Mimo 13 Report post Posted February 24, 2011 -29 i Tullinge i morse...ingen skön promenad till tåget! Share this post Link to post Share on other sites
Vächötaschlätta 2 Report post Posted February 24, 2011 ...fast man är ju onekligen glad att man inte bor i övriga Sverieg som synes.. Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted March 1, 2011 Äntligen lite milt väder här hemma... ca +2gr och snö i Stockholm... Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted April 16, 2011 17 C i norra Stockholm idag, varmare i solen. Bästa tiden på året närmar sig! Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted April 16, 2011 17 C i norra Stockholm idag, varmare i solen. Bästa tiden på året närmar sig! Vilket gav en härlig tur på hojen Share this post Link to post Share on other sites
Guest ronnytisell Report post Posted April 16, 2011 17 C i norra Stockholm idag, varmare i solen. Bästa tiden på året närmar sig! Vilket gav en härlig tur på hojen Jösses vad varmt ni har det,så gott var det inte på framsidan av landet idag Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted April 16, 2011 Framsidan? Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted April 16, 2011 Framsidan? Instämmer i frågan Share this post Link to post Share on other sites
Mimo 13 Report post Posted April 17, 2011 2,8 grader och det ser lovande ut...klokan är bara 6.15 så det blir nog varmare här i Tullinge skog! Share this post Link to post Share on other sites
Eja 0 Report post Posted April 17, 2011 I strömstad skiner solen och det ca 8 grader varmt. Ser fram mot kaffe på altanen. Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted April 18, 2011 Härligt väder i eftermiddag. Shorts o t-shirt till halv sju på uteplatsen Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted May 1, 2011 Vad hände?! Igår låg man och halvnäckade ute på däcket i gassande sol och idag regnskurar med hagel och knappt +8. Välkommen "Sköna maj". Share this post Link to post Share on other sites
L8 0 Report post Posted May 1, 2011 Håller med,vad hände??? Näckade oxå i går i lä på altanen,idag vinterjacka vid kvällsrastning av hunden!!! 2 plus i skrivande stund!! Share this post Link to post Share on other sites
Renoo 7 Report post Posted May 1, 2011 Hansjo .Tur att man inte låg på dasset i gäckande sol, utan på däcket i gassande sol. Share this post Link to post Share on other sites
Vaktis 0 Report post Posted May 2, 2011 timrå : Snö Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted May 2, 2011 timrå : Snö Snö?? Fy faan! Men till helgen har de lovat högtryck! (Vilket jag hoppas på då jag tänkte prova paddling för första gången). 4 C i norra Sthlm. Share this post Link to post Share on other sites
HAWI 5 Report post Posted May 3, 2011 I sydligaste Sthlm: I går kom det hagel 4 ggr. I dag snöar det sedan 1 timma. Share this post Link to post Share on other sites
khianjai 0 Report post Posted May 3, 2011 Gävle,lite snö på morron men nu uppehåll 3 grader.tur man åker till Thailand om 12 dar. Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted May 3, 2011 Snön vräker ner Där rök den skogspromenaden innan jobbet. Share this post Link to post Share on other sites
Eja 0 Report post Posted May 3, 2011 I Strömstad föll stora vita snöflingor tidigt på morgonen. Nu klarnar det upp lite men det är fortfarande kallt. Jag är lite orolig för mina körsbärsträd som blommar. Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted May 3, 2011 Tur man har som är så förutseende vad gäller sina kunder. Alla ville ha utplanteringar till entréer och uteserveringar klara innan Valborg men jag stod på mig och sa att man aldrig vet vad som händer med vädret. Idag hade deras pengar varit bortkastade om de inte lyssnat på mig. Hoppas bara det blir bättre till nästa vecka så man får plantera då. Har en uteservering som ska invigas på fredag...undrar hur det går ? KOllar vädret på 4-an just nu och där stod det +9 på torsdag... Åhhhh vad HOT !!! *ha ha* Share this post Link to post Share on other sites
Eja 0 Report post Posted May 3, 2011 Tur man har som är så förutseende vad gäller sina kunder. Alla ville ha utplanteringar till entréer och uteserveringar klara innan Valborg men jag stod på mig och sa att man aldrig vet vad som händer med vädret. Idag hade deras pengar varit bortkastade om de inte lyssnat på mig. Hoppas bara det blir bättre till nästa vecka så man får plantera då. Har en uteservering som ska invigas på fredag...undrar hur det går ? KOllar vädret på 4-an just nu och där stod det +9 på torsdag... Åhhhh vad HOT !!! *ha ha* LYCKA TILL MED UTESERVERINGEN! Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted May 3, 2011 Tack Eja...det kan behövas... Share this post Link to post Share on other sites
Mimo 13 Report post Posted May 3, 2011 Här i Tullinge snöar det och regnar om vartannat! Share this post Link to post Share on other sites
khianjai 0 Report post Posted May 4, 2011 Gävle 8 grader o sol. Share this post Link to post Share on other sites