kramiz 0 Report post Posted December 2, 2007 Vi åker idag, Jippi jippi :dan :dan Men gud var nervös jag är....... Har du inte berättat än? Jag åker också idag men ifrån Arlanda! nej, inte förrän vid 20-tiden ikväll på landvetter Share this post Link to post Share on other sites
Stéff 0 Report post Posted December 3, 2007 Efter 24 timmars resa kom (Trelleborg/kopenhamn/bangkok/phuket/karon) kom vi till sist fram! SAAAAA GOTT! Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted December 3, 2007 Efter 24 timmars resa kom (Trelleborg/kopenhamn/bangkok/phuket/karon) kom vi till sist fram! SAAAAA GOTT! Kul att höra att du landat . Hör gärna av dig igen så vi får höra hur du/ni har det. Helene Share this post Link to post Share on other sites
nevelius 0 Report post Posted December 3, 2007 Efter 24 timmars resa kom (Trelleborg/kopenhamn/bangkok/phuket/karon) kom vi till sist fram! SAAAAA GOTT! SÅÅÅÅÅÅ Underbart! jut av solen och värmen så det räcker åt oss här i grådasket också. Share this post Link to post Share on other sites
Guest okänd Report post Posted December 3, 2007 :beach:2 veckor kvar 18 från la :l_sunny:ndvetter Share this post Link to post Share on other sites
Endoo 1 Report post Posted December 4, 2007 :beach:2 veckor kvar 18 från la :l_sunny:ndvetter Vad bra det blev...nöjd? Share this post Link to post Share on other sites
Stéff 0 Report post Posted December 4, 2007 Efter 24 timmars resa kom (Trelleborg/kopenhamn/bangkok/phuket/karon) kom vi till sist fram! SAAAAA GOTT! Kul att höra att du landat . Hör gärna av dig igen så vi får höra hur du/ni har det. Helene Allt ar perfekt! Har inte hunnit sa mkt mer an njutit av lugnet, solen och massage mm. Ska till Phi phi pa fredag, efter det patong och bangkok. Minst. Elefanttracking, bungy Jump och dyknang blir det nog pa resan! Olof syr upp tva kostymer och jag en nyarsklanning samt vast. Mer shopping vantar Idag at o drack vi bada GOTT pa Malee Garden for 300 bath tillsammans! LAGOM! Tips om ngt nar man nu ar har? Steff Share this post Link to post Share on other sites
fredde25 0 Report post Posted December 4, 2007 1 vecka o 2 dar kvar!!!! Share this post Link to post Share on other sites
liw 0 Report post Posted December 4, 2007 Kramiz----hur blev överaskningen? Lyckades du hålla dig alldeles tyst? Du blir nog min största idol isåfall Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted December 5, 2007 Efter 24 timmars resa kom (Trelleborg/kopenhamn/bangkok/phuket/karon) kom vi till sist fram! SAAAAA GOTT! Kul att höra att du landat . Hör gärna av dig igen så vi får höra hur du/ni har det. Helene Allt ar perfekt! Har inte hunnit sa mkt mer an njutit av lugnet, solen och massage mm. Ska till Phi phi pa fredag, efter det patong och bangkok. Minst. Elefanttracking, bungy Jump och dyknang blir det nog pa resan! Olof syr upp tva kostymer och jag en nyarsklanning samt vast. Mer shopping vantar Idag at o drack vi bada GOTT pa Malee Garden for 300 bath tillsammans! LAGOM! Tips om ngt nar man nu ar har? Steff Tips. Similan, snorkling och en underbar naturupplevelse. Shopping: Jung Ceylon i Patong, Central Festival. Helene Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted December 5, 2007 Steff. Hur är ert boende Nyfiken. Helene Share this post Link to post Share on other sites
Stéff 0 Report post Posted December 5, 2007 Vi bodde pa karon view resort de forsta 3 natterna for 1400/natt och det var hur bra som helst! Bra servic, rent, helt okej frukost! Idag flyttade vi in i smeten for 2 natter. 900bath/dag, mindre hotell men battre rum. Tipsen later bra. har sparat shopping en del till senare! (patong, phuket town och bangkok).. hur ar prisskillnaderna? Oj vad daliga vi ar pa att pruta!!! skrev igar att vi at pa malee garden men menade little murmade. Blev lunch dar med och imorgon frukost. jattebr mat till jattebra pris! Steff Share this post Link to post Share on other sites
nilu 0 Report post Posted December 7, 2007 Ikväll bär det av! Vad gör jag? Jo, rensar förråd Nerverna troligen.. Share this post Link to post Share on other sites
Lasse_F 0 Report post Posted December 7, 2007 Ikväll bär det av! Vad gör jag? Jo, rensar förråd Nerverna troligen.. Samma här men har svårt att börja packa Share this post Link to post Share on other sites
nilu 0 Report post Posted December 7, 2007 Packat ännu lasse?? Share this post Link to post Share on other sites
nilu 0 Report post Posted December 7, 2007 Allt är färdigt! Ryggorna vid dörren! Avresa från Gävle 18.00 Trodde inte denna dag skulle komma! Share this post Link to post Share on other sites
Lasse_F 0 Report post Posted December 7, 2007 Packat ännu lasse?? Japp packat och klart . nu väntar vi bara på skjusten ut till Arlanda som borde dyka upp om 30 minuter Nu är det dax att kolla igenom allt och sticka Vi hörs allihopa Share this post Link to post Share on other sites
