Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
kramiz

10 dagar kvar!!!

Recommended Posts

Nu är det bara 10 dagar kvar och nu väntar  :sun:JC_hurrah: :JC_hurrah: :Laie_44::l_sunny::sunny_bespectacled::smoke:

Det ska bli helt underbart och besöka detta land, som alla säger att det är helt fantastiskt!!!

Nu är det snart 9 dagar, var dagarna är långa nu.....

Ny vecka änterligen!!! Nu åker vi på söndag!! (han vet inget ännu) :dan :dan :dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Åker 4/12 till kata beach från gbg! Nån mer som ska med??? :beach: Nina

11 dagar kvar. Flyger från Landvetter till Phuket den 5/12. Någon mer som ska med då?

Elle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Någon mer än jag som ska flyga från Landvetter den 5/12 till Phuket.

Vi ska flyga nattflyget :) dit. Är det någon som  har erfarenhet av att nattflyga så långt? Är det jobbigt? Är det något särskilt som kan vara bra o tänka på?

Elle

Share this post


Link to post
Share on other sites

På söndag är det dags :wit planet går 23.30 ifrån Arlanda, äntligen får vi  :sun och  :Laie_44: JÄTTE - Skönt :Da :Da :Da

vi åker också 23.30 men vi åker från Landvetter!!! 5 dagar kvar...... :D:o::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Någon mer än jag som ska flyga från Landvetter den 5/12 till Phuket.

Vi ska flyga nattflyget :) dit. Är det någon som  har erfarenhet av att nattflyga så långt? Är det jobbigt? Är det något särskilt som kan vara bra o tänka på?

Elle

Jag tycker det är jättebra att flyga på natten, först lite mat, sedan en film, därefter öronproppar och ögonbindel. Sedan sover du som en baby...

Annat tips är att dricka vatten och ha med en pytteliten (inte mer än 100 ml) handkräm, det blir torrt!!

Lycka till!!

/Monika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ett helt år innan vi kan åka :mebiro_01:

Vi köpte ny motorcykel :l_moto:

och sen hade vi bara till en vecka i Turkiet i somras.

Kul då men nu längtar vi så vi håller på att bli tokiga :ch_too.

Helene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×