Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
kramiz

Snart lyfter vi!!

Recommended Posts

Vi åker idag, Jippi jippi  :dan :dan :dan :dan :dan

Men gud var nervös jag är.......

Har du inte berättat än? Jag åker också idag men ifrån Arlanda!

nej, inte förrän vid 20-tiden ikväll på landvetter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Efter 24 timmars resa kom (Trelleborg/kopenhamn/bangkok/phuket/karon) kom vi till sist fram! SAAAAA GOTT!

Kul att höra att du landat :glad.

Hör gärna av dig igen så vi får höra hur du/ni har det.

:l_sunny:

Helene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Efter 24 timmars resa kom (Trelleborg/kopenhamn/bangkok/phuket/karon) kom vi till sist fram! SAAAAA GOTT!

SÅÅÅÅÅÅ Underbart! jut av solen och värmen så det räcker åt oss här i grådasket också.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Efter 24 timmars resa kom (Trelleborg/kopenhamn/bangkok/phuket/karon) kom vi till sist fram! SAAAAA GOTT!

Kul att höra att du landat :glad.

Hör gärna av dig igen så vi får höra hur du/ni har det.

:l_sunny:

Helene

Allt ar perfekt! Har inte hunnit sa mkt mer an njutit av lugnet, solen och massage mm. Ska till Phi phi pa fredag, efter det patong och bangkok. Minst.

Elefanttracking, bungy Jump och dyknang blir det nog pa resan!

Olof syr upp tva kostymer och jag en nyarsklanning samt vast. Mer shopping vantar ;)

Idag at o drack vi bada GOTT pa Malee Garden for 300 bath tillsammans! LAGOM!

Tips om ngt nar man nu ar har?

Steff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Efter 24 timmars resa kom (Trelleborg/kopenhamn/bangkok/phuket/karon) kom vi till sist fram! SAAAAA GOTT!

Kul att höra att du landat :glad.

Hör gärna av dig igen så vi får höra hur du/ni har det.

:l_sunny:

Helene

Allt ar perfekt! Har inte hunnit sa mkt mer an njutit av lugnet, solen och massage mm. Ska till Phi phi pa fredag, efter det patong och bangkok. Minst.

Elefanttracking, bungy Jump och dyknang blir det nog pa resan!

Olof syr upp tva kostymer och jag en nyarsklanning samt vast. Mer shopping vantar ;)

Idag at o drack vi bada GOTT pa Malee Garden for 300 bath tillsammans! LAGOM!

Tips om ngt nar man nu ar har?

Steff

Tips.

Similan, snorkling :l_diver::Laie_77: och en underbar naturupplevelse.

Shopping: Jung Ceylon i Patong, Central Festival.

:l_sunny:

Helene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi bodde pa karon view resort de forsta 3 natterna for 1400/natt och det var hur bra som helst! Bra servic, rent, helt okej frukost!

Idag flyttade vi in i smeten for 2 natter. 900bath/dag, mindre hotell men battre rum.

Tipsen later bra. har sparat shopping en del till senare! (patong, phuket town och bangkok).. hur ar prisskillnaderna? Oj vad daliga vi ar pa att pruta!!!

skrev igar att vi at pa malee garden men menade little murmade. Blev lunch dar med och imorgon frukost. jattebr mat till jattebra pris!

Steff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Packat ännu lasse?? :D

Japp packat och klart .

nu väntar vi bara på skjusten ut till Arlanda som borde dyka upp om 30 minuter

Nu är det dax att kolla igenom allt och sticka

Vi hörs allihopa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kramiz----hur blev överaskningen? Lyckades du hålla dig alldeles tyst? Du blir nog min största idol isåfall  :D

Jag höll tyst ända till slutet och han fick reda på det på landvetter. När vi skulle filma honom så sa han: Lägg bort den skiten nu ....han fattade inte något vad som var på gång. När vi kom in i hallen frågade han vad ska vi...

Thailand, sa jag!!!!

Men han blev mycket chockad över situationen men det tog ett tag innan han landade. Ska skicka in filmen senare för vi har tagit så mycket kort och har inte hunnit göra iordning dom.

