Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
kramiz

10 dagar kvar!!!

Recommended Posts

Guest Sabai

Vart ska ni ? Jag hoppas att ni kommer att få det bra och skönt  :l_sunny:

Pratade idag med en kompis , som bor i kata Beach . Berättade att det började att fylla på rejält med turister nu , dom senaste två veckorna . Hoppas att det blir en bra hög säsong , så att folk får in pengar .

Sabai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vart ska ni ? Jag hoppas att ni kommer att få det bra och skönt  :l_sunny:

Pratade idag med en kompis , som bor i kata Beach . Berättade att det började att fylla på rejält med turister nu , dom senaste två veckorna . Hoppas att det blir en bra hög säsong , så att folk får in pengar .

Sabai

Första veckan till Koh Lanta och sen till Krabi. Vi ska fira min gubbes 40:års dag men han vet inget ännu.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu är det bara 10 dagar kvar och nu väntar  :sun:JC_hurrah: :JC_hurrah: :Laie_44::l_sunny::sunny_bespectacled::smoke:

Det ska bli helt underbart och besöka detta land, som alla säger att det är helt fantastiskt!!!

Nu är det snart 9 dagar, var dagarna är långa nu.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vart ska ni ? Jag hoppas att ni kommer att få det bra och skönt  :l_sunny:

Pratade idag med en kompis , som bor i kata Beach . Berättade att det började att fylla på rejält med turister nu , dom senaste två veckorna . Hoppas att det blir en bra hög säsong , så att folk får in pengar .

Sabai

Vi skall till Phuket, närmare bestämt i utkanten av Karon. Våran första resa till Thailand och vi längtar :JC_hurrah: Alla här har varit till väldigt stor hjälp. Vilken kunskap som finns här! :kla :kla

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sabai

Vart ska ni ? Jag hoppas att ni kommer att få det bra och skönt  :l_sunny:

Pratade idag med en kompis , som bor i kata Beach . Berättade att det började att fylla på rejält med turister nu , dom senaste två veckorna . Hoppas att det blir en bra hög säsong , så att folk får in pengar .

Sabai

Vi skall till Phuket, närmare bestämt i utkanten av Karon. Våran första resa till Thailand och vi längtar :JC_hurrah: Alla här har varit till väldigt stor hjälp. Vilken kunskap som finns här! :kla :kla

Var beredd på att drabbas av thailandssjukan . Dom sista dagarna innan du ska åka hem , börjar du att planera hur du så snabbt som möjligt ska komma tillbaks .Det är en svår sjuka  ;)

Sabai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verkar vara en hel del som drar iväg nu i (slutet av) november och december. Kanske vi skulle har ordnat Forum-tröjor så att vi kunde känna igen varandra och hejja  :wi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vart ska ni ? Jag hoppas att ni kommer att få det bra och skönt  :l_sunny:

Pratade idag med en kompis , som bor i kata Beach . Berättade att det började att fylla på rejält med turister nu , dom senaste två veckorna . Hoppas att det blir en bra hög säsong , så att folk får in pengar .

Sabai

Jag var rädd för det :th  Jag kommer garanterat drabbas av denna härliga sjuka :JC_hurrah::mebiro_01: och längta tebax med en gång.

Vi skall till Phuket, närmare bestämt i utkanten av Karon. Våran första resa till Thailand och vi längtar :JC_hurrah: Alla här har varit till väldigt stor hjälp. Vilken kunskap som finns här! :kla :kla

Var beredd på att drabbas av thailandssjukan . Dom sista dagarna innan du ska åka hem , börjar du att planera hur du så snabbt som möjligt ska komma tillbaks .Det är en svår sjuka  ;)

Sabai

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Smileolina

Ja det verkar verkligen vara många som ska ner. Åker på tisdag och är där redan i tankarna nu. Ska bli så otroligt härligt! :dan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Inga

Åker om 5 dagar.... :JC_hurrah::l_sunny: och om 12 dagar kommer gubben och sonen ner. :l_hug::JC_pokerface:

Ja, allt är packat och klart :good: och resesällskapet kommer ner på onsdag så nu är det bara att vänta :JC_hourglass:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×