Wicky 1 Report post Posted October 3, 2008 att jag ska till Blekinge och fiska gädda med goda vänner! Share this post Link to post Share on other sites
ullen10 0 Report post Posted October 3, 2008 att om några timmar drar hela familjen upp till ö-vik för att bo på hotell å bara mysa för att på lördag bada tokmycket Då går det några dagar lite fort så det är ännu närmare avresa fn vad man börjar längta Share this post Link to post Share on other sites
Captain Thailand 7 Report post Posted October 3, 2008 ...att jag "överlevde" gårdagens Chawengrunda. Givetvis avslutades tre timmars plåtande på stranden i polarens barrestaurang. Bättre karaktär än så hade jag inte, hehe. Men kul var det och jag var hemma innan tre som jag lovat frugan. Share this post Link to post Share on other sites
AnkiK 0 Report post Posted October 3, 2008 Att det idag är 25 dagar kvar till vi lyfter mot Bangkok-Phuket...och ska bo hos Maleé i tre veckor innan vi drar vidare... Share this post Link to post Share on other sites
ZImti 0 Report post Posted October 3, 2008 Att det bara är 23 dagar kvar innan avresan till Thailand och våra 7 veckors semester Share this post Link to post Share on other sites
millers 0 Report post Posted October 3, 2008 åt det fina vädret!!!! Share this post Link to post Share on other sites
carlton77 0 Report post Posted October 3, 2008 åt det fina vädret!!!! Du kan inte vara där jag är. Här regnar det som fasen... Men vad gör väl det. Det är ju snart helg. Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted October 3, 2008 Att det är så gott att fått komma hem och veta att man får sova i sin egen säng i 3 nätter!!!! Share this post Link to post Share on other sites
pipmicke 0 Report post Posted October 3, 2008 ....att vinterns resa är beställd och om en timme slutar jag jobba, hem och fredagsmysa med familjen!! Share this post Link to post Share on other sites
majja 0 Report post Posted October 3, 2008 ..att imorgon är det en dag närmare Thailand Share this post Link to post Share on other sites
marie 18 Report post Posted October 4, 2008 ....att jag nu har ledig helg efter mina första 3 arbetsdagar!......och att jag hädanefter alltid kommer att ha lediga helger! Share this post Link to post Share on other sites
anders w 0 Report post Posted October 4, 2008 Att jag fick låna en hjullastare och kunde hämta dräneringsgrus med den. Kanske blir dräneringen runt huset klar innan vintern. Share this post Link to post Share on other sites
jeppe83 0 Report post Posted October 4, 2008 att jag blev inbjuden till att fira Loi krathong i eskilstuna Share this post Link to post Share on other sites
ullen10 0 Report post Posted October 5, 2008 Att vi troligen kommer att hämta hem en ulltuss ca 2 v efter Thailand. V 48 är hundarna 8 v å jag är sååå kees sugen. Var å såg mamma å pappa igår men ej de små då de bara var några dagar. Så nu har jag bearbetat min man som då inte är lika sugen som jag Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted October 6, 2008 att ja haft en bra helg i blekinge... ingen gädda för mig dock men men... Share this post Link to post Share on other sites
lottis 0 Report post Posted October 6, 2008 Att jag ännu en dag får vakna och vara frisk och ha förståndet i behåll och att det är 1 dag närmare mitt nya samboliv i december :dan Share this post Link to post Share on other sites
Sandra 0 Report post Posted October 6, 2008 Att denna veckan åker jag till Kenya:) Stannar dær resten av detta året:) Share this post Link to post Share on other sites
anders w 0 Report post Posted October 6, 2008 Att jag var med på inspelningen av första, andra, tredje i tv4 från sundsvall. Om 1½timme kl 20 så kanske jag kan se en fånig gubbe bära ett bord med Ernnst nedför en trappa (jag) kanske blir kul. Fast antagligen får jag skriva under rubriken "idag irreterar jag...." för man kommer nog inte med. Share this post Link to post Share on other sites
Hasse 4 Report post Posted October 6, 2008 Att vi kunnat fylla på frysen med skaldjur, så att allt är ordnat innan vi åker till Thailand. Min hummerfiskare ringde i eftermiddags och sa att han hade vad jag ville ha. Så det blev att snabbt åka ner till Varberg och hämta fångsten, 8 hummrar på totalt 4,4 kg och 28 välmatade honkrabbor samt på köpet några kilo krabbklor. Så nu är koket igång i köket härhemma, hoppas vi blir klara till midnatt. Passade också på att hämta hem en 5-kiloslåda torskryggfilé. Hasse Share this post Link to post Share on other sites
Sköndal 0 Report post Posted October 7, 2008 Att jag har betalat det sista på mitt hus i Rayong Så nu är det väl bara att se fram mot resan dit. Tyvär så måste jag jobba några månader till. Men sen jäv... Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted October 7, 2008 ....att jag bokade en varm och skön resa till Egypten idag... Åker 15 oktober... Yippie !!!!! Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted October 7, 2008 8 hummrar på totalt 4,4 kg och 28 välmatade honkrabbor samt på köpet några kilo krabbklor. Mmmmmmmm... sååååååå gott!!!!!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
sussu56 0 Report post Posted October 7, 2008 att idag har jag, sambon, min mor och far besämt oss att vi ska åka till Thailand nästa år. Och spendera där ca 1 månad. Share this post Link to post Share on other sites
Malee 0 Report post Posted October 7, 2008 Att Isaan bo är tillbaka. Att jag har mindre ont i axeln just idag. Att jag ska gå på lunch med Cotton i morgon. Att jag om 9 dagar landar på Phuket och får träffa min käre man som jag inte sett på två månader! Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted October 8, 2008 att ja ska simma idag... Share this post Link to post Share on other sites