Majsan81 0 Report post Posted March 2, 2008 Nu är det en vecka kvar tills vi åker till Thailand! Det blir tredje resan för oss men första med barn.Resan går till Ao Nang. Vi har inte planerat så mycket inför resan. Vi tar det lite som det kommer. En dag på phi phi blir det iaf, där ska vi träffa upp lite vänner. Sambon vill dyka en dag också. Sen får vi se vad vi gör...troligtvis solar vi och dricker chang Oh vad jag längtar...ska nog börja packa lite redan nu Share this post Link to post Share on other sites
Wikan 0 Report post Posted March 2, 2008 Lycka till ! ha en bra resa och drick några Chang för mig också Share this post Link to post Share on other sites
MatJan 1 Report post Posted March 2, 2008 Ha det så skönt. Share this post Link to post Share on other sites
Majsan81 0 Report post Posted March 9, 2008 Idag är det dags Klockan 23.30 går flyget till thailand Skickar en hälsning sen när vi är där nere... Share this post Link to post Share on other sites
Sussie 0 Report post Posted March 9, 2008 Ha en jättebra resa Hör gärna av er från ao nang och ge direktrapporter Vi åker dit på fredag Share this post Link to post Share on other sites
Majsan81 0 Report post Posted March 19, 2008 Hej där hemma!! Nu är vi nere i Ao Nang i Krabi. Idag har det varit jättevarmt och på kvällen kom det en ordentlig regnskur. Vi vill inte åka hem, skulle kunna va kvar i flera veckor här, finns massor och upptäcka. Maten i gatustånden är verkligen godast och billigast! Ha det gott Share this post Link to post Share on other sites