Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Wicky

COUNTDOWN - söndag bär det iväg!!

Recommended Posts

om du fortsätter sådär mot oss andra som får vara kvar i svedala så är det lätt hänt att det dyker upp ett "teknisk fel" på planet :smoke:

är bara avudsjuk :-[

:nau :nau :nau

Helene

Share this post


Link to post
Share on other sites

tillbaka till verkligenheten...  :)

Hur hade ni det på semestern? Hemresan var väl jobbig, 0500 var lite tufft att landa men nu har vi bara goa minnen kvar, har redan lagt pengar i spargrisen till nästa resa.....

Var satt ni på planet hem? Vi satt rad 48 vänster.......ner hade vi 42 höger.

Ha det himla bra alla som ska åka...

Kram Lotta

Share this post


Link to post
Share on other sites

tillbaka till verkligenheten...  :)

Hur hade ni det på semestern? Hemresan var väl jobbig, 0500 var lite tufft att landa men nu har vi bara goa minnen kvar, har redan lagt pengar i spargrisen till nästa resa.....

Var satt ni på planet hem? Vi satt rad 48 vänster.......ner hade vi 42 höger.

Ha det himla bra alla som ska åka...

Kram Lotta

Hade det oförskämt bra!

Vill tillbaka och det är nu!

Och nästa gång ska ja stanna minst 3 veckor.

Blev bara 2 veckor för sambon ville inte "offra" mer semester på thailand..

På ner vägen tror jag vi satt på 30 någonting...

Hemvägen blev det 4.

Väldigt låååångt fram.

Jag tog 2 sömntabletter på vägen hem... däckade ganska bra...

Kommer du ihåg vad vi fick för mat på flyget?

Första omgången va ju potatismos med kött... men sen?????????????????

Kramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

tillbaka till verkligenheten...  :)

Hur hade ni det på semestern? Hemresan var väl jobbig, 0500 var lite tufft att landa men nu har vi bara goa minnen kvar, har redan lagt pengar i spargrisen till nästa resa.....

Var satt ni på planet hem? Vi satt rad 48 vänster.......ner hade vi 42 höger.

Ha det himla bra alla som ska åka...

Kram Lotta

Hade det oförskämt bra!

Vill tillbaka och det är nu!

Och nästa gång ska ja stanna minst 3 veckor.

Blev bara 2 veckor för sambon ville inte "offra" mer semester på thailand..

På ner vägen tror jag vi satt på 30 någonting...

Hemvägen blev det 4.

Väldigt låååångt fram.

Jag tog 2 sömntabletter på vägen hem... däckade ganska bra...

Kommer du ihåg vad vi fick för mat på flyget?

Första omgången va ju potatismos med kött... men sen?????????????????

Ja sova fick man inte mycke, när man väl slumra till tändes lampan och man fick mat, efter Dubai blev det ju "frukost", nån äcklig korvröra, omelett och nåt annat konstigt, inte gott.

Jo vi ville också stanna 3 v men som sagt vi vill ha 4 veckor på havet till sommaren. Vi var ju 6 som åkte, hade vart skönt en vecka själva men det gör vi nästa gång.

Jaja nu e det bara våra härliga minnen kvar....

Ha det bra...

Lotta

Kramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

tillbaka till verkligenheten...  :)

Välkommen hem till kylan! :rm

Och Ringhals e kvar??? :good::D

Otroligt nog har dom lyckats jobba vidare utan mig...  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tillbaka till verkligenheten...  :)

Hur hade ni det på semestern? Hemresan var väl jobbig, 0500 var lite tufft att landa men nu har vi bara goa minnen kvar, har redan lagt pengar i spargrisen till nästa resa.....

Var satt ni på planet hem? Vi satt rad 48 vänster.......ner hade vi 42 höger.

Ha det himla bra alla som ska åka...

Kram Lotta

Hade det oförskämt bra!

Vill tillbaka och det är nu!

