Öland 0 Report post Posted November 19, 2008 a är du på väg till nytt, spännande. Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted November 19, 2008 godis!! Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted November 19, 2008 Att det gick bra på min jobbintervju i dag grattis!! nytt jobb på G kanske?? Share this post Link to post Share on other sites
Smoothes 0 Report post Posted November 19, 2008 vi är 3st som jobbar men en är sjuk så det innebär att man kan börja lite tidigare, förskjuten arbetstid och det kan inte bli bättre än att börja tidigare och gå hem tidigare då man jobbar natt! Share this post Link to post Share on other sites
Karoliina 0 Report post Posted November 19, 2008 a är du på väg till nytt, spännande. Att det gick bra på min jobbintervju i dag grattis!! nytt jobb på G kanske?? Tackar! Jag söker nya jobb då mitt vik tar slut nu i december Jag söker dock samma tjänst som jag har nu alltså fältsekreterare/fältassistent Ska på en ytterligare intervju på fredag wohoo. Känns jäkligt bra! Share this post Link to post Share on other sites
millicentia 0 Report post Posted November 19, 2008 a är du på väg till nytt, spännande. Att det gick bra på min jobbintervju i dag grattis!! nytt jobb på G kanske?? Tackar! Jag söker nya jobb då mitt vik tar slut nu i december Jag söker dock samma tjänst som jag har nu alltså fältsekreterare/fältassistent Ska på en ytterligare intervju på fredag wohoo. Känns jäkligt bra! Lycka till! Vi håller en tumme för dig här Share this post Link to post Share on other sites
Karoliina 0 Report post Posted November 19, 2008 Vad ni är snälla! Share this post Link to post Share on other sites
Smoothes 0 Report post Posted November 20, 2008 :dan :dan :dan pirrpirrpirrpirr thailand snart piriririririri Share this post Link to post Share on other sites
Karoliina 0 Report post Posted November 20, 2008 Att jag är ledig i morgon Share this post Link to post Share on other sites
mpc 1 Report post Posted November 20, 2008 att då jag ska gå till arb i dag fasten jag är fri så tar jag ut timmar så länge jag är där Share this post Link to post Share on other sites
odalia 0 Report post Posted November 20, 2008 att jag lyckades få tag på en bussresa ner till Puttgarden så jag kan köpa öl och cider! Share this post Link to post Share on other sites
anders w 0 Report post Posted November 20, 2008 att jag lyckades få tag på en bussresa ner till Puttgarden så jag kan köpa öl och cider! Ställ det inte i förådet den här gången bara. Bättre att dricka upp då och behöver du hjälp så finns många hjälpsamm här på forumet. Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted November 20, 2008 nässpray!! Share this post Link to post Share on other sites
Vaktis 0 Report post Posted November 20, 2008 Att Timrå vann över Luleå med 3-2 :kla Share this post Link to post Share on other sites
Smoothes 0 Report post Posted November 21, 2008 glad glad glad och åter glad! 1 timme kvar av sista nattskiftet!!!! helg helg och 2v sem i thailand W WWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEE Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted November 21, 2008 att det är fredag! Share this post Link to post Share on other sites
millicentia 0 Report post Posted November 21, 2008 Det snöar i Malmö Share this post Link to post Share on other sites
MatJan 1 Report post Posted November 21, 2008 Att min dotter snart flyttar hem från Oslo. Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted November 21, 2008 Vår nyinköpta, utdragbara insats till städskåpet. Nu är det MYCKET lättare att hitta det man behöver när man ska städa. Helene Ps: Kan man vara glad för lite så har man mycket att vara glad för. Share this post Link to post Share on other sites
Raffizz 0 Report post Posted November 21, 2008 att jag kunde säga "god jul och gott nytt år" till två chefer som inte ska var på jobbet på måndag och tisdag :big grin: - sedan är det Thailand som väntar Raffizz Share this post Link to post Share on other sites
Valltomta 1 Report post Posted November 22, 2008 Om man visste att vädret skulle vara som idag hela vintern så skulle jag inte klaga, några minusgrader ett vitt rent snöpuderlager och strålande solsken, men tyvärr är det sällan såhär. Men idag passar jag på att glädjas åt det underbara vintervädret. Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted November 22, 2008 att man är ledig heeeela dagen idag... och heeeeela dagen imorrn!! Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted November 22, 2008 Våran bastu!! Share this post Link to post Share on other sites
jansson_u 0 Report post Posted November 22, 2008 Om 13 dgr är det avfärd mot Thailand och vi stannar i 7 veckor //Ulrika Share this post Link to post Share on other sites
kao chakan 0 Report post Posted November 22, 2008 Jag glädjs fortfarande för att vi kunde skjuta fram våran resa från 6 februari till 6 mars och på det spara 15 000 kr på 2 vuxna och 2 barn,, viva thai airs kampanj i mars..... :) :dan Share this post Link to post Share on other sites