Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
kramiz

Snart lyfter vi!!

Rekommendera Poster

Jaha, nu har man rensat skrivbordet, stängt av mailen, kopplat telefon och skickat lite hånfulla mail till mina kollegor som blir kvar i brunsåsen. Tror faktiskt att jag smiter lite tidigare än 17:00

I morgon vid den här tiden har man varit i luften lite över 2 timmar. Nu väntar massor av

  :l_sunny::Laie_44::l_diver::beach::Laie_77::viannen_22::JC_burp: och ännu mera  :l_sunny:, kanske några öl till också  :JC_burp:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jaha, nu har man rensat skrivbordet, stängt av mailen, kopplat telefon och skickat lite hånfulla mail till mina kollegor som blir kvar i brunsåsen. Tror faktiskt att jag smiter lite tidigare än 17:00

I morgon vid den här tiden har man varit i luften lite över 2 timmar. Nu väntar massor av

  :l_sunny::Laie_44::l_diver::beach::Laie_77::viannen_22::JC_burp: och ännu mera  :l_sunny:, kanske några öl till också  :JC_burp:

Trevlig resa önskar ja dej....

en annan får vänta ett tag till... :mebiro_01:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst CarinaJ

Gud, va härligt det låter! Jag kommer att göra precis samma sak  om exakt 8 dagar, vi längtar sååååååååååå!!!

Ha en skön resa!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Sabai

Jaha, nu har man rensat skrivbordet, stängt av mailen, kopplat telefon och skickat lite hånfulla mail till mina kollegor som blir kvar i brunsåsen. Tror faktiskt att jag smiter lite tidigare än 17:00

I morgon vid den här tiden har man varit i luften lite över 2 timmar. Nu väntar massor av

  :l_sunny::Laie_44::l_diver::beach::Laie_77::viannen_22::JC_burp: och ännu mera  :l_sunny:, kanske några öl till också  :JC_burp:

Då får man önska dig en mycket trevlig resa :sun

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jaha, nu har man rensat skrivbordet, stängt av mailen, kopplat telefon och skickat lite hånfulla mail till mina kollegor som blir kvar i brunsåsen. Tror faktiskt att jag smiter lite tidigare än 17:00

I morgon vid den här tiden har man varit i luften lite över 2 timmar. Nu väntar massor av

  :l_sunny::Laie_44::l_diver::beach::Laie_77::viannen_22::JC_burp: och ännu mera  :l_sunny:, kanske några öl till också  :JC_burp:

Underbar känsla.

Ha det gott. :l_sunny: :l_sunny: :l_sunny: :l_sunny:

Helene

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

10 dagar till take off. Jag räknar ner varje minut!  :JC_hourglass:

Förstå gången och måste erkänna att jag är väldigt spänd och förväntansfull. Liiite nervös är man allt ang hur allt ska gå :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

för oss är det 13 dagar kvar, man längtar så man blir stollig.. ::):glad

Åker ni också den 2/12? Jag åker då ifrån Arlanda 23,30 - Krabi! :kla

Nej, vi åker från Göteborg till Phuket :JC_hurrah:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, det var det!!!

[/quote

När fyller han? Min gubbe fyller den 7:e!

Min fyller den 8/12

"Kramiz"

Har du berättat nu???

Vad sa han??

Helene

Nej jag har inte berättat ännu men han får inget veta innan han är på landvetter :D :D :D;):kla :kla

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hur löste du vaccinationsbiten??  :laugh:

Inga problem för vi har aldrig tagit något vaccin innan, vi var i egypten i januari i år och då bestämde vi att vi skulle ta vaccin när vi kom hem igen. Så nu var det inte så svårt att övertalla detta. Men vi har inte fått i han dukuloral men skit i det. Man får lösa det då om det händer något.....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nej jag har inte berättat ännu men han får inget veta innan han är på landvetter :D :D :D;):kla :kla

Verkligen en kul grej! Glöm inte att fota hans min när han inser vart ni ska resa (blir väl ett riktigt höjdar-foto  :D)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men vi har inte fått i han dukuloral men skit i det. Man får lösa det då om det händer något.....

Köp bifolac på apoteket, mjölksyrebakterier som man äter på plats 2 ggr per dag - funkar bra tycker vi!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men vi har inte fått i han dukuloral men skit i det. Man får lösa det då om det händer något.....

Köp bifolac på apoteket, mjölksyrebakterier som man äter på plats 2 ggr per dag - funkar bra tycker vi!

tack för tipset

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×