Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Wicky

idag glädjs jag åt... (ingen politik, invandring...)

Rekommendera Poster

...jippi varken hål i tand eller plånboken efter dagens tandis besök!

'

Härligt! :dan

Efter en galet utdragen (!) rotfyllning som dessutom kostade skjortan har jag blivit (ännu) noggrannare med tandtråden och tandborsten.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att det har varit en underbar sommar här i Stockholmsområdet, Och att det verkar fortsätta att vara så ett tag till. Och det känns riktigt bra att åka ner till Thailand i slutet av oktober när mörkret och hösten kommer hit

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att julbiljetten m thai blev billigare än sommarbilj om man räknar m inrikes där nere  :dan

Tjoohooo, när åker ni?

21/12. Helt otroligt att de bokade om till kampanjpris. 8500 pp känns som ett kap när det är direktflyg och inrikes med i priset!  :dan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

...att jag just bokat en bonusresa till New York åt mig och maken i maj nästa år!

Har aldrig varit där så det ska bli så kul. 706 spänn för två pers är helt överkomligt...! :laugh:

Tips på bra hotell mottages tacksamt. :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst elglenno

...att jag just bokat en bonusresa till New York åt mig och maken i maj nästa år!

Har aldrig varit där så det ska bli så kul. 706 spänn för två pers är helt överkomligt...! :laugh:

Tips på bra hotell mottages tacksamt. :)

haha 706kr skojar du jag åker dit i dagarna 6000kr :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

...att jag just bokat en bonusresa till New York åt mig och maken i maj nästa år!

Har aldrig varit där så det ska bli så kul. 706 spänn för två pers är helt överkomligt...! :laugh:

Tips på bra hotell mottages tacksamt. :)

haha 706kr skojar du jag åker dit i dagarna 6000kr :)

Eurobonusresa elglenno! :)

Vi bodde Downtown på poäng på Conrad. Blir lite restid uptown menå andra sidan är det ju alltid avstånd i städer o närhet till subway det viktigaste. Syrran bodde på ett av Affinia-hotellen och var riktigt nöjd. Shealbourne tror jag. Kika in det eminenta TA-forumet! Maj var en perfekt tid, allt är grönt och lagom varmt. Låter skojsigt!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

...att jag just bokat en bonusresa till New York åt mig och maken i maj nästa år!

Har aldrig varit där så det ska bli så kul. 706 spänn för två pers är helt överkomligt...! :laugh:

Tips på bra hotell mottages tacksamt. :)

haha 706kr skojar du jag åker dit i dagarna 6000kr :)

Hahaa, ja, tack SAS - jag har gnetat ihop massor av poäng som det var dags att använda...! :cool

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst elglenno

...att jag just bokat en bonusresa till New York åt mig och maken i maj nästa år!

Har aldrig varit där så det ska bli så kul. 706 spänn för två pers är helt överkomligt...! :laugh:

Tips på bra hotell mottages tacksamt. :)

jag kommer inte ihåg vad vårat hotell hette men låg på Manhattan iaf och hade stor terass inte farligt dyrt men inga thai priser :) ska käka på Markus Samuelssons ställe i Harlem, rästen av planeringen får dom andra sköta :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

...att jag just bokat en bonusresa till New York åt mig och maken i maj nästa år!

Har aldrig varit där så det ska bli så kul. 706 spänn för två pers är helt överkomligt...! :laugh:

Tips på bra hotell mottages tacksamt. :)

Välförtjänt resa och jag är inte alls avis näedådetäejaginte! 😉

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×