kramiz 0 Report post Posted November 22, 2007 Nu är det bara 10 dagar kvar och nu väntar :JC_hurrah: Det ska bli helt underbart och besöka detta land, som alla säger att det är helt fantastiskt!!! Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted November 22, 2007 häääärligt!! bara (!) 67 dagar kvar! Share this post Link to post Share on other sites
marielil 0 Report post Posted November 22, 2007 här är det 7 arbetsdagar kvar till paradiset ALLTSÅ, hur lååånga kan arbetsdagar vara:( :'( Share this post Link to post Share on other sites
anna39 0 Report post Posted November 22, 2007 Också 10 dagar kvar Mentalt är jag nog redan där.......skulle behöva jobba på lite, men :känns så mycket roligare. Räknar ned Share this post Link to post Share on other sites
elin4 0 Report post Posted November 22, 2007 Jag har bara åtta dagar kvar Share this post Link to post Share on other sites
marielil 0 Report post Posted November 22, 2007 Snaaaart, ja mina jobbarkompisar börjar bli lite trötta på allt mitt tjat nu Men men vad gör det när väntar! Share this post Link to post Share on other sites
nylvor 0 Report post Posted November 22, 2007 6 dagar kvar tills flyger går Denna gången ska man nog kunna somna på flyget efter en hel arbetsdag o en öl på flyget Share this post Link to post Share on other sites
starlight72 0 Report post Posted November 22, 2007 11 dagar kvar!! Nina Share this post Link to post Share on other sites
Guest Sabai Report post Posted November 22, 2007 Vart ska ni ? Jag hoppas att ni kommer att få det bra och skönt Pratade idag med en kompis , som bor i kata Beach . Berättade att det började att fylla på rejält med turister nu , dom senaste två veckorna . Hoppas att det blir en bra hög säsong , så att folk får in pengar . Sabai Share this post Link to post Share on other sites
Alexandra 0 Report post Posted November 22, 2007 Hela 85 dagar kvar...*otålig* Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted November 22, 2007 Vart ska ni ? Jag hoppas att ni kommer att få det bra och skönt Pratade idag med en kompis , som bor i kata Beach . Berättade att det började att fylla på rejält med turister nu , dom senaste två veckorna . Hoppas att det blir en bra hög säsong , så att folk får in pengar . Sabai Första veckan till Koh Lanta och sen till Krabi. Vi ska fira min gubbes 40:års dag men han vet inget ännu..... Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted November 22, 2007 Nu är det bara 10 dagar kvar och nu väntar :JC_hurrah: Det ska bli helt underbart och besöka detta land, som alla säger att det är helt fantastiskt!!! Nu är det snart 9 dagar, var dagarna är långa nu..... Share this post Link to post Share on other sites
Karina 0 Report post Posted November 22, 2007 vi har 34 dagar kvar..... det känns som en evighet :laugh: Share this post Link to post Share on other sites
Monika 0 Report post Posted November 22, 2007 Tänk att du kan låta bli att berätta, det hade jag inte klarat!! Glöm inte att ta en bild när han förstår vart ni ska, den kommer att bli underbar! Lycka till/Monika Share this post Link to post Share on other sites
marielil 0 Report post Posted November 23, 2007 Vart ska ni ? Jag hoppas att ni kommer att få det bra och skönt Pratade idag med en kompis , som bor i kata Beach . Berättade att det började att fylla på rejält med turister nu , dom senaste två veckorna . Hoppas att det blir en bra hög säsong , så att folk får in pengar . Sabai Vi skall till Phuket, närmare bestämt i utkanten av Karon. Våran första resa till Thailand och vi längtar Alla här har varit till väldigt stor hjälp. Vilken kunskap som finns här! :kla Share this post Link to post Share on other sites
Guest Sabai Report post Posted November 23, 2007 Vart ska ni ? Jag hoppas att ni kommer att få det bra och skönt Pratade idag med en kompis , som bor i kata Beach . Berättade att det började att fylla på rejält med turister nu , dom senaste två veckorna . Hoppas att det blir en bra hög säsong , så att folk får in pengar . Sabai Vi skall till Phuket, närmare bestämt i utkanten av Karon. Våran första resa till Thailand och vi längtar Alla här har varit till väldigt stor hjälp. Vilken kunskap som finns här! :kla Var beredd på att drabbas av thailandssjukan . Dom sista dagarna innan du ska åka hem , börjar du att planera hur du så snabbt som möjligt ska komma tillbaks .Det är en svår sjuka Sabai Share this post Link to post Share on other sites
cotton 0 Report post Posted November 23, 2007 Verkar vara en hel del som drar iväg nu i (slutet av) november och december. Kanske vi skulle har ordnat Forum-tröjor så att vi kunde känna igen varandra och hejja Share this post Link to post Share on other sites
marielil 0 Report post Posted November 23, 2007 Vart ska ni ? Jag hoppas att ni kommer att få det bra och skönt Pratade idag med en kompis , som bor i kata Beach . Berättade att det började att fylla på rejält med turister nu , dom senaste två veckorna . Hoppas att det blir en bra hög säsong , så att folk får in pengar . Sabai Jag var rädd för det Jag kommer garanterat drabbas av denna härliga sjuka och längta tebax med en gång. Vi skall till Phuket, närmare bestämt i utkanten av Karon. Våran första resa till Thailand och vi längtar Alla här har varit till väldigt stor hjälp. Vilken kunskap som finns här! :kla Var beredd på att drabbas av thailandssjukan . Dom sista dagarna innan du ska åka hem , börjar du att planera hur du så snabbt som möjligt ska komma tillbaks .Det är en svår sjuka Sabai Share this post Link to post Share on other sites
Guest Smileolina Report post Posted November 23, 2007 Ja det verkar verkligen vara många som ska ner. Åker på tisdag och är där redan i tankarna nu. Ska bli så otroligt härligt! Share this post Link to post Share on other sites
Deejay 0 Report post Posted November 23, 2007 16 Dagar kvar!! Share this post Link to post Share on other sites
starlight72 0 Report post Posted November 24, 2007 Åker 4/12 till kata beach från gbg! Nån mer som ska med??? Nina Share this post Link to post Share on other sites
Guest Inga Report post Posted November 24, 2007 Åker om 5 dagar.... och om 12 dagar kommer gubben och sonen ner. Ja, allt är packat och klart och resesällskapet kommer ner på onsdag så nu är det bara att vänta Share this post Link to post Share on other sites
karlstrom 0 Report post Posted November 24, 2007 12 dagar kvar Share this post Link to post Share on other sites
Empa-Ia 0 Report post Posted November 24, 2007 13 dagar kvar. 7 december den här tiden sitter vi på planet i tunna kläder och drömmer. Share this post Link to post Share on other sites
Lasse_F 0 Report post Posted November 25, 2007 13 dagar kvar. 7 december den här tiden sitter vi på planet i tunna kläder och drömmer. He he det bara 12 kvar nu gissa om jag räknar ner Share this post Link to post Share on other sites