Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
kramiz

Snart lyfter vi!!

Recommended Posts

Gud!! Vad jag längtar till detta land. Alla kommer med så bra förslag och tips.

Idag är det 15 dagar kvar (2/12)tills vi lyfter och jag får snart säga det till min sambo (som idag inget vet) Kipnappning på högsta nivå!!  :dan :dan :dan

Idag har vi -5 grader och vill till värmen!!! hoppas att det blir det också

:beach: :beach: :beach:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idag är det 15 dagar kvar (2/12)tills vi lyfter och jag får snart säga det till min sambo (som idag inget vet) Kipnappning på högsta nivå!!  :dan :dan :dan

Han lär bli fett överraskad  :laugh:. Vet han inget eller är det bara destinationen han inte känner till.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idag är det 15 dagar kvar (2/12)tills vi lyfter och jag får snart säga det till min sambo (som idag inget vet) Kipnappning på högsta nivå!!  :dan :dan :dan

Han lär bli fett överraskad  :laugh:. Vet han inget eller är det bara destinationen han inte känner till.

nej han vet inget!!! Jag har fixat allt :kla

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest majzanbarb

:danHa det så himla gött, själv har jag 100 dagar kvar.... Nedräkningen börjar, LÄNGTAR!!!!!!! :dan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Inga

Nu är det bara 12 dagar kvar innan vi lyfter :wit ...sedan bär det av ner :viannen_55: till Kamala. Där skall vi 5  :Mauridia_29::Mauridia_31::l_diver::Laie_77: :JC_pokerface:njuta med massor av vänner både thailändare :viannen_22: och västerlänningar :JC_fan::beach:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Min fyller den 8/12

Ska du hitta på nåt då? Jag vet ännu inte vad jag skall hitta på, vi har ju 6 kompisar med oss också. Alla här på forumet råder mig att vänta med att boka nåt till vi kommer ned. Nära nu............ :sun:beach::cool2::JC_fan::JC_hurrah:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu har vi bara 27 dagar kvar....

16/12 bär det av till Koh Lanta. Vi "slipper" julhysterin och är hemma igen den första dagen på det nya året.

Under tiden på Koh Lanta skall vi fira Max som fyller 9, genomföra ute-dyken så vi får vårt dyk cert och sedan bara njuta och slappa.

Det skall bli så underbart. :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×