Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
nisse

December

Rekommendera Poster

Mycket regn under december månad på Koh Samui ?? Jämfört med Khao Lak ?? Vilket är bäst att åka till under december ?? Är ju olika varje år men ni som varit på KS och KL vet kanske bättre än vad jag kan läsa om. Tacksam för alla synpunkter.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mycket regn under december månad på Koh Samui ?? Ja Jämfört med Khao Lak ??Ja Vilket är bäst att åka till under december ??KL Är ju olika varje år men ni som varit på KS och KL vet kanske bättre än vad jag kan läsa om. Tacksam för alla synpunkter

Iaf om man följer statestiken. Finns folk som blivit inblåsta på KS under december men ingen av oss på TF är väl väderspåman... ???

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, det har ju funnit en del regn på bl.a. Phuket och den västkusten de senaste 2 åren (under december), men jag skulle nog satsa på Khao Lak. Man vet ju inte, men chansen för finare väder finns där.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Så KOh Samui är inget att rekommendera i december, dvs det är mer regn än vad det är tex på Phuket?

Generellt sett JA, men som alltid när det gäller väder så är det svårt att säga. Man säger i allmänhet att den regnigaste, blåsigaste perioden på Koh Samui är november-december. :rainingsmile:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Så KOh Samui är inget att rekommendera i december, dvs det är mer regn än vad det är tex på Phuket?

Ja, inget och rekommendera. Men det kan vara fint, men vem vill chansa?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×