Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Gäst ramonaf

Väder

Rekommendera Poster

Gäst ramonaf

Hej hej!

Vi åker till Phuket (kamala beach) den 1/3 och jag har precis varit inne på en väder sida och får till mig förskräckelse se att det bara är regn, molnigt och åska där. Hur länge kan detta egentligen hålla i sig? Är det vanligt att det är så pass dåligt väder där vid denna årstid?

Jag vill ju ha SOOOOOL, någon har nåt tips om hur man tillber solgudarna  :)

(hoppas att denna tråd blev placerad inne på rätt flik nu)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tycker jag svarar på väder-frågor mest varje dag... Sk#t i vädersidorna och kom hit istället - här är det inte varken regn eller åska! Skulle faktiskt vilja ha en regnskur för det är tryckande varmt.

Sök här på forumet för längre utläggningar om väderprognoser.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst ramonaf

Det låter ju kanon  :) Vi är ett sällskap på 6 vuxna och 1 barn som åker och alla vi DYRKAR nämligen solen. Hur varmt är det i Phuket nu då och är det blå himmel eller bara massa moln och tryckande värme?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu, strax före nio på morognen, är det runt 28 grader. Igår hade vi regn på kvällen så vi har skönare luft idag. Lite moln kvar men solen kämpar för att komma genom och det är blå sjok på sina ställen. Det kommer förmodligen att bli soligare senare på dagen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! är nere på Kamala nu idag verkar de som de skall bli fint väder, men 24- 25 feb regnade de här kan jag säga de e tråkigt,man förväntar sig´inte de . en skur e ok men sen får de räcka , här e underbart änndå. fast roligare med sol vi Svenskar vill inte ha regn de har vi så mycke i Sverige

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×