Men gå gärna in på vår blogg så ser ni. www.kennethsbilder.blogspot.com

Kramiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kramiz----hur blev överaskningen? Lyckades du hålla dig alldeles tyst? Du blir nog min största idol isåfall  :D

Jag höll tyst ända till slutet och han fick reda på det på landvetter. När vi skulle filma honom så sa han: Lägg bort den skiten nu ....han fattade inte något vad som var på gång. När vi kom in i hallen frågade han vad ska vi...

Thailand, sa jag!!!!

Men han blev mycket chockad över situationen men det tog ett tag innan han landade. Ska skicka in filmen senare för vi har tagit så mycket kort och har inte hunnit göra iordning dom.

Men gå gärna in på vår blogg så ser ni. www.kennethsbilder.blogspot.com

Kramiz

Guuuuuu va skoj!!    :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kramiz----hur blev överaskningen? Lyckades du hålla dig alldeles tyst? Du blir nog min största idol isåfall  :D

Jag höll tyst ända till slutet och han fick reda på det på landvetter. När vi skulle filma honom så sa han: Lägg bort den skiten nu ....han fattade inte något vad som var på gång. När vi kom in i hallen frågade han vad ska vi...

Thailand, sa jag!!!!

Men han blev mycket chockad över situationen men det tog ett tag innan han landade. Ska skicka in filmen senare för vi har tagit så mycket kort och har inte hunnit göra iordning dom.

Men gå gärna in på vår blogg så ser ni. www.kennethsbilder.blogspot.com

Kramiz

Härligt, bra överraskning där Kramiz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kramiz----hur blev överaskningen? Lyckades du hålla dig alldeles tyst? Du blir nog min största idol isåfall  :D

Jag höll tyst ända till slutet och han fick reda på det på landvetter. När vi skulle filma honom så sa han: Lägg bort den skiten nu ....han fattade inte något vad som var på gång. När vi kom in i hallen frågade han vad ska vi...

Thailand, sa jag!!!!

Men han blev mycket chockad över situationen men det tog ett tag innan han landade. Ska skicka in filmen senare för vi har tagit så mycket kort och har inte hunnit göra iordning dom.

Men gå gärna in på vår blogg så ser ni. www.kennethsbilder.blogspot.com

Kramiz

Vad häftigt!!! Vill gärna se den filmen!!

Men på bloggen är det bara vitt??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kramiz----hur blev överaskningen? Lyckades du hålla dig alldeles tyst? Du blir nog min största idol isåfall  :D

Jag höll tyst ända till slutet och han fick reda på det på landvetter. När vi skulle filma honom så sa han: Lägg bort den skiten nu ....han fattade inte något vad som var på gång. När vi kom in i hallen frågade han vad ska vi...

Thailand, sa jag!!!!

Men han blev mycket chockad över situationen men det tog ett tag innan han landade. Ska skicka in filmen senare för vi har tagit så mycket kort och har inte hunnit göra iordning dom.

Men gå gärna in på vår blogg så ser ni. www.kennethsbilder.blogspot.com

Kramiz

Vad häftigt!!! Vill gärna se den filmen!!

Men på bloggen är det bara vitt??

Precis. Vi väntar med spänning på text och bilder.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kramiz----hur blev överaskningen? Lyckades du hålla dig alldeles tyst? Du blir nog min största idol isåfall  :D

Jag höll tyst ända till slutet och han fick reda på det på landvetter. När vi skulle filma honom så sa han: Lägg bort den skiten nu ....han fattade inte något vad som var på gång. När vi kom in i hallen frågade han vad ska vi...

Thailand, sa jag!!!!

Men han blev mycket chockad över situationen men det tog ett tag innan han landade. Ska skicka in filmen senare för vi har tagit så mycket kort och har inte hunnit göra iordning dom.

Men gå gärna in på vår blogg så ser ni. www.kennethsbilder.blogspot.com

Kramiz

Vad häftigt!!! Vill gärna se den filmen!!

Men på bloggen är det bara vitt??

Precis. Vi väntar med spänning på text och bilder.......

Japp.

Väldigt nyfiken.

:Da

Helene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×