Wicky 1 Report post Posted January 22, 2008 Nu börjar det kännas lite i kroppen... inte att man är nervös... utan att man vill iväg... man vill vara där NU!! Sååå härligt det kommer bli... Landvetter here we come, take us to Krabi please!! :yahoo: :yahoo: Share this post Link to post Share on other sites
lottis 0 Report post Posted January 22, 2008 Jag håller med dig, jag väntar också som en stolle. Jag har tom bokat tvättid på morronen för att tiden ska gå, knäppt? JA!!! Kanske vi ses! :JC_hurrah: Ha de gött!! Lotta Share this post Link to post Share on other sites
Guest Johan71 Report post Posted January 22, 2008 Ja man börjar bli ivrig och vill iväg, åker på fredag. Kanske vi syns i Aonang på Phranang Place. Ha det gött! Johan Share this post Link to post Share on other sites
TM 0 Report post Posted January 22, 2008 Lucky you! Själv får man vänta till nästa lördag Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted January 22, 2008 Lucky you! Själv får man vänta till nästa lördag Moohahahaaaa... men se det som att ni kommer vara kvar medan vi åker hem... Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted January 22, 2008 Jag håller med dig, jag väntar också som en stolle. Jag har tom bokat tvättid på morronen för att tiden ska gå, knäppt? JA!!! Kanske vi ses! :JC_hurrah: Ha de gött!! Lotta haha... jag har redan lagt upp sovtiden, när man ska lägga sig på lördag och gå upp på söndag... hihiii... Ha de supergött!! Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted January 22, 2008 Ja man börjar bli ivrig och vill iväg, åker på fredag. Kanske vi syns i Aonang på Phranang Place. Ha det gött! Johan Åker du reda på fredag?? Oj oj oj... härligt!! Då kommer ni spana in hotellet innan oss då, spännande!!! Ha de gött o njut i mängder! Share this post Link to post Share on other sites
Guest Johan71 Report post Posted January 22, 2008 Jag tar en sväng förbi Kata först, så kommer inte till Ao Nang förrän den 29/1. Njuta skall jag helt klart göra!! //Johan Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted January 22, 2008 Nu börjar det kännas lite i kroppen... inte att man är nervös... utan att man vill iväg... man vill vara där NU!! Sååå härligt det kommer bli... Landvetter here we come, take us to Krabi please!! :yahoo: :yahoo: Jag förstår att glädjen är STOOOR. Ha en underbar semester! Jag håller tummarna för att din vecka går fort. Helene Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted January 22, 2008 Jag tar en sväng förbi Kata först, så kommer inte till Ao Nang förrän den 29/1. Njuta skall jag helt klart göra!! //Johan Njahaaa... då hinner man dit innan då.. Share this post Link to post Share on other sites
pling 0 Report post Posted January 22, 2008 Ja vill oxå åka....attans så förskyld nu Får vänta ett år bara Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted January 22, 2008 attans att behöva vänta... Share this post Link to post Share on other sites
nilu 0 Report post Posted January 22, 2008 Ha det så förb... bra, alla ni som åker!! Unnar er det!! Är inte bitter!! Share this post Link to post Share on other sites
ellen-kaa 0 Report post Posted January 22, 2008 Så härligt!!! Hoppas ni får det så bra!!! :dan Share this post Link to post Share on other sites
Guest Sabai Report post Posted January 22, 2008 Trevlig resa Share this post Link to post Share on other sites
Wikan 0 Report post Posted January 22, 2008 Avundsjuk är bara förnamnet... Ha det så bra dock ! Share this post Link to post Share on other sites
Sussie 0 Report post Posted January 22, 2008 Jaa,håller med de andra Ha det superbra nu Själv får jag vänta till 14/3 innan det "bär iväg" Share this post Link to post Share on other sites
marielil 0 Report post Posted January 22, 2008 Ha en underbar resa!! Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted January 23, 2008 :mebiro_01: :mebiro_01: :mebiro_01: SUCK!!! Jag vill också åka, men,men min tid kommer. :JC_hurrah: Ha en trevlig semester alla :sun Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted January 24, 2008 tackar tackar... idag, imorrn, lördag och sen kommer söndag!! Spännande!! Share this post Link to post Share on other sites
lottis 0 Report post Posted January 24, 2008 Visst känns det gött!! En arbetsdag kvar.........sen bara packa o slappa o vänta på resan till Landvetter......... Vi ses Trevlig semester Lotta Share this post Link to post Share on other sites
Rickardrr 0 Report post Posted January 24, 2008 samma dag som ni kommer hem fyller jag år.... ska vi gråta i kapp då? trevlig resa jag är avunsjuk Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted January 24, 2008 Visst känns det gött!! En arbetsdag kvar.........sen bara packa o slappa o vänta på resan till Landvetter......... Vi ses Trevlig semester Lotta Japps... en arbetsdag kvar... guuu låter ju helt otroligt när man säger det högt.. haha.. ses! o tack det samma! Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted January 24, 2008 samma dag som ni kommer hem fyller jag år.... ska vi gråta i kapp då? trevlig resa jag är avunsjuk jasså? fyller år? fyller du gubbe?? : : ja ska njuta av varje sekund där nere.... oooohhhh yeeaaaahhh Share this post Link to post Share on other sites
Rickardrr 0 Report post Posted January 24, 2008 gubbe blir man vid 30 och vist är jag lite äldre Share this post Link to post Share on other sites