Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Wicky

Äntligen fredag...

Rekommendera Poster

Ja fredag sitter o läser aftonbladet o det första som kommer upp är att det ska bli storm :o kul...

Får snabba på lite idag då o bunkra lite vin o go mat,godis filmer,så kan vi ha en mysig,medan det blåser ute..

Synd bara att ja är tvungen att gå ut me lilla hunden....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Visst är det skönt. Man börjar varva ner med lite Thailandforum i god tid innan lunch (lång sådan i dag) och då skall jag glida ner till "kinesen" och kolla när han vill ha betalt för flygbiljetterna. Sedan skall jag döma några innebandymatcher i helgen. Det gäller ju att ligga i om man skall få ihop de 24' som biljetterna kostar.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Äntligen fredag, håller nu på att packa ihop för att åka in till Grand Hotell på "Bröllops-mässa", hoppas det finns nån som snackar resor om Thailand så man inte somnar :lazy2: TREVLIG HELG allihop...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sitter också på jobbet o drömmer, men jag vill ha att göra hela tiden så tiden går fort till 27:e, jag har sån jäkla resfeber  :big grin: Packningen är snart gjord.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Jag har massor att göra på jobbet i morrn. Men jag skall lyssna på svensk radio och göra gott kaffe så jag överlever nog.

På söndag är jag helt ledig! Då blir det poolen om vädret tillåter. Det skall bli mer eller mindre underbart.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja äntligen fredag. Jag har bjudit in mig själv till en singelkompis, lärmnar gubben och ungarna hemma med förevändningen att jag ska fixa hennes dator. I själva verket tänker vi dricka vin  :JC_burp:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Isaan bo

Ja äntligen fredag. Jag har bjudit in mig själv till en singelkompis, lärmnar gubben och ungarna hemma med förevändningen att jag ska fixa hennes dator. I själva verket tänker vi dricka vin  :JC_burp:

Du var en ful fisk, göra så ::) ::)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Äntligen fredag och en pilsner är uppslagen här framför datorn, förstår inte varför torsd/fredag den här veckan har gått i ultrarapid, trodde ett tag att alla klockor hade stannat. Nuu är det semester  :kla måndag ska jag softa lite, kanske ta fram resväskan, sen äntligen på tisdag åker vi  :kla:Archie_07::hi::JC_fan:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Äntligen fredag och en pilsner är uppslagen här framför datorn, förstår inte varför torsd/fredag den här veckan har gått i ultrarapid, trodde ett tag att alla klockor hade stannat. Nuu är det semester  :kla måndag ska jag softa lite, kanske ta fram resväskan, sen äntligen på tisdag åker vi  :kla:Archie_07::hi::JC_fan:

Jag är så avundsjuk på er!!! :)

Hoppas ni får det underbart!

Men blir det itn en låååång väntan nu i helgen?

Tack oxå för att ni är så snälla och hjälper mig!  :kiss:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu har man maskat av hela dagen (gjorde allt på förmiddagen) och har fredagkväll. Sushin och Rieslingvinet satt där det skulle och nu skall vi diskutera det allvarliga, vi skall spika datum för novemberresan och juniresan (2009).

Får jag som jag vill så blir det 27/11 - 21/12 och sedan 10/6 - 10/7. Jag fyller jämnt på USA's nationaldag (och Filippinernas) så jag hoppas på att vi åker ett stort gäng då.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu har man maskat av hela dagen (gjorde allt på förmiddagen) och har fredagkväll. Sushin och Rieslingvinet satt där det skulle och nu skall vi diskutera det allvarliga, vi skall spika datum för novemberresan och juniresan (2009).

Får jag som jag vill så blir det 27/11 - 21/12 och sedan 10/6 - 10/7. Jag fyller jämnt på USA's nationaldag (och Filippinernas) så jag hoppas på att vi åker ett stort gäng då.

Jag hoppas att Du får som Du vill !  :d_good_luck:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja äntligen fredag. Jag har bjudit in mig själv till en singelkompis, lärmnar gubben och ungarna hemma med förevändningen att jag ska fixa hennes dator. I själva verket tänker vi dricka vin  :JC_burp:

Du var en ful fisk, göra så ::) ::)

Hehe.. jag var inte hemma förrän åtta i går morse  :D Vi hade så trevligt, kompisen och jag. Vi satt och klunkade vin framför datorn (jo, jag installerade ett litet program på den också. Faktiskt!)

I alla fall, vi satt rätt länge och tittade på bilder från Thailand. Hon och hennes barn åker med oss till Thailand i vinter så vi blir minst 15 personer om ingen kommer av sig. Hur kul som helst  :JC_hurrah:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu har man maskat av hela dagen (gjorde allt på förmiddagen) och har fredagkväll. Sushin och Rieslingvinet satt där det skulle och nu skall vi diskutera det allvarliga, vi skall spika datum för novemberresan och juniresan (2009).

Får jag som jag vill så blir det 27/11 - 21/12 och sedan 10/6 - 10/7. Jag fyller jämnt på USA's nationaldag (och Filippinernas) så jag hoppas på att vi åker ett stort gäng då.

Det låter jättetrevligt, och så kul att ha så mycket att att se fram emot. Hoppas att allt blir som planerat!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Äntligen fredag och en pilsner är uppslagen här framför datorn, förstår inte varför torsd/fredag den här veckan har gått i ultrarapid, trodde ett tag att alla klockor hade stannat. Nuu är det semester  :kla måndag ska jag softa lite, kanske ta fram resväskan, sen äntligen på tisdag åker vi  :kla:Archie_07::hi::JC_fan:

Lyckost er!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×