kramiz 0 Report post Posted November 26, 2007 Nu är det bara 10 dagar kvar och nu väntar :JC_hurrah: Det ska bli helt underbart och besöka detta land, som alla säger att det är helt fantastiskt!!! Nu är det snart 9 dagar, var dagarna är långa nu..... Ny vecka änterligen!!! Nu åker vi på söndag!! (han vet inget ännu) :dan Share this post Link to post Share on other sites
marielil 0 Report post Posted November 26, 2007 Vi åker oxå den 4 december Share this post Link to post Share on other sites
Karina 0 Report post Posted November 26, 2007 vi har en månad kvar precis idag kvar..det känns som en evighet,man vill bara att tiden ska gå fort,så vi får komma iväg. :pra Share this post Link to post Share on other sites
Elle 0 Report post Posted November 26, 2007 Åker 4/12 till kata beach från gbg! Nån mer som ska med??? Nina 11 dagar kvar. Flyger från Landvetter till Phuket den 5/12. Någon mer som ska med då? Elle Share this post Link to post Share on other sites
Guest Inga Report post Posted November 26, 2007 Åker nu på torsdag Share this post Link to post Share on other sites
Elle 0 Report post Posted November 26, 2007 Någon mer än jag som ska flyga från Landvetter den 5/12 till Phuket. Vi ska flyga nattflyget dit. Är det någon som har erfarenhet av att nattflyga så långt? Är det jobbigt? Är det något särskilt som kan vara bra o tänka på? Elle Share this post Link to post Share on other sites
anna39 0 Report post Posted November 26, 2007 På söndag är det dags planet går 23.30 ifrån Arlanda, äntligen får vi och JÄTTE - Skönt :Da Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted November 27, 2007 På söndag är det dags planet går 23.30 ifrån Arlanda, äntligen får vi och JÄTTE - Skönt :Da vi åker också 23.30 men vi åker från Landvetter!!! 5 dagar kvar...... Share this post Link to post Share on other sites
Monika 0 Report post Posted November 27, 2007 Någon mer än jag som ska flyga från Landvetter den 5/12 till Phuket. Vi ska flyga nattflyget dit. Är det någon som har erfarenhet av att nattflyga så långt? Är det jobbigt? Är det något särskilt som kan vara bra o tänka på? Elle Jag tycker det är jättebra att flyga på natten, först lite mat, sedan en film, därefter öronproppar och ögonbindel. Sedan sover du som en baby... Annat tips är att dricka vatten och ha med en pytteliten (inte mer än 100 ml) handkräm, det blir torrt!! Lycka till!! /Monika Share this post Link to post Share on other sites
Lasse_F 0 Report post Posted December 2, 2007 Nu är det inte många dagar kvar för oss längtar något otroligt. Share this post Link to post Share on other sites
Jensa 0 Report post Posted December 2, 2007 27 dagar för mig Come on! Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted December 2, 2007 Ett helt år innan vi kan åka Vi köpte ny motorcykel och sen hade vi bara till en vecka i Turkiet i somras. Kul då men nu längtar vi så vi håller på att bli tokiga . Helene Share this post Link to post Share on other sites
nilu 0 Report post Posted December 2, 2007 5 dagar kvar Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted December 2, 2007 5 dagar kvar Önskar er en trevlig resa!! Helene Share this post Link to post Share on other sites
Empa-Ia 0 Report post Posted December 6, 2007 En dag kvar + några timmar. Är försenat har vi precis fått reda på. Men på lördag ska vi väl vara där. Share this post Link to post Share on other sites
gison 0 Report post Posted February 8, 2010 Nu är det baara 300 dagar kvar Share this post Link to post Share on other sites