MatJan 1 Report post Posted March 14, 2008 Grått o smådisregnigt i Borlänge. Share this post Link to post Share on other sites
mpc 0 Report post Posted March 14, 2008 fan nu regnar det här i hbg Share this post Link to post Share on other sites
mpc 0 Report post Posted March 14, 2008 och nu är det upp håll bra Share this post Link to post Share on other sites
Helen 0 Report post Posted March 14, 2008 Här i Ö-vik så har vi plus 1 och mulet...Dottern har en kompis och de har tagit på sig baddräkterna och leker att de är på stranden ...Även lillgumman är less på pissvädret verkar det som. Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted March 14, 2008 Kungsholmen - Idag har det småsnöat underdagen. Börjar bloi riktigt kallt igen. Men lika grått och mörkt... Share this post Link to post Share on other sites
lottis 0 Report post Posted March 15, 2008 Kungsbacka grått som vanligt, men vi har tat en öl på uteservering (vår) Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted March 15, 2008 Kungsbacka grått som vanligt, men vi har tat en öl på uteservering (vår) Var hittade du den uteserveringen? Jag har inte sett att nån har satt upp nån Om det är Ester´s så gills det inte för den är inglasad :big grin: Share this post Link to post Share on other sites
anders w 0 Report post Posted March 15, 2008 Timrå -0,2 grader på termometern och målnigt men med en varm vind från eon arena där timrå just spöat modo med 6-3. Kan tänka mig att Ö-vik har snöstorm och extrem kyla nu. Share this post Link to post Share on other sites
mpc 0 Report post Posted March 16, 2008 Godmorgon på er slöfockar upp o hopp dagen ser ut som att den ska bli fin enså länge men man vet ju inge ting. Själv så är jag på väg till arb. Så sov ni vidare *S* ser ut o upp täcker att dimman väller in i från sundet Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted March 16, 2008 Södermalm- Stockholm Solen tittar fram från dismolm. Jag tror det blir en strålande dag vad det lider... Nu ska jag iväg o jobba snart... Share this post Link to post Share on other sites
Alexandra 0 Report post Posted March 16, 2008 Här på värmdö utanför Stockholm tittar solen fram för första gången sedan vi landade i Sverige för drygt en vecka sedan!!!!!! *ritar kors i taket* Share this post Link to post Share on other sites
Inge Villsen 0 Report post Posted March 16, 2008 Vädret i Sverige!!! Är man ju minst sagt trött på. Tänk när man flyttar ner halvårsvis och slipper "vintern". Share this post Link to post Share on other sites
lottis 0 Report post Posted March 16, 2008 Kungsbacka grått som vanligt, men vi har tat en öl på uteservering (vår) Var hittade du den uteserveringen? Jag har inte sett att nån har satt upp nån Om det är Ester´s så gills det inte för den är inglasad :big grin: Du kan sitta ute på Petterniklas Share this post Link to post Share on other sites
maria69 0 Report post Posted March 17, 2008 Vaknade till ett riktigt snöoväder... usch...Har vi inte haft snö på hela vintern kan det kvitta nu! Share this post Link to post Share on other sites
Pär o Helena 0 Report post Posted March 17, 2008 Snön yr utanför fönstret i Kungsbacka...helt galet!!! Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted March 17, 2008 Södermalm Stockholm- Kallt....ett fåtal snöflingor dalar vilset ner på den grå o blöta asfalten... Share this post Link to post Share on other sites
Öland 0 Report post Posted March 17, 2008 våren är här och solen skiner Share this post Link to post Share on other sites
mpc 0 Report post Posted March 17, 2008 blåser kalt i vinden men huppehåll viden kommer i från norr men man får gå ute en sväng endå inte sitta inne sen åter till arb Share this post Link to post Share on other sites
ullen10 0 Report post Posted March 17, 2008 Å i timrå faller snön men vad gör väl det ... sitter ju o jobbar... Fast snart kommer det ju lite ledighet Ullis Share this post Link to post Share on other sites
Öland 0 Report post Posted March 17, 2008 attans nu kom det lite vitt puder Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted March 17, 2008 Kungsbacka grått som vanligt, men vi har tat en öl på uteservering (vår) Var hittade du den uteserveringen? Jag har inte sett att nån har satt upp nån Om det är Ester´s så gills det inte för den är inglasad :big grin: Du kan sitta ute på Petterniklas Ja just de, han tar ju aldrig ner sin uteservering. Undrar hur mycket han har mutat kommunen med Alla andra resauranger måste ta ner sina på hösten!!!! Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted March 17, 2008 O så vart de snöstorm lagom till påsk, håhåjaja :( Share this post Link to post Share on other sites
Guest Isaan bo Report post Posted March 17, 2008 O så vart de snöstorm lagom till påsk, håhåjaja :( Det kan väl inte vara någon nyhet ang. Sv. väder. Share this post Link to post Share on other sites
anders w 0 Report post Posted March 17, 2008 Å i timrå faller snön men vad gör väl det ... sitter ju o jobbar... Fast snart kommer det ju lite ledighet Ullis Rent formelt har du rätt men mycke till snöoväder är det inte 1-2 cm under natten. Inte mycke att lägga i skönviksbacken. Share this post Link to post Share on other sites
ullen10 0 Report post Posted March 17, 2008 Ja inte är det mycket att åka på, men snö är det å inte regn som förra vecka o skönt är ju det Synd bara att det är så slaskigt. Share this post Link to post Share on other sites