Wicky 1 Report post Posted December 20, 2007 Seeeegt.... tiden känns som den står stilla.. HELA 37 dagar tills man är där nere..... Share this post Link to post Share on other sites
LindaL 0 Report post Posted December 20, 2007 Vi har bara 28 dagar kvar :D Nu är det bara julen kvar o jag älskar julen så då vill jag ändå inte åka. När jul o nyår är slut är det väääldigt nära... Längtar så himla mycket. Share this post Link to post Share on other sites
cotton 0 Report post Posted December 20, 2007 Jag åker i övermorgon Share this post Link to post Share on other sites
Jensa 0 Report post Posted December 20, 2007 10 dagar tills jag drar Share this post Link to post Share on other sites
anna39 0 Report post Posted December 20, 2007 kom hem igår............ måste nog börja planerar nästa tripp nu.. Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted December 20, 2007 kom hem igår............ måste nog börja planerar nästa tripp nu.. Det är hemskt att komma hem!!! Man är som mest sugen när man precis kommit hem tycker jag. Man kommer hem till den grå vardagen och allt är precis som innan, fast ändå inte på nåt sätt, man har ju fått se o uppleva så mycket underbart och ingen som inte varit i Thailand kan förstå vad man pratar (läs tjatar) om. Tur att vi har forumet,tack Martin, så man kan få "umgås" med likasinnade. Hoppas du/ni snart kan komma iväg igen. Helene Share this post Link to post Share on other sites
ShithappensNudie 0 Report post Posted December 20, 2007 Jag vill asså ner men ca 6-9 månader tills jag har pengar till att åka . Någon som vill donera lite ? Share this post Link to post Share on other sites
liw 0 Report post Posted December 20, 2007 73 dagar kvar..... "Den som spar han har" Hade varit sjukt plågsamt att flyga just nu iaf - har världens förkylning och till feb borde hela familjen hunnit bli imun mot dagisbaciller Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted December 20, 2007 Jag åker i övermorgon usch så härligt... Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted December 20, 2007 73 dagar kvar..... "Den som spar han har" Hade varit sjukt plågsamt att flyga just nu iaf - har världens förkylning och till feb borde hela familjen hunnit bli imun mot dagisbaciller det gäller att se positivt i saker och ting... Share this post Link to post Share on other sites
Karina 0 Report post Posted December 20, 2007 bara 6 dagar kvar ...jag kan fortfarande inte fatta att vi ska åka till THAILAND. Share this post Link to post Share on other sites
bubbeljo 0 Report post Posted December 20, 2007 Ja, snart lyfter vi XD Åker till Thailand den 26/12.Det ska bli kul att bada och snorkla. ''Sola och bada i Pinacolada!'' :l_sunny: Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted December 22, 2007 kom hem igår............ måste nog börja planerar nästa tripp nu.. Jag håller verkligen med... Var var ni??? Vi var på Koh Lanta och Ao Nang men vet inte riktigt var vi ska åka nästa år? Share this post Link to post Share on other sites