Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Mia

Vädret i Sverige !!!

Rekommendera Poster

:rainingsmile:

Här i Stockholm på söders höjder så är det snöyra dagen till ära, då alla barn börjar skolan efter sportlovet...

Huvvaligen !!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Så här första dagen på sportlovet har vi nollgrader och lite mulet i Örnsköldsvik. Dottern har röjt i pulkabacken och tycker det är mycket roligare nu när det kommit lite snö....när man börjar längta efter våren då kommer snön  >:(

I går kläckte dottern ur sig en ide´. Om vi tar och säljer BMW´n så kan vi ju åka tillbaka till Thailand nu på en gång...Klok dotter man har!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Lite men det är ju så sörjigt i snön...En dag -10 och nästa 0 med regn i luften. Skotern är framme i allafall. Få se om det blir en utflykt med korvgrillning och lite pimpling i veckan.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Idag är det -7,5 så här från morgonsidan. Det gnistrar om snön och på träden. Det är klarblå himmel med strålande sol. En riktigt vacker vinterdag...så här i mars  :D.

Idag är första dagen som jag gillar att vara hemma igen...jag gillar ju vintern, när den är på riktigt. Inge slask och rusk utan mer kyla och klarhet. Kan ju börja hoppas att min "kommahemigenfrånThailanddepression" äntligen börjar ge vika.

Idag ska vi samla ihop barnen i byn och dra iväg till sandgropen och röja i backen. Har laddat upp med korv, ostmackor, apelsiner och givetvis varm choklad.

Tror det blir en toppen dag!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Stockholm, Södermalm

Strålande solsken på klarblå himmel !!!

Nu är det vår...Nu pippar alla djuren !!! *TJOHO*

:l_sunny:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Övik

Ljuvliga Höga Kusten...skulle inte vilja bo någon annanstans!...idag i allafall ???:o

Höga kusten är fint  har varit i Nordingrå och hälsat på en

kompis där för många herrans år sedan och spisat surströmming

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

i timrå skiner solen o lite snö har det kommit så dottern är ute med sin farmor o åker skidor nu. Suck själv sitter man o jobbar... å sonen är på fritids o karl jobbar från morron till sena kväll då bygget snart ska vara klart. snacka om att man kan sitta å drömma sig bort  :beach::l_diver:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Här skiner solen som sjutton, det är vi inte vana vid i Göteborg, herregud himlen e blå.

Är det nån som sett sittgöken eller sädesskvättan?? Appropå alla djuren som pippar nu.....Många vårtecken nu, yes! Äntligen lite goa känslor i kroppen

:JC_see_stars:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

I Hova (Bråta) skiner solen oxå, och det är så skönt ute, tur man har två skift i dag så jag kan njuta av detta underbara väder, min lilla fyrbenta älskling trivs i detta väder och ligger ute i den innglasade verandan och sover :sunny_bespectacled:/Bråta

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Höga kusten är fint  har varit i Nordingrå och hälsat på en

kompis där för många herrans år sedan och spisat surströmming

Dags att göra ett nytt besök då kanske...för gammal vänskaps skull.Nordingrå är en pärla, bor inte alltför långt därifrån. Men strömmingen överlåter jag åt andra...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

S**T ! Drog upp rulllgardinen här och nu ser jag att det inte bara är snö i Gbg ....och det ligger dessutom kvar på marken... ::)

Kallt ser det ut också...Grått och kallt...*fy bubban*

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×