Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Guest Kerstin

Wow!

Recommended Posts

Guest Kerstin

Detta verkar vara ett utomordentligt ställe för oss som gillar Thailand. Glad att jag hittade hit!

Intressant att veta hur de första medlemmarna hittade forumet. Var de kompisar? Promotades forumet?

Lite kuriosa från första veckan.

2006-11-25 reggade Martin sig själv och på måndag den 27 kom de första "riktiga" medlemmarna: Malee och Bangkok Swede.

På tisdagen anslöt: Claes, LOS, Captain Thailand, Laila och Saturnus.

Onsdag var det endast Valltomta.

Torsdag den 30 november kom Skumberg och Enna.

Den första veckan fullbordades av bengan.

Av den första veckan medlemmar är det Martin, Captain Thailand och Valltomta som fortfarande är aktiva.

Kortvarigaste medlemmen av dessa var Bangkok Swede som kastade in handduken efter 8 dagar för att inte återvända. Inte under det nicket iaf.

För egen del hann forumet fylla 11 månader innan jag blev medlem den 30 oktober 2007. Det var inför den andra Thailandsresan som skulle äga rum 3 veckor senare.

Ps. Det kan ju vara så att medlemmar avregistrerat sig och inte finns kvar i rullorna eftersom det fattas några medlemsnummer bland dessa.

Intressant att veta hur de första medlemmarna hittade forumet. Var de kompisar? Promotades forumet?

Lite kuriosa från första veckan.

2006-11-25 reggade Martin sig själv och på måndag den 27 kom de första "riktiga" medlemmarna: Malee och Bangkok Swede.

På tisdagen anslöt: Claes, LOS, Captain Thailand, Laila och Saturnus.

Onsdag var det endast Valltomta.

Torsdag den 30 november kom Skumberg och Enna.

Den första veckan fullbordades av bengan.

Av den första veckan medlemmar är det Martin, Captain Thailand och Valltomta som fortfarande är aktiva.

Kortvarigaste medlemmen av dessa var Bangkok Swede som kastade in handduken efter 8 dagar för att inte återvända. Inte under det nicket iaf.

För egen del hann forumet fylla 11 månader innan jag blev medlem den 30 oktober 2007. Det var inför den andra Thailandsresan som skulle äga rum 3 veckor senare.

Ps. Det kan ju vara så att medlemmar avregistrerat sig och inte finns kvar i rullorna eftersom det fattas några medlemsnummer bland dessa.

Jag kan bara svara för mig själv och jag hittade hit genom google :) Nummer 13 är jag.