mavange 0 Report post Posted November 19, 2007 Nu är det bara 21 timmar kvar tills man lyfter. Share this post Link to post Share on other sites
GoEast 0 Report post Posted November 20, 2007 på söndag bär det av ....till Sverige , hamnar mitt i julsmeten Share this post Link to post Share on other sites
mavange 0 Report post Posted November 20, 2007 10 timmar kvar tills man lyfter. Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted November 20, 2007 på söndag bär det av ....till Sverige , hamnar mitt i julsmeten Skönt att man inte är ensam i smeten Välkommen i klubben Helene Share this post Link to post Share on other sites
marielil 0 Report post Posted November 20, 2007 för oss är det 13 dagar kvar, man längtar så man blir stollig.. Share this post Link to post Share on other sites
pling 0 Report post Posted November 20, 2007 Här är det 14dagar kvar...längtar som tusan :l_sunny:för här är det lite kallt idag..... Share this post Link to post Share on other sites
Karina 0 Report post Posted November 20, 2007 hur löste du vaccinationsbiten?? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Isaan bo Report post Posted November 20, 2007 Kom fram fredag 16 nov. åker tillbaks 18 april 2008 Share this post Link to post Share on other sites
anna39 0 Report post Posted November 20, 2007 för oss är det 13 dagar kvar, man längtar så man blir stollig.. Åker ni också den 2/12? Jag åker då ifrån Arlanda 23,30 - Krabi! Share this post Link to post Share on other sites
tilda07 0 Report post Posted November 20, 2007 Själva åker vi på lördag morgon, mot Sverige. Mindre roligt Share this post Link to post Share on other sites
Chryzaliz 1 Report post Posted November 20, 2007 Jaha, nu har man rensat skrivbordet, stängt av mailen, kopplat telefon och skickat lite hånfulla mail till mina kollegor som blir kvar i brunsåsen. Tror faktiskt att jag smiter lite tidigare än 17:00 I morgon vid den här tiden har man varit i luften lite över 2 timmar. Nu väntar massor av och ännu mera , kanske några öl till också Share this post Link to post Share on other sites
pling 0 Report post Posted November 20, 2007 Jaha, nu har man rensat skrivbordet, stängt av mailen, kopplat telefon och skickat lite hånfulla mail till mina kollegor som blir kvar i brunsåsen. Tror faktiskt att jag smiter lite tidigare än 17:00 I morgon vid den här tiden har man varit i luften lite över 2 timmar. Nu väntar massor av och ännu mera , kanske några öl till också Trevlig resa önskar ja dej.... en annan får vänta ett tag till... Share this post Link to post Share on other sites
Guest CarinaJ Report post Posted November 20, 2007 Gud, va härligt det låter! Jag kommer att göra precis samma sak om exakt 8 dagar, vi längtar sååååååååååå!!! Ha en skön resa! Share this post Link to post Share on other sites
Guest Sabai Report post Posted November 20, 2007 Jaha, nu har man rensat skrivbordet, stängt av mailen, kopplat telefon och skickat lite hånfulla mail till mina kollegor som blir kvar i brunsåsen. Tror faktiskt att jag smiter lite tidigare än 17:00 I morgon vid den här tiden har man varit i luften lite över 2 timmar. Nu väntar massor av och ännu mera , kanske några öl till också Då får man önska dig en mycket trevlig resa Share this post Link to post Share on other sites
maggan_zerena 0 Report post Posted November 20, 2007 Åh vad jag längtar. Jag blir så avundsjuk på er som redan är där. Själv är det hela 60 dagar kvar.............. Tror jag ska skaffa mig ett måttband, Ha en trevlig semester alla ni som åker nu. Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted November 21, 2007 Jaha, nu har man rensat skrivbordet, stängt av mailen, kopplat telefon och skickat lite hånfulla mail till mina kollegor som blir kvar i brunsåsen. Tror faktiskt att jag smiter lite tidigare än 17:00 I morgon vid den här tiden har man varit i luften lite över 2 timmar. Nu väntar massor av och ännu mera , kanske några öl till också Underbar känsla. Ha det gott. :l_sunny: :l_sunny: Helene Share this post Link to post Share on other sites
Guest grevinnan Report post Posted November 21, 2007 ha det GÖTT, men vi kommer efter Share this post Link to post Share on other sites
Stéff 0 Report post Posted November 21, 2007 10 dagar till take off. Jag räknar ner varje minut! Förstå gången och måste erkänna att jag är väldigt spänd och förväntansfull. Liiite nervös är man allt ang hur allt ska gå Share this post Link to post Share on other sites
marielil 0 Report post Posted November 21, 2007 för oss är det 13 dagar kvar, man längtar så man blir stollig.. Åker ni också den 2/12? Jag åker då ifrån Arlanda 23,30 - Krabi! Nej, vi åker från Göteborg till Phuket Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted November 21, 2007 Ja, det var det!!! [/quote När fyller han? Min gubbe fyller den 7:e! Min fyller den 8/12 "Kramiz" Har du berättat nu??? Vad sa han?? Helene Nej jag har inte berättat ännu men han får inget veta innan han är på landvetter :D :kla Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted November 21, 2007 hur löste du vaccinationsbiten?? Inga problem för vi har aldrig tagit något vaccin innan, vi var i egypten i januari i år och då bestämde vi att vi skulle ta vaccin när vi kom hem igen. Så nu var det inte så svårt att övertalla detta. Men vi har inte fått i han dukuloral men skit i det. Man får lösa det då om det händer något..... Share this post Link to post Share on other sites
cotton 0 Report post Posted November 21, 2007 Nej jag har inte berättat ännu men han får inget veta innan han är på landvetter :D :kla Verkligen en kul grej! Glöm inte att fota hans min när han inser vart ni ska resa (blir väl ett riktigt höjdar-foto ) Share this post Link to post Share on other sites
Lasse_F 0 Report post Posted November 21, 2007 Nu är det inte långt kvar för mig heller. Share this post Link to post Share on other sites
anna39 0 Report post Posted November 21, 2007 Men vi har inte fått i han dukuloral men skit i det. Man får lösa det då om det händer något..... Köp bifolac på apoteket, mjölksyrebakterier som man äter på plats 2 ggr per dag - funkar bra tycker vi! Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted November 21, 2007 Men vi har inte fått i han dukuloral men skit i det. Man får lösa det då om det händer något..... Köp bifolac på apoteket, mjölksyrebakterier som man äter på plats 2 ggr per dag - funkar bra tycker vi! tack för tipset Share this post Link to post Share on other sites