marie 18 Report post Posted December 7, 2007 Ha det nu så jätteskönt både nilu och Lasse. Share this post Link to post Share on other sites
ellen-kaa 0 Report post Posted December 7, 2007 Lycka till och rapportera om får tid och lust:) Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted December 19, 2007 Kramiz----hur blev överaskningen? Lyckades du hålla dig alldeles tyst? Du blir nog min största idol isåfall Jag höll tyst ända till slutet och han fick reda på det på landvetter. När vi skulle filma honom så sa han: Lägg bort den skiten nu ....han fattade inte något vad som var på gång. När vi kom in i hallen frågade han vad ska vi... Thailand, sa jag!!!! Men han blev mycket chockad över situationen men det tog ett tag innan han landade. Ska skicka in filmen senare för vi har tagit så mycket kort och har inte hunnit göra iordning dom. Men gå gärna in på vår blogg så ser ni. www.kennethsbilder.blogspot.com Kramiz Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted December 19, 2007 Kramiz----hur blev överaskningen? Lyckades du hålla dig alldeles tyst? Du blir nog min största idol isåfall Jag höll tyst ända till slutet och han fick reda på det på landvetter. När vi skulle filma honom så sa han: Lägg bort den skiten nu ....han fattade inte något vad som var på gång. När vi kom in i hallen frågade han vad ska vi... Thailand, sa jag!!!! Men han blev mycket chockad över situationen men det tog ett tag innan han landade. Ska skicka in filmen senare för vi har tagit så mycket kort och har inte hunnit göra iordning dom. Men gå gärna in på vår blogg så ser ni. www.kennethsbilder.blogspot.com Kramiz Guuuuuu va skoj!! :D Share this post Link to post Share on other sites
b-tung 0 Report post Posted December 19, 2007 Kramiz----hur blev överaskningen? Lyckades du hålla dig alldeles tyst? Du blir nog min största idol isåfall Jag höll tyst ända till slutet och han fick reda på det på landvetter. När vi skulle filma honom så sa han: Lägg bort den skiten nu ....han fattade inte något vad som var på gång. När vi kom in i hallen frågade han vad ska vi... Thailand, sa jag!!!! Men han blev mycket chockad över situationen men det tog ett tag innan han landade. Ska skicka in filmen senare för vi har tagit så mycket kort och har inte hunnit göra iordning dom. Men gå gärna in på vår blogg så ser ni. www.kennethsbilder.blogspot.com Kramiz Härligt, bra överraskning där Kramiz Share this post Link to post Share on other sites
ellen-kaa 0 Report post Posted December 19, 2007 Kramiz----hur blev överaskningen? Lyckades du hålla dig alldeles tyst? Du blir nog min största idol isåfall Jag höll tyst ända till slutet och han fick reda på det på landvetter. När vi skulle filma honom så sa han: Lägg bort den skiten nu ....han fattade inte något vad som var på gång. När vi kom in i hallen frågade han vad ska vi... Thailand, sa jag!!!! Men han blev mycket chockad över situationen men det tog ett tag innan han landade. Ska skicka in filmen senare för vi har tagit så mycket kort och har inte hunnit göra iordning dom. Men gå gärna in på vår blogg så ser ni. www.kennethsbilder.blogspot.com Kramiz Vad häftigt!!! Vill gärna se den filmen!! Men på bloggen är det bara vitt?? Share this post Link to post Share on other sites
cotton 0 Report post Posted December 19, 2007 Kramiz----hur blev överaskningen? Lyckades du hålla dig alldeles tyst? Du blir nog min största idol isåfall Jag höll tyst ända till slutet och han fick reda på det på landvetter. När vi skulle filma honom så sa han: Lägg bort den skiten nu ....han fattade inte något vad som var på gång. När vi kom in i hallen frågade han vad ska vi... Thailand, sa jag!!!! Men han blev mycket chockad över situationen men det tog ett tag innan han landade. Ska skicka in filmen senare för vi har tagit så mycket kort och har inte hunnit göra iordning dom. Men gå gärna in på vår blogg så ser ni. www.kennethsbilder.blogspot.com Kramiz Vad häftigt!!! Vill gärna se den filmen!! Men på bloggen är det bara vitt?? Precis. Vi väntar med spänning på text och bilder....... Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted December 19, 2007 Kramiz----hur blev överaskningen? Lyckades du hålla dig alldeles tyst? Du blir nog min största idol isåfall Jag höll tyst ända till slutet och han fick reda på det på landvetter. När vi skulle filma honom så sa han: Lägg bort den skiten nu ....han fattade inte något vad som var på gång. När vi kom in i hallen frågade han vad ska vi... Thailand, sa jag!!!! Men han blev mycket chockad över situationen men det tog ett tag innan han landade. Ska skicka in filmen senare för vi har tagit så mycket kort och har inte hunnit göra iordning dom. Men gå gärna in på vår blogg så ser ni. www.kennethsbilder.blogspot.com Kramiz Vad häftigt!!! Vill gärna se den filmen!! Men på bloggen är det bara vitt?? Precis. Vi väntar med spänning på text och bilder....... Japp. Väldigt nyfiken. Helene Share this post Link to post Share on other sites