Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Wiz

Vad lyssnar ni på just nu

Rekommendera Poster

Är lite kvar i bröllopsyran fortfarande så jag lyssnade och tittade på festföreställningen i konserthuset som jag missade i fredags. Paret från Kina som gjorde "Svansjön" var ju helt fantastiskt! Vilken akrobatik och balans, helt otroligt! :o

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Rob

Är lite kvar i bröllopsyran fortfarande så jag lyssnade och tittade på festföreställningen i konserthuset som jag missade i fredags. Paret från Kina som gjorde "Svansjön" var ju helt fantastiskt! Vilken akrobatik och balans, helt otroligt! :o

Det var helt otroligt he he! Undrar om hon fick spöstraff bakom scenen för missen hon gjorde när hon skulle balancera på armen.

>:D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är lite kvar i bröllopsyran fortfarande så jag lyssnade och tittade på festföreställningen i konserthuset som jag missade i fredags. Paret från Kina som gjorde "Svansjön" var ju helt fantastiskt! Vilken akrobatik och balans, helt otroligt! :o

Det var helt otroligt he he! Undrar om hon fick spöstraff bakom scenen för missen hon gjorde när hon skulle balancera på armen.

>:D

Tyckte hon var rackarns snabbt uppe igen.  ;) Så liten men grymt stark!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är lite kvar i bröllopsyran fortfarande så jag lyssnade och tittade på festföreställningen i konserthuset som jag missade i fredags. Paret från Kina som gjorde "Svansjön" var ju helt fantastiskt! Vilken akrobatik och balans, helt otroligt! :o

då såg du inta missen han var på väg o tappa hon i golvet

men jag håller med dig ett av det bästa jag set på mycket länge

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo, Joe Satriani är en favorit men ännu bättre tycker jag Eric Johnson är. Däremot gillar jag inte Steven Vai särdeles mycket. De tre har kamperat ihop i G3 men Yngvie Malmsteen har ibland ersatt Eric Johnson.

Eric Johnson är från Austin, Texas och här är hans hemsida och lite smakprov:

http://www.ericjohnson.com/

Eric Johnson har en känsla i sitt spel som jag inte tycker Joe Satriani kommer upp i.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser



Gamla synder...
Lirar trummor på den här plattan (och 2 efterföljande). Damned Nation gav ut 4 plattor totalt. Vi la ner bandet för 5-6 år sedan.
Lirar dock ihop med gitarristen och lite nytt folk.
Numera bara covers!
Kom och se oss om vi är nära er! www.loudinc.se
(lite smygreklam blev det kanske...)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×