Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
kramiz

Snart lyfter vi!!

Recommended Posts

Min fyller den 8/12

Ska du hitta på nåt då? Jag vet ännu inte vad jag skall hitta på, vi har ju 6 kompisar med oss också. Alla här på forumet råder mig att vänta med att boka nåt till vi kommer ned. Nära nu............ :sun:beach::cool2::JC_fan::JC_hurrah:

Det ska jag också vänta tills vi kommer dit!!! Många har sagt att vi ska vänta. Men annars har jag beställt champange på vägen ner (på planet) fan vad kul detta ska bli

Ja, det var det!!!

[/quote

När fyller han? Min gubbe fyller den 7:e!

Min fyller den 8/12

"Kramiz"

Har du berättat nu???

Vad sa han??

Helene

Nej jag har inte berättat ännu men han får inget veta innan han är på landvetter :D :D :D;):kla :kla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Min fyller den 8/12

Ska du hitta på nåt då? Jag vet ännu inte vad jag skall hitta på, vi har ju 6 kompisar med oss också. Alla här på forumet råder mig att vänta med att boka nåt till vi kommer ned. Nära nu............ :sun:beach::cool2::JC_fan::JC_hurrah:

Det ska jag också vänta tills vi kommer dit!!! Många har sagt att vi ska vänta. Men annars har jag beställt champange på vägen ner (på planet) fan vad kul detta ska bli

Ja, det var det!!!

[/quote

När fyller han? Min gubbe fyller den 7:e!

Min fyller den 8/12

"Kramiz"

Har du berättat nu???

Vad sa han??

Helene

Nej jag har inte berättat ännu men han får inget veta innan han är på landvetter :D :D :D;):kla :kla

WOW!! :clapping:

Snacka om överraskning :JC_hurrah:

Helene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kl 23.00 ikväll blir vi hämtade av sonen för transport till Landvetter, ca 40 km dit, sén lyfter vi kl 01.50 och landar förhoppningsvis i Phuket imorgon kl 19.10 lokal tid. Om allt flyter på i ankomsthallen har vi installerat oss i Nai Yang kl 20.00.

Hasse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu är det kramiz igen!!

Nu är det fyra dagar kvar tills det lyfter.....

gud vad vi längtar...

Hoppas att nu det blir bra väder och att resan blir bra och han blir glad för presenten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hasse.

Kom kuvertet fram?

/Leif J

Ja, det är ligger i packningen...

Hasse

Oki Doki...

Det blev inte så mycket text i brevet men lite bilder istället. Så Kathryn kan se hur barnen har växt och hur vi bor i Sverige.

Hälsa henne och krama henne från Familjen Jonsson :)

Ha nu riktigt trevligt där nere :Archie_07::cool2::d_martini::JC_fan::Laie_44::Laie_77::l_sunny::viannen_22:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu är det kramiz igen!!

Nu är det fyra dagar kvar tills det lyfter.....

gud vad vi längtar...

Hoppas att nu det blir bra väder och att resan blir bra och han blir glad för presenten.

Önskar er en riktigt bra semester

:beach::l_sunny::Laie_77:

Skulle kunna ge en del för att få se din mans min när han får veta.

Helene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänk om min man skulle säga: -älskling, nu följer du med här. Jag har packat åt dig! :hypnotized: ha det så bra! snälla, håll oss underrättade!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänk om min man skulle säga: -älskling, nu följer du med här. Jag har packat åt dig! :hypnotized: ha det så bra! snälla, håll oss underrättade!

Ja tänk om. :big grin:

Men väntan, längtan och allt planerande är oxå en stor del av tjusningen.

Helene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänk om min man skulle säga: -älskling, nu följer du med här. Jag har packat åt dig! :hypnotized: ha det så bra! snälla, håll oss underrättade!

Självklart vi gör!!! Detta är så roligt så jag spricker snart och jag får ropa detta högt nu när jag har hållit detta hemligt i snart 8 månader....  :dan :dan :dan:JC_hurrah: :JC_hurrah:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänk om min man skulle säga: -älskling, nu följer du med här. Jag har packat åt dig! :hypnotized: ha det så bra! snälla, håll oss underrättade!

Ja tänk om. :big grin:

Men väntan, längtan och allt planerande är oxå en stor del av tjusningen.

Helene

Det håller jag verkligen med om, nu idag håller jag på att packa sen åker bort med väskorna till svärmor (hon ska med) så han inte märker något här hemma. För han jobbar idag som vanligt men jag är ledig  :Da :Da :Da:dance4::dance2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Som sagt - glöm inte att fota/filma avslöjandet. Vi väntar med spänning på att se hans reaktion..... :D

Självklart att vi gör detta. Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker

Kramiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha nu en underbar resa och hoppas han inte tuppar av  :lazy2: i ren chock  Så  :neo: iväg nu och mys  :d_martini::d_good_luck:

vi ska verkligen ha en underbar resa och han ska inte tuppa av  :beach: :beach: :JC_hurrah: :JC_hurrah: för han måste verkligen göra denna resan värdefull när jag har lagt så mycket energi på detta. Samtidigt har jag ju hållt denna resa hemlig i snart 8 månader.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi åker idag, Jippi jippi  :dan :dan :dan :dan :dan

Men gud var nervös jag är.......

Har du inte berättat än? Jag åker också idag men ifrån Arlanda!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×