Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
isakines

Pris på Thai air jan-feb 09 Bra pris?

Rekommendera Poster

....Har du hämtat de där priserna från Classic travels hemsida?Eller någonannanstans? För jag tror av deras mail att priserna inte kommer bli så där låga.

Just de priserna kommer därifrån men våran lokala resebyrå erbjuder samma priser sånär som på några kronor. Det gäller bara att vara på hugget för de biljetterna går åt snabbt.

Ok, vi får hoppas vi får sådana biljetter då, det vore ju kanon.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nackdelen med de allra billigaste biljetterna från Thai är att de skall betalas inom 7 dagar från bokningstillfället och att de ej är ombokningsbara. Men å andra sidan, har man bestämt sig så är det inte mycket att be för. Det är bara att slanta av och se till att man har ett bra avbeställningsskydd/försäkring i fall nå't oväntat skulle hända.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Låter dyrt med tanke på att det är då alla Charterbolag sänker priserna...

Då kan man få flygstolar från ca 4000kr / pers.

Om man åker sistaminuten alltså...  ;)

Men jag tycker det låter dyrt iaf iom att barn brukar få 75% rabatt på ord. priset...

Testa att ändra bara någon dag...

Ibland kan det diffa på 1000-lappar när det gäller att åka ett speciellt datum...

Skriv till de igen o fråga efter billigaste alternativet istället...

4000 för en sista minuten i Januari ???

Lycka till att hitta en sådan

Glömde att jag även fick detta mail från solresor också...  ;)

Har du packat! 4 flygstolar återstår till Phuket ikväll!

Ta Arlanda Express med en gång så hinner du med en sanslöst billig 2-veckorsresa till Phuket från Arlanda. Flyget lyfter enligt kl 20.05. Biljett erhåller du direkt om du beger dig till vår butik på Sveavägen 22. Omedelbar betalning via betal-/kreditkort gäller. Observera att detta endast går att boka via telefon 08-4543910.

Pris 2 veckor den 11 januari - 1995:-

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men vem vill åka med Solresor  :D? Jag sätter mej inte i deras plan igen även om det skulle vara gratis :o

jag skulle utan tvekan åka med dom! speciellt för det priset!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hade jag haft möjlighet till ledighet med kort varsel så hade jag absolut åkt!!! Jag står ut med vilket tröskverk som helst om belöningen blir sol och singha!!!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×