Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Mia

"Spanet" = Martin ?

Recommended Posts

Eller ? :)

Nej, det kan jag garantera :)

Är själv väldigt dålig på att surfa på nyheter och är oftast himla efter på vad som händer i världen ....

*he he*

Jag var inte ensam om att tro det iaf...  ;)

Men vem är du då Spanet....som bara dimper in då o då och släpper ner några ´nyhetslänkar här och var ?

*nyfiken*    :D

Guest wille

Har utgatt fran att det ar en "bot" som per automatik postar relevanta lankar (definierat med hjalp div. forutbestamda nyckelord). Har forvisso nollkoll men tycker att du borde ga att fixa till.

Har utgatt fran att det ar en "bot" som per automatik postar relevanta lankar (definierat med hjalp div. forutbestamda nyckelord). Har forvisso nollkoll men tycker att du borde ga att fixa till.

Nej, det är en användare här. Vill inte personen säga var det är så måste jag också hålla tyst ..... :) ... men alla inlägg uppskattas, då jag inte hinner själv kolla på nyheter.

Det är inte jag, Spanet postar nyheter från svenska media. Men vem det än är så vill tydligen personen va’ anynym så då får vi väl respektera det.

Ja jisses. Jag har hittills inte alls brytt mig om vem det skulle kunna vara. Men ju mer det spekuleras, desto mer börjar jag undra. Speciellt nu när Martin säger att det är en känd medlem... oj så spännande...  :D