Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Wicky

COUNTDOWN - söndag bär det iväg!!

Recommended Posts

försöker bryta mig loss från ekorrhjulet... och jag vet inte vart i värden jag ska ta vägen thailand står högt på önskelisten pga av allt gott man hört och allt gott man har hittat på detta forum men vist måste man ner och titta och uppleva men inget in bokat... ännu :( ..precis hem kommen från florida och dit vill jag inte flytta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Visst känns det gött!! En arbetsdag kvar.........sen bara packa o slappa o vänta på resan till Landvetter.........

Vi ses

Trevlig semester

Lotta

Japps... en arbetsdag kvar...

guuu låter ju helt otroligt när man säger det högt.. haha..

ses!

o tack det samma!

Jaha, sista arbetsdagen...inte mycke arbete utan bara lite fakturor som måste göras klart, måste växla också.....glömt!....lite champange ikväll för att fira semester, lite förfest får man ha, eller hur? Börjar pirra rejält i magen nu, tur att vi inte får blåst på söndag, gillar inte luftgropar. MP3 är laddad till max med go musik  :yahoo:

Lotta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Visst känns det gött!! En arbetsdag kvar.........sen bara packa o slappa o vänta på resan till Landvetter.........

Vi ses

Trevlig semester

Lotta

Japps... en arbetsdag kvar...

guuu låter ju helt otroligt när man säger det högt.. haha..

ses!

o tack det samma!

Jaha, sista arbetsdagen...inte mycke arbete utan bara lite fakturor som måste göras klart, måste växla också.....glömt!....lite champange ikväll för att fira semester, lite förfest får man ha, eller hur? Börjar pirra rejält i magen nu, tur att vi inte får blåst på söndag, gillar inte luftgropar. MP3 är laddad till max med go musik  :yahoo:

Lotta

Ska försöka få iväg lite jobb här... skriva tid...

börjar bara känna att flygresan kommer inte vara så skoj... gillar INTE att flyga...  :(

men men man ska inte klaga, vi kommer ju superlångt och till ett underbart ställe...  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trevlig resa!

Vem vet, vi kanske ses på nån bar eller fiskebåt om nån vecka  ;)

Åker du också nu eller är du på plats och var i så fall, vi ska till Lanta

Ha det bra

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Johan71

Ville bara passa på att säga hej, drar till flygplatsen om några få timmar!! //Johan :JC_hurrah:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ville bara passa på att säga hej, drar till flygplatsen om några få timmar!! //Johan :JC_hurrah:

Härligt... ha en goo resa!

Bara att sluta ögonen, för nästa gång du öppnar dom är du i thaaaaaiiiiilaaaand!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ville bara passa på att säga hej, drar till flygplatsen om några få timmar!! //Johan :JC_hurrah:

Va underbart!!!! :laugh: :laugh: Vi kommer snart efter!!

Ha det hur gött som helst, som vi göteborgare säger

Share this post


Link to post
Share on other sites

tackar tackar... :)

idag, imorrn, lördag och sen kommer söndag!!

Spännande!!

Nu e de "imorrn" som du skrev igår, f-n va tiden går sakta, hoppas den går ännu mer sakta där nere!! :beach: så skönt vi ska ha det........hörde det skulle bli tio minus o en himla massa snö nu i 14 dar, haha :cool2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tackar tackar... :)

idag, imorrn, lördag och sen kommer söndag!!

Spännande!!

Nu e de "imorrn" som du skrev igår, f-n va tiden går sakta, hoppas den går ännu mer sakta där nere!! :beach: så skönt vi ska ha det........hörde det skulle bli tio minus o en himla massa snö nu i 14 dar, haha :cool2:

jag instämmer i skrattandet.. HAHAHAAA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så nu packar jag ihop och ger mig av till Kungsbacka där champagnen står på kylning, kommer inte att skriva mer förrän jag tittar in på forumet från hotellet Lanta Island Beach resort...........tack för en trevlig vecka nu väntar semestern.........

Ha det gött alla!

Hälsningar Lotta och resesällskap ... :d_martini:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så nu packar jag ihop och ger mig av till Kungsbacka där champagnen står på kylning, kommer inte att skriva mer förrän jag tittar in på forumet från hotellet Lanta Island Beach resort...........tack för en trevlig vecka nu väntar semestern.........

Ha det gött alla!

Hälsningar Lotta och resesällskap ... :d_martini:

Ha en supergoo resa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa man kan inte annat än att bara sitta och vara avis och vänta på sin egen resa i mars

Hoppas ni hör av er från Krabi så vi får höra vad ni gör :Laie_77::l_sunny::beach: Ha det nu supergött och var rädda om er :l_sunny: :l_sunny:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu börjar det kännas lite i kroppen... inte att man är nervös... utan att man vill iväg... man vill vara där NU!!

Sååå härligt det kommer bli...

Landvetter here we come, take us to Krabi please!!

:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Jag ser en till med avrese-söndag!!!

Jag inser nu vad det är tokigt egentligen.Det innebär för min del att jag kommer att gå hemma och trampa både lördag och söndag då jag ändå är ledig....

Varför far man inte på fredagen istället så får man 2 dagar till i det förlovade landet??? :cr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ops var det du som var flyg rädd?

om så.. förlåt förlåt förlåt :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :flag_of_truce: :flag_of_truce: :flag_of_truce::cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr :cr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×