Och nästa gång ska ja stanna minst 3 veckor.

Blev bara 2 veckor för sambon ville inte "offra" mer semester på thailand..

På ner vägen tror jag vi satt på 30 någonting...

Hemvägen blev det 4.

Väldigt låååångt fram.

Jag tog 2 sömntabletter på vägen hem... däckade ganska bra...

Kommer du ihåg vad vi fick för mat på flyget?

Första omgången va ju potatismos med kött... men sen?????????????????

Ja sova fick man inte mycke, när man väl slumra till tändes lampan och man fick mat, efter Dubai blev det ju "frukost", nån äcklig korvröra, omelett och nåt annat konstigt, inte gott.

Jo vi ville också stanna 3 v men som sagt vi vill ha 4 veckor på havet till sommaren. Vi var ju 6 som åkte, hade vart skönt en vecka själva men det gör vi nästa gång.

Jaja nu e det bara våra härliga minnen kvar....

Ha det bra...

Lotta

Kramar

Korvgrejjs till frukost asså?

Då va det sant...

Sambon sa nämligen att det blir sån frukost och ja åt, men jag kommer inte ihåg någonting! Efter att ja tatt den andra sömntabletten så blev jag helt däckad. Såååå läskigt!

Trodde sambon bara hittade på att det va sån mat och att ja åt.

Hmm...

Man har hunnit uppleva mycket på denna resan....

Ha en underbar helg!

Wiktoria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jag tog 2 sömntabletter på vägen hem... däckade ganska bra...

Undra om det är så bra med sömntabletter??

Jag sover alltid jättedåligt på planet och får enormt ont i benen.

Jobbigt!!

Jag hade tyckt att det var väldigt skönt att ta sömntabl för att få sova.

MEN...Det är ju viktigt att röra på benen när man sitter still i så många timmar, för att motverka proppar och det kan jag ju inte om jag skulle sova mig igenom resan. :lazy2:

Läste om en ganska ung tjej som sovit sig igen en lång-flygning,

hon fick en propp och dog. :scare:

Helene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jag tog 2 sömntabletter på vägen hem... däckade ganska bra...

Undra om det är så bra med sömntabletter??

Jag sover alltid jättedåligt på planet och får enormt ont i benen.

Jobbigt!!

Jag hade tyckt att det var väldigt skönt att ta sömntabl för att få sova.

MEN...Det är ju viktigt att röra på benen när man sitter still i så många timmar, för att motverka proppar och det kan jag ju inte om jag skulle sova mig igenom resan. :lazy2:

Läste om en ganska ung tjej som sovit sig igen en lång-flygning,

hon fick en propp och dog. :scare:

Helene

Hade säkert räckt med en tablett.

Kommer definitivt aldrig ta två någon mer gång.

Att vara helt blackout men ändå äta och göra och säga grejjer, det är läskigt.

Visste inte att man kunde få propp av att man inte rör sig..

Men om man har det så borde det visat sig ganska så snart...??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otroligt nog har dom lyckats jobba vidare utan mig...  ;)

O ingen läcka har det varit heller, för då hade man väl varit evakuerad till

kiruna?!! :rofl2: :rofl2:

:D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Visste inte att man kunde få propp av att man inte rör sig.

Det är därför som det är viktigt att man gör den där ben-gympan som dom visar på filmen i början av flygningen.

Helene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Visste inte att man kunde få propp av att man inte rör sig.

Det är därför som det är viktigt att man gör den där ben-gympan som dom visar på filmen i början av flygningen.

Helene

Ahha... fatta ju inte att det kunde förhindra proppar, men nu vet jag..  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Visste inte att man kunde få propp av att man inte rör sig.

Det är därför som det är viktigt att man gör den där ben-gympan som dom visar på filmen i början av flygningen.

Helene

Ahha... fatta ju inte att det kunde förhindra proppar, men nu vet jag..  ;)

Och skrattgropar  ???:D :D :dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×