Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Reza.k

VAD TYCKER NI OM THAILANDFORUM.SE ??

Recommended Posts

Jag personliget har varit här inne dagligen nästan och lärt mig SÅ mkt samt fått extremt mkt nyttig information av så många!

Tycker seriöst att forumet borde marknadsföras mer så fler kan nyttja sidan. Jag har aldrig varit i thailand, första resan om nån vecka med grabbarna, så mkt info jag lyckats samla här har jag inte kunnat göra nån annanstans! så TACK thailandforum.se och alla ni tjejer o killar som håller i sidan...  :D

Guest Thai Wai

Jag tror nog att de flesta som är med här gillar forumet då mångas kunskaper tillsammans blir en stark kunskapsbank-ursäkta det tråkiga ordet så därför skickar jag med en bild på nåt annat.....

Vi hörs snart i Hua Hin Reza......Varna dina kompisar först bara så de inte blir chockade av allt här......

1ag är glad att jag har en kofångare på bilen-se bild

en vattenmelon eller banan eller hemska tanke en durian-thailands svar på surströmming......

Thai Wai på plats i HH

post-0-14768710875675.jpg

post-0-14768710875694_thumb.jpg

post-0-14768710875811_thumb.jpg

Hej,

En 4,5 poängare av 5. Dvs mycket, mycket bra!

För mig är det en bra avkopplig att gå hit ibland (oftast 2 korta besök per dag) när jag jobbar (på nätet).

Ps. Reza... Det blir garanterat fler som skriver vid högsäsongen.

:sun :sun :sun :sun :sun av mig!

Hittade forumet för ett år sen innan våran första thailandsresa och har fått otroligt bra med tips och info här inför förra och kommande resan. :kla

:good: Jag tycker att det är ett superforum. Med tips, varningar, info. och trevliga människor :kla :kla :kla :kla :kla 

Något som jag måste säga är intressant att många forum (inom olika ämnen, inte bara Thailand) kan ibland bli sämre med större antal användare, men inte detta. De flesta nya användare smälter in mycket bra och forumet håller lika bra ton som det gjorde i själva början. Många nya, erfarerna medlemmar tillför forumet enormt bra och intressanta inlägg - jag blir oftast väldigt positivt överaskad av all denna information. Jag hoppas det kommer hålla i sig ...

så TACK thailandforum.se och alla ni tjejer o killar som håller i sidan...  :D

Det är "bara" Martin som "håller" i sidan... Så han ska ta åt sig rejält med credit...

Jag har bara positivt att nämna om detta forum...

Känns lite som ett kompisgäng med nya friska vindar som dimper in mer och mer...

Känns skönt att det inte blir en massa barnsligt tjafs och påhopp i diverse dikussioner.

Mig veterligen så har inte Martin bannat en enda från forumet, för de som märker av att det inte funkar att provocera och få reaktion ger sig av ganska omgående...

:)

Guest Gjutaren

Ger faktiskt 10  :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: av 10 möjliga.

Mycket sakligt och inte så mycket onödigt trams. ;)

Thai Wai tipsade mig för någon vecka sen så nu är jag inne varje dag och kollar en fantastisk sida. Innehöller det mesta som en Thailands resenär behöver veta och det som inte redan är skrivet kommer ju in så fort någon ställer en fråga.

En stor  :kla för Martin....

vi hittade hit en vecka innan vi skulle iväg, hur vi fick reda på sidan kommer jag inte ihåg men den är helt suverän.

Och en  stor :big hug: till alla hjälpsamma här på forumet

Martin skall ha en stor eloge för att han har skapat det här intressanta forumet. Det är ett utmärkt forum där vi kan dela med oss om tips och annat.

Göran

Klart bästa forumet för Thailand och vi som gillar att åka dit.

Tycker även att det är bra att allt "SKITSNACK" tas omhand omgående (kom inte å dryga dig på VÅRT forum för då får du omgående en käftsmäll) >:D.

Tack Martin och alla andra som finns på forumet. :kla

Ja det som är kanon, är ju att vi kan skämta och pika och retas med varann utan att det går till överdrift och att det kommer upp "tramstrådar" då och då som vi kan ha roligt i. Dom håller ett tag men sen självdör dom. Det är en mycket bra blandning mellen skoj och allvar utan att det det går för långt åt endera hållet. MÅNGA credits till Martin :kla :kla :kla :kla :kla :kla :kla

Hur bra som helst! Både nytta och nöje i en lagom blandning och inte minst,  trevlig stämning. Tack alla!

Detta har du verkligen gjort bra Martin!  :kla

hej ja nu var der ett tag sen jag. titta in på thailansforum sidan 

ja vad ska jag säga  mer en  bara toppen sida  här ger man o tar i mott både det enna o det andra  nä bara säger att denna sidan är en toppen sida  :laugh:

Fantastiskt bra och lärorikt. Kul att läsa och lära sig av andras erfarenheter. Det har blivit ett behov att gå in och kolla forumet minst ett par ggr varje dag. :laugh:

Guest Enigma

Ger det 3 av 5 . Många intressanta frågor och mycket kunskap , men det kan bli lite enformigt ibland .