kramiz 0 Report post Posted November 22, 2007 Min fyller den 8/12 Ska du hitta på nåt då? Jag vet ännu inte vad jag skall hitta på, vi har ju 6 kompisar med oss också. Alla här på forumet råder mig att vänta med att boka nåt till vi kommer ned. Nära nu............ Det ska jag också vänta tills vi kommer dit!!! Många har sagt att vi ska vänta. Men annars har jag beställt champange på vägen ner (på planet) fan vad kul detta ska bli Ja, det var det!!! [/quote När fyller han? Min gubbe fyller den 7:e! Min fyller den 8/12 "Kramiz" Har du berättat nu??? Vad sa han?? Helene Nej jag har inte berättat ännu men han får inget veta innan han är på landvetter :D :kla Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted November 22, 2007 Min fyller den 8/12 Ska du hitta på nåt då? Jag vet ännu inte vad jag skall hitta på, vi har ju 6 kompisar med oss också. Alla här på forumet råder mig att vänta med att boka nåt till vi kommer ned. Nära nu............ Det ska jag också vänta tills vi kommer dit!!! Många har sagt att vi ska vänta. Men annars har jag beställt champange på vägen ner (på planet) fan vad kul detta ska bli Ja, det var det!!! [/quote När fyller han? Min gubbe fyller den 7:e! Min fyller den 8/12 "Kramiz" Har du berättat nu??? Vad sa han?? Helene Nej jag har inte berättat ännu men han får inget veta innan han är på landvetter :D :kla WOW!! Snacka om överraskning Helene Share this post Link to post Share on other sites
Hasse 4 Report post Posted November 28, 2007 Kl 23.00 ikväll blir vi hämtade av sonen för transport till Landvetter, ca 40 km dit, sén lyfter vi kl 01.50 och landar förhoppningsvis i Phuket imorgon kl 19.10 lokal tid. Om allt flyter på i ankomsthallen har vi installerat oss i Nai Yang kl 20.00. Hasse Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted November 28, 2007 Nu är det kramiz igen!! Nu är det fyra dagar kvar tills det lyfter..... gud vad vi längtar... Hoppas att nu det blir bra väder och att resan blir bra och han blir glad för presenten. Share this post Link to post Share on other sites
Leif J 0 Report post Posted November 28, 2007 Hasse. Kom kuvertet fram? /Leif J Share this post Link to post Share on other sites
Hasse 4 Report post Posted November 28, 2007 Hasse. Kom kuvertet fram? /Leif J Ja, det är ligger i packningen... Hasse Share this post Link to post Share on other sites
Leif J 0 Report post Posted November 28, 2007 Hasse. Kom kuvertet fram? /Leif J Ja, det är ligger i packningen... Hasse Oki Doki... Det blev inte så mycket text i brevet men lite bilder istället. Så Kathryn kan se hur barnen har växt och hur vi bor i Sverige. Hälsa henne och krama henne från Familjen Jonsson Ha nu riktigt trevligt där nere Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted November 28, 2007 Nu är det kramiz igen!! Nu är det fyra dagar kvar tills det lyfter..... gud vad vi längtar... Hoppas att nu det blir bra väder och att resan blir bra och han blir glad för presenten. Önskar er en riktigt bra semester Skulle kunna ge en del för att få se din mans min när han får veta. Helene Share this post Link to post Share on other sites
nilu 0 Report post Posted November 28, 2007 Tänk om min man skulle säga: -älskling, nu följer du med här. Jag har packat åt dig! ha det så bra! snälla, håll oss underrättade! Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted November 29, 2007 Tänk om min man skulle säga: -älskling, nu följer du med här. Jag har packat åt dig! ha det så bra! snälla, håll oss underrättade! Ja tänk om. :big grin: Men väntan, längtan och allt planerande är oxå en stor del av tjusningen. Helene Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted November 29, 2007 Tänk om min man skulle säga: -älskling, nu följer du med här. Jag har packat åt dig! ha det så bra! snälla, håll oss underrättade! Självklart vi gör!!! Detta är så roligt så jag spricker snart och jag får ropa detta högt nu när jag har hållit detta hemligt i snart 8 månader.... :dan :JC_hurrah: Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted November 29, 2007 Helene Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted November 29, 2007 Tänk om min man skulle säga: -älskling, nu följer du med här. Jag har packat åt dig! ha det så bra! snälla, håll oss underrättade! Ja tänk om. :big grin: Men väntan, längtan och allt planerande är oxå en stor del av tjusningen. Helene Det håller jag verkligen med om, nu idag håller jag på att packa sen åker bort med väskorna till svärmor (hon ska med) så han inte märker något här hemma. För han jobbar idag som vanligt men jag är ledig :Da Share this post Link to post Share on other sites
marielil 0 Report post Posted November 30, 2007 Ha nu en underbar resa och hoppas han inte tuppar av i ren chock Så iväg nu och mys Share this post Link to post Share on other sites
cotton 0 Report post Posted November 30, 2007 Som sagt - glöm inte att fota/filma avslöjandet. Vi väntar med spänning på att se hans reaktion..... Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted November 30, 2007 58 dagar kvar.... :'( vill dit nu... Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted November 30, 2007 Som sagt - glöm inte att fota/filma avslöjandet. Vi väntar med spänning på att se hans reaktion..... Självklart att vi gör detta. Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker Kramiz Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted November 30, 2007 Ha nu en underbar resa och hoppas han inte tuppar av i ren chock Så iväg nu och mys vi ska verkligen ha en underbar resa och han ska inte tuppa av :beach: :JC_hurrah: för han måste verkligen göra denna resan värdefull när jag har lagt så mycket energi på detta. Samtidigt har jag ju hållt denna resa hemlig i snart 8 månader. Share this post Link to post Share on other sites
anna39 0 Report post Posted November 30, 2007 ....åker på söndag, har nu rensat skrivbordet, sitter o drömmer om Thailand Share this post Link to post Share on other sites
Jensa 0 Report post Posted November 30, 2007 Va härligt Själv åker man om en månad! Share this post Link to post Share on other sites
Stéff 0 Report post Posted December 1, 2007 20.00 går flyget från Kastrup.. IKVÄLL!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted December 1, 2007 Gottegris! Den sista skulle symbolisera bungy-jump, hittade ingen som var mer lik. :JC-hysterical: Ha d gott! Helene. Share this post Link to post Share on other sites
Empa-Ia 0 Report post Posted December 1, 2007 TREVLIG SEMESTER! Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted December 2, 2007 Kul vi åker också den 2/12, fritidsresor med novair till Krabi! Vi åker idag, Jippi jippi :dan :dan Men gud var nervös jag är....... Share this post Link to post Share on other sites
anna39 0 Report post Posted December 2, 2007 Vi åker idag, Jippi jippi :dan :dan Men gud var nervös jag är....... Har du inte berättat än? Jag åker också idag men ifrån Arlanda! Share this post Link to post Share on other sites