kramiz 0 Report post Posted November 16, 2007 Gud!! Vad jag längtar till detta land. Alla kommer med så bra förslag och tips. Idag är det 15 dagar kvar (2/12)tills vi lyfter och jag får snart säga det till min sambo (som idag inget vet) Kipnappning på högsta nivå!! :dan Idag har vi -5 grader och vill till värmen!!! hoppas att det blir det också :beach: Share this post Link to post Share on other sites
anna39 0 Report post Posted November 16, 2007 Kul vi åker också den 2/12, fritidsresor med novair till Krabi! Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted November 16, 2007 Varifrån åker ni??? vi åker från Landvetter 23.30 !! och ni Share this post Link to post Share on other sites
Tess 0 Report post Posted November 16, 2007 kan ni inte packa ner mig i en väska? jag vill också! Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted November 16, 2007 jodå!! Men det kostar!!! Share this post Link to post Share on other sites
cotton 0 Report post Posted November 16, 2007 Idag är det 15 dagar kvar (2/12)tills vi lyfter och jag får snart säga det till min sambo (som idag inget vet) Kipnappning på högsta nivå!! :dan Han lär bli fett överraskad . Vet han inget eller är det bara destinationen han inte känner till. Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted November 16, 2007 Idag är det 15 dagar kvar (2/12)tills vi lyfter och jag får snart säga det till min sambo (som idag inget vet) Kipnappning på högsta nivå!! :dan Han lär bli fett överraskad . Vet han inget eller är det bara destinationen han inte känner till. nej han vet inget!!! Jag har fixat allt Share this post Link to post Share on other sites
anna39 0 Report post Posted November 16, 2007 Varifrån åker ni??? vi åker från Landvetter 23.30 !! och ni Vi åker ifrån Arlanda kl 23.30. Va de din sambo som fyllde 40? Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted November 16, 2007 Varifrån åker ni??? vi åker från Landvetter 23.30 !! och ni Vi åker ifrån Arlanda kl 23.30. Va de din sambo som fyllde 40? Ja, det var det!!! Share this post Link to post Share on other sites
anna39 0 Report post Posted November 17, 2007 Ja, det var det!!! [/quote När fyller han? Min gubbe fyller den 7:e! Share this post Link to post Share on other sites
Guest majzanbarb Report post Posted November 17, 2007 Ha det så himla gött, själv har jag 100 dagar kvar.... Nedräkningen börjar, LÄNGTAR!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
mavange 0 Report post Posted November 17, 2007 3 dagar kvar Share this post Link to post Share on other sites
Endoo 1 Report post Posted November 18, 2007 Vilken härlig överaskning Share this post Link to post Share on other sites
Guest Sabai Report post Posted November 18, 2007 Hoppas att ni får en trevlig resa Sabai Share this post Link to post Share on other sites
Bullmamma 0 Report post Posted November 18, 2007 Ha en riktigt skön semester! Vi åker på fredag! Hu vad jag längtar. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Fridde Report post Posted November 18, 2007 Tisdag kväll till phuket Share this post Link to post Share on other sites
Guest Inga Report post Posted November 18, 2007 Nu är det bara 12 dagar kvar innan vi lyfter ...sedan bär det av ner till Kamala. Där skall vi 5 :JC_pokerface:njuta med massor av vänner både thailändare och västerlänningar Share this post Link to post Share on other sites
kramiz 0 Report post Posted November 18, 2007 Ja, det var det!!! [/quote När fyller han? Min gubbe fyller den 7:e! Min fyller den 8/12 Share this post Link to post Share on other sites
anna39 0 Report post Posted November 19, 2007 Min fyller den 8/12 Ska du hitta på nåt då? Jag vet ännu inte vad jag skall hitta på, vi har ju 6 kompisar med oss också. Alla här på forumet råder mig att vänta med att boka nåt till vi kommer ned. Nära nu............ Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted November 19, 2007 74 dagar kvar................................. Share this post Link to post Share on other sites
Monika 0 Report post Posted November 19, 2007 Nu har vi bara 27 dagar kvar.... 16/12 bär det av till Koh Lanta. Vi "slipper" julhysterin och är hemma igen den första dagen på det nya året. Under tiden på Koh Lanta skall vi fira Max som fyller 9, genomföra ute-dyken så vi får vårt dyk cert och sedan bara njuta och slappa. Det skall bli så underbart. :D Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted November 19, 2007 Önskar er en trevlig resa. Helene Share this post Link to post Share on other sites
HELLAN 0 Report post Posted November 19, 2007 Ja, det var det!!! [/quote När fyller han? Min gubbe fyller den 7:e! Min fyller den 8/12 "Kramiz" Har du berättat nu??? Vad sa han?? Helene Share this post Link to post Share on other sites
Monika 0 Report post Posted November 19, 2007 Önskar er en trevlig resa. Helene TACK!!! Detta var ju en perfekt sammanfattning av vår semester.... Share this post Link to post Share on other sites
Chryzaliz 1 Report post Posted November 19, 2007 46 tim och 21 min, nu blir det inte mycket gjort på jobbet kan jag säga. Jag är ju nästan där nu. Share this post Link to post Share on other sites