EV 0 Report post Posted September 28 Jag gör en pizza och min fru vill ha halva degen, för att göra en thailänsk matrett från bangkok . Ho har fyll med köttfars lök - vitlök - och krossade valnötter pepper -salt till fyll i bullarna som hon gör . Dei var goda . Se foto. Share this post Link to post Share on other sites
EV 0 Report post Posted September 28 Min middag i dag , biffkött och grönsaker med thailändska svampar. Share this post Link to post Share on other sites
EV 0 Report post Posted September 28 Här gör min fru fiskbiffar av fisk färs , som er mycket goda . Share this post Link to post Share on other sites
Captain Thailand 6 Report post Posted September 30 (edited) Här blir det pytt på potatis och stekta grönsaker, med tre ägg... Edited September 30 by Captain Thailand Share this post Link to post Share on other sites
EV 0 Report post Posted October 3 Det blev loax till middag . Share this post Link to post Share on other sites
Captain Thailand 6 Report post Posted October 10 En kycklingsoppa som är så stark att många thai skulle vägra äta den (inklusive frugan). Jag äter den ett par-tre gånger i veckan. Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 39 Report post Posted October 13 Gös med kantarellstuvning och potatis. Fiskad igår i västra mälaren utanför Sundbyholm slott Share this post Link to post Share on other sites
Captain Thailand 6 Report post Posted October 16 Kör på kycklingsoppa igen. Dock en något mildare variant denna gång. Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 39 Report post Posted November 3 Ser väldigt gott ut. Är i stugan, så här blir det falukorv i ugn, med lök, senap och ost Share this post Link to post Share on other sites
Phatthalung 39 Report post Posted November 5 Ris och en het gryta som min fru tillagat. Brukar bli gott Share this post Link to post Share on other sites
EV 0 Report post Posted November 11 I dag var det fisk till middag som min fru tillaga Share this post Link to post Share on other sites
EV 0 Report post Posted November 16 Här är en soppa som min fru gör till mig , med skaldjur och grönsaker Share this post Link to post Share on other sites