Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
saabaero

Till kata 29/4

Recommended Posts

Någon mer här på forumet som åker i april/maj till phuket?

Själv åker jag, min fru och mina tre barn till kata beach och tropical garden den 29/4. Första gången vi ska till thailand, ska bli jätte spännande. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi bodde på tropical garden i mars förra året och var supernöjda med hotellet och personalen. Bra läge också med stranden precis nedanför, den ser du från hotellet också från dom flesta rummen.

Så lycka till och ha en riktigt härlig vistelse.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lo

Någon mer här på forumet som åker i april/maj till phuket?

Själv åker jag, min fru och mina tre barn till kata beach och tropical garden den 29/4. Första gången vi ska till thailand, ska bli jätte spännande. :)

vi ska dit,men vi åker lite innan er,så vi lär väl ses där antar jag,ha,ha.

första gången för oss med och med barn. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej hej

vi är en familj med två barn som åker i slutet av april hade vi tänkt det är första gången ochså för oss men vi har inte bestämmt oss för vart vi ska åka verkar kata bra att åka till med barn är det inte ganska långt från flygplatsen

ha de gött

annica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Första gången? Trevligt! Dock har ni valt en mycket varm period, så jag hoppas ni inte har emot att det är mycket varmt!

nja förra året var inte allt för varmt..mer ett evight regnande..men visst har man turen att undiva det så blir det säkert hett..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej hej

vi är en familj med två barn som åker i slutet av april hade vi tänkt det är första gången ochså för oss men vi har inte bestämmt oss för vart vi ska åka verkar kata bra att åka till med barn är det inte ganska långt från flygplatsen

ha de gött

annica

Kata är ett jätte bra val om ni har barn, och det är första gången, lugnt ställe.

Det tar ca 1 timme med transfer bussen från phuket flygplats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tips, Dinogolfen i är ett väldigt populärt kvällsnöje för yngre barn.

Ja - sen kan man ju tvärs över gatan och äta svenskt till svenska priser!

Buffalo steak house..

Fast även jag tycker det är gott att äta där ibland - Minute steak med bearnaise sås... det är bara det att det känns lite trist att läsa meny på svenska med köttbullar och lingonsylt etc..

Äsch - känner mig lite taskig, men jag fastnade i charterspåret.

Mvh Tony

- Kata noi är min favorit!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Kata noi är min favorit!

Samma här!  :kla 

Fördelen med att Kata Thani snart äger allt där är ju att det har sett i stort sett likadant ut i 10 år. (Bortsett från lyx-lägenheterna på höjden.) Det enda jag verkligen saknar är dom små matställena på stranden där man kunde få vällagad thai-mat. Och det var jättemysigt att gå dit på kvällen när det var upptänt med lyktor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×