Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Christopher

Nu har det gått halva tiden....

Rekommendera Poster

snart under 100 dagar kvar så nu kan man börja räkna ner snart  :dan lagomt till det börjar sonen bli rädd för att åka då han har fått för sig att alla ormar ska bita honom. både hemma å i thailand ::)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jag var ju ifjol med dottern och vi såg en orm allt som allt å det var på ingång till foajen på en lampa. Vi var på elefanttur ut i skogen oxh såg inget har jag förklarat för honom.

Det går nog över när han kommer fram.

Man får prata om de possitiva sakerna tex idag när vi var och badade ... i thailand fryser du inte när du badar den funkar  :dan:pra:laugh:

ha en underbar dag i solsverige  :beach:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja visst är det gott när det börjar närma sig avresa?!

Jag sätter mig själv på flyget om 41 dagar o det är massor kvar att fixa före det...oj vad försvann den sommaren? :o

Lycka till o ha en skön resa.

MVH Laila

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja visst är det gott när det börjar närma sig avresa?!

Jag sätter mig själv på flyget om 41 dagar o det är massor kvar att fixa före det...oj vad försvann den sommaren? :o

Lycka till o ha en skön resa.

MVH Laila

Ja det är skönt att ha en resa att se fram emot.

41 dagar är ju ingenting =)

Ha det underbart!

//C

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jäklar nu går det fort....  :dan haft kanon väder nu men ändå längtar man. Sonen börjar dock prata om hajar nu snart är det väl kraschar med flygplan  ::) tror han är lite nervis men när han kommer fram kommer han bara njuta tror jag.

ha en bra resa laila så hörs vi närmare min resa

Ullis

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hajar?? Hehe..

själv såg ja en leopardhaj (tror den heter så)... när ja snorkla första gången... man reagerar, det lovar jag!

Men dom är inte farliga... vackra varelser!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej ! Jag och min familj åker oxå den 31 oktober. Det är första gången för oss.

Har du varit där förut ?

Hejsan

Det är första ggn jag åker dit.

Men ena systern är flygvärdinna o är där hela tiden tycker jag. Så jag känner mig mer än väl till mods. =)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja nu har verkligen halva tiden gått och lite till.

Bokade och betalade biljetterna i februari och kände då att det var en halv evighet kvar till avresa.

Men idag så är det mindre än 3 månader. Vi drar iväg den 5 dec till underbara Thailand och kommer att stanna i 7 veckor.

Ojojoj vad jag längtar.

Fast det är en längtan som känns fantastisk  :laugh: :laugh: :laugh:

//Ulrika

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Halloj!

Den 21 november bär det av för tjejen och mig,( alltså bara 73 dagar kvar!  :dan ) vi landar i BKK kl 06 den 22:e och flyger till Trat med Bangkok Air kl 09, sen skall vi bara handla på oss lite kläder i Trat för vi reser bara med handbagage, senare på eftermiddagen skall vi bege oss till Koh Chang..  :dan Sen får vi se om vi stannar där och besöker alla småöar runt omkring eller vad som händer??  :cr Någon här på forumet som skall dit samma tid??

Någon som vet vart vi skall bege oss när vi landar för att komma till Inrikesflyget till Trat? är det i samma terminal?? Förra året så åkte vi minibuss ner efter en natt i BKK och sen flög vi inrikes mellan alla ställen i Thailand men aldrig från BKK utan bara till..

Hoppas tiden går fort för alla som längtar!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi åker den 28:e,så.. det är alltså 26 dagar kvar.. kollade på Maleégardens bilder nyss, där vi ska bo våra första 3 veckor... åååååå.. vad vi längtar!! för här i Hälsingland där vi befinner oss nu, har det verkligen spöregnat i ett dygn nu!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×