till BKK, ska bli så spännande!

Enjoy darling!! Låter hur bra som helst.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×