Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
thaiove1

lamai beach

Rekommendera Poster

har någon bott på bill resort på lamai beach?har bokat där över nyår.

Vi var inne där och frågade om priser i maj. Överpriser för detta boende. Inte värt pengarna. Dessutom inte så bra läge. Ni borde fråga innan ni bokar tycker jag.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

har någon bott på bill resort på lamai beach?har bokat där över nyår.

Om du kanske vill ha lite positiv input ;)

Har inte bott där själv men vänner till mig har. De var väldigt nöjda med hotellet, ca 1o min promenad till vattnet, jättegod frukost och rent o fräscht. De bodde i bungalow och den andra familjen i standardrum.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

HEJ, måste försvara Bill resort där vi bodde i en vecka i somras. Kanske är inte de dyrare bungalowerna värda priset, men vi bodde i fräscht standardrum (ac, tv, kylskåp)med god frukostbuffé för 800 bath, pool.En ganska lång trappa ner till stranden från vårt rum, men mer är 1,5 minut har jag svårt att tro att det tar att gå. Det finns många olika boenden på Bills, så man kan nog ha längre till stranden, eller direkt på stranden i strandbungalow.För oss var läget bästa tänkbara, men det beror på vad man vill ha. Vi tycker att strandremsan utanför Bills är den vackraste, egen  vik inramad av stenbumlingar gjorde det mysigt. Man såg inte alla solstolar och parasoller längre bort på stranden. Dock var det lite stenigt i vattnet vid bad.  Tillägger att vi inte är vidare förtjusta i Lamai i sig (alldeles för utbyggt) men vid Bills var det underbart.

Trevlig resa!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

vi har 2 mån i thailand denna gång.har bara bokat på bill vid nyår.ska åka till södern sen och hälsa på släkten.men ska tillbaka sen till koh samui.ska kolla på hotellet som proppen tipsade om också.mvh thaiove1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×