ellen-kaa 0 Report post Posted November 12, 2007 I dag bjuder Koh Lanta på en ganska molnfri himmel, klockan är halv åtta på morgonen. Underbart!! Share this post Link to post Share on other sites
Nads 0 Report post Posted November 12, 2007 Det låter helt underbart att det är sol. Jag blir helt utmattad av att försöka att bli klok på alla väderprognoser på tv och nätet. ??? Tyvärr en hel del regn enligt dem, men jag tror att de har fel...(håller tummarna för) Jag hoppas fortfarande att det kommer att bli övervägande fint de dagar vi kommer att vara där, och det låter ju bra det ni skriver. Share this post Link to post Share on other sites
guava 0 Report post Posted November 12, 2007 Regnar i Bangkok också nu. Share this post Link to post Share on other sites
pling 0 Report post Posted November 12, 2007 Hallå finns det någon som är på koh samui nu?? Kollade på sateli camera nu o det ser ut att inte regna men vägarna är lite blöta ...snyft Får hoppas att det snart har regnat klart där ner.... Share this post Link to post Share on other sites
Therese_83 0 Report post Posted November 12, 2007 Skulle vilja veta hur det är på Karon beach just nu. Någon som är där? Share this post Link to post Share on other sites
Hasse 4 Report post Posted November 12, 2007 Kolla på webbkameran... Hasse Share this post Link to post Share on other sites
Nattsyster 0 Report post Posted November 13, 2007 Koh Lanta 08.15 Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted November 13, 2007 Kamala, Phuket kl 9.30 Knallblå himmel, strålande sol och 29 grader på altanen i skuggan. Agaat sabai dii mak Share this post Link to post Share on other sites
Malee 0 Report post Posted November 13, 2007 Södra Phuket, 10.45 Strålande sol från klarblå himmel. 31 grader. Knappt någon vind alls. Share this post Link to post Share on other sites
guava 0 Report post Posted November 13, 2007 Agaat sabai dii mak Vad trevligt att vädret mår bra idag... Share this post Link to post Share on other sites
pling 0 Report post Posted November 13, 2007 skönt att den tittar fram....men hur är det på Koh samui då Share this post Link to post Share on other sites
Hasse 4 Report post Posted November 13, 2007 skönt att den tittar fram....men hur är det på Koh samui då Enligt webbkameran, svag vind, sol... Hasse Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted November 13, 2007 Agaat sabai dii mak Vad trevligt att vädret mår bra idag... Kroo Guava Tack du, jag tänkte precis när jag tryckte på knappen att det där blev ju lite kul. Men jag tror faktiskt att även vädret mår bra nu efter all blöta Nagrian Lena Share this post Link to post Share on other sites
pling 0 Report post Posted November 13, 2007 skönt att den tittar fram....men hur är det på Koh samui då Enligt webbkameran, svag vind, sol... Hasse Tack Hasse!kom inte in på webbkameran förut,får hoppas att det blir bättre dag för dag då.. Share this post Link to post Share on other sites
Malee 0 Report post Posted November 14, 2007 Södra Phuket, klockan 8 på morgonen. Himlen kan inte bli mer blå - solen kan inte skina vackare. 29 grader redan nu och svag bris. Grattis till lediga semesterfirare! Share this post Link to post Share on other sites
Nattsyster 0 Report post Posted November 14, 2007 Koh lanta 09.00 :sun Share this post Link to post Share on other sites
GoEast 0 Report post Posted November 14, 2007 Maha Sarakham 28 gr. Share this post Link to post Share on other sites
guava 0 Report post Posted November 14, 2007 Kroo Guava Tur att jag bor i Bangkok och inte i Pattani, då hade jag väl blivit mördad till döds vid det här laget. Lite värdelöst vetande: Khruu, alltså lärare på thai, kommer från sanskritordet guru. Share this post Link to post Share on other sites
Guest . Report post Posted November 14, 2007 Mia Du åkte ned den 9:e nov va? Hur många dagar hitills har varit regniga/molniga och hur många soliga/med blå klar himmel? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Mary Report post Posted November 14, 2007 Södra Phuket, klockan 8 på morgonen. Himlen kan inte bli mer blå - solen kan inte skina vackare. 29 grader redan nu och svag bris. Grattis till lediga semesterfirare! Detta låter som goda nyheter, vi åker ner på fredag! en fråga - när det på väderrapporterna står T-storms, gäller detta hela dygnet, eller brukar det finnas solglimtar ändå för 10 dygnsrapporten ser ju sådär ut... /Maria Share this post Link to post Share on other sites
Bullmamma 0 Report post Posted November 14, 2007 Åh så skönt! Hoppas det håller i sej. Share this post Link to post Share on other sites
Malee 0 Report post Posted November 15, 2007 Södra Phuket klockan nio på morgonen: En lätt bris svalkar den redan heta morgonen där solen skiner och skiner och skiner från den blå himlen! Mary, på prognoserna ser det ofta ut som om vi har åskväder hela tiden. När det är jättevarmt så blir det åskspänningar i luften och det kan komma en skur på eftermiddagen eller nåt, mao så är det LUGNT - ni får SOL Share this post Link to post Share on other sites
Chryzaliz 1 Report post Posted November 15, 2007 Det låter bra med alla solrapporter. :l_sunny: :l_sunny: I annat fall så kommer vi ner på onsdag och tar solen med oss. Jag tänker ha solsken i 3 veckor, bara så att ni vet. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Mary Report post Posted November 15, 2007 Södra Phuket klockan nio på morgonen: En lätt bris svalkar den redan heta morgonen där solen skiner och skiner och skiner från den blå himlen! Mary, på prognoserna ser det ofta ut som om vi har åskväder hela tiden. När det är jättevarmt så blir det åskspänningar i luften och det kan komma en skur på eftermiddagen eller nåt, mao så är det LUGNT - ni får SOL Åh va skönt att höra! SOL SOL!!! i morgon bär det av!!! Share this post Link to post Share on other sites
Malee 0 Report post Posted November 16, 2007 Södra Phuket kl 9 på morgonen. lätt bris och några lätta slöjmoln. Share this post Link to post Share on other sites