FreddeFia 0 Report post Posted February 7, 2008 Ja imorgon bär det av för oss till Khao Lak. Min första resa till Thailand Som vi har längtat... Nu ska vi bara och ha det skönt. Hoppas flygresan går bra bara :-\ Share this post Link to post Share on other sites
ellen-kaa 0 Report post Posted February 7, 2008 Ja imorgon bär det av för oss till Khao Lak. Min första resa till Thailand Som vi har längtat... Nu ska vi bara och ha det skönt. Hoppas flygresan går bra bara :-\ Hoppas ni får det riktigt skönt!! UNDERBART!! :dan Jag läser alla inlägg om Khao Lka eftersom jag skall dit ensam den 25 mars:) Var skall ni bo? Om du kan håll oss informerade om hur ni har det Share this post Link to post Share on other sites
FreddeFia 0 Report post Posted February 7, 2008 Tack! Vi ska bo på The Andaburi Resort. Japp jag ska försöka med det Share this post Link to post Share on other sites
Wikan 0 Report post Posted February 7, 2008 Ha det såbra och njut som bara den ! Share this post Link to post Share on other sites