saabaero 0 Report post Posted March 18, 2008 Någon mer här på forumet som åker i april/maj till phuket? Själv åker jag, min fru och mina tre barn till kata beach och tropical garden den 29/4. Första gången vi ska till thailand, ska bli jätte spännande. Share this post Link to post Share on other sites
Martin 0 Report post Posted March 18, 2008 Första gången? Trevligt! Dock har ni valt en mycket varm period, så jag hoppas ni inte har emot att det är mycket varmt! Share this post Link to post Share on other sites
frallan 0 Report post Posted March 19, 2008 Vad kul. Tropical Garden skall vara ett bra hotell. mvh Fredrik Share this post Link to post Share on other sites
Pär o Helena 0 Report post Posted March 19, 2008 Vi bodde på tropical garden i mars förra året och var supernöjda med hotellet och personalen. Bra läge också med stranden precis nedanför, den ser du från hotellet också från dom flesta rummen. Så lycka till och ha en riktigt härlig vistelse. Share this post Link to post Share on other sites
Guest lo Report post Posted March 24, 2008 Någon mer här på forumet som åker i april/maj till phuket? Själv åker jag, min fru och mina tre barn till kata beach och tropical garden den 29/4. Första gången vi ska till thailand, ska bli jätte spännande. vi ska dit,men vi åker lite innan er,så vi lär väl ses där antar jag,ha,ha. första gången för oss med och med barn. Share this post Link to post Share on other sites
saabaero 0 Report post Posted April 28, 2008 Nu bär det av.. Imorgon 11.15 går flyget från malmö till Arlanda för vidare flyg till Thailand, ska bli såå härligt o komma bort. Share this post Link to post Share on other sites
stgrhe 0 Report post Posted April 29, 2008 Trevlig resa och tänk på att solen är mycket stark just nu i Thailand. Göran Share this post Link to post Share on other sites
bubblegum 0 Report post Posted June 5, 2008 Jag ska till tropical garden jag också nästa år i februari-mars Verkar vara ett himla bra hotell! Share this post Link to post Share on other sites
moalinn 0 Report post Posted October 2, 2008 hej hej vi är en familj med två barn som åker i slutet av april hade vi tänkt det är första gången ochså för oss men vi har inte bestämmt oss för vart vi ska åka verkar kata bra att åka till med barn är det inte ganska långt från flygplatsen ha de gött annica Share this post Link to post Share on other sites
jeppe83 0 Report post Posted October 2, 2008 Första gången? Trevligt! Dock har ni valt en mycket varm period, så jag hoppas ni inte har emot att det är mycket varmt! nja förra året var inte allt för varmt..mer ett evight regnande..men visst har man turen att undiva det så blir det säkert hett.. Share this post Link to post Share on other sites
Thereza26 0 Report post Posted October 3, 2008 hej hej vi är en familj med två barn som åker i slutet av april hade vi tänkt det är första gången ochså för oss men vi har inte bestämmt oss för vart vi ska åka verkar kata bra att åka till med barn är det inte ganska långt från flygplatsen ha de gött annica Kata är ett jätte bra val om ni har barn, och det är första gången, lugnt ställe. Det tar ca 1 timme med transfer bussen från phuket flygplats Share this post Link to post Share on other sites
Valltomta 1 Report post Posted October 3, 2008 Tips, Dinogolfen i är ett väldigt populärt kvällsnöje för yngre barn. Share this post Link to post Share on other sites
Tony Tiger 0 Report post Posted October 15, 2008 Tips, Dinogolfen i är ett väldigt populärt kvällsnöje för yngre barn. Ja - sen kan man ju tvärs över gatan och äta svenskt till svenska priser! Buffalo steak house.. Fast även jag tycker det är gott att äta där ibland - Minute steak med bearnaise sås... det är bara det att det känns lite trist att läsa meny på svenska med köttbullar och lingonsylt etc.. Äsch - känner mig lite taskig, men jag fastnade i charterspåret. Mvh Tony - Kata noi är min favorit! Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted October 15, 2008 - Kata noi är min favorit! Samma här! Fördelen med att Kata Thani snart äger allt där är ju att det har sett i stort sett likadant ut i 10 år. (Bortsett från lyx-lägenheterna på höjden.) Det enda jag verkligen saknar är dom små matställena på stranden där man kunde få vällagad thai-mat. Och det var jättemysigt att gå dit på kvällen när det var upptänt med lyktor. Share this post Link to post Share on other sites