Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Mia

DAGENS RESEKLIPP THAILAND !!!

Recommended Posts

7868:- för 2 i mars 2015 till BKK, med Aeroflot, vågar man chansa ???

Även jag har sett kanonpriser med Aeroflot men är precis som du mycket tveksam till att flyga med dem...tyvärr.

Är det bra tider på bytena och om man klarar sig utan alkohol så är de lika bra som de flesta andra.

Ja, jag antar att man har gamla fördomar mot Aeroflot som sitter kvar trots att alla säger att dom är helt ok att flyga med  :)

Här får du bara omdömmen av dom som är beredda att flyga med Aeroflot.

Många här har också väldigt begränsad erfarenhet av långdistans flyg, en hel del verkar bara flyga långdistans en gång om året! Titta på omdömena på flygforum och du får en annan bild.

Fick detta från mailet från Jade.se idag...

Res från rusket

Res bort från rusket, res till Bangkok med Air France via Paris i premiumekonomi till Bangkok från endast 7 530:- t/r eller res i ekonomi från så lite som 4 890:-

Priserna gäller för resor mellan 11 november – 1 december 2014 samt mellan 16 januari – 25 juni 2015.

http://jadetravel.us1.list-manage.com/track/click?u=695913cbd7387c11e17fd8f82&id=37e053ee82&e=dcc6915f14

Jag vågar i alla fall pröva dem.

...

Bra, då får vi en recension kanske när du återvänt.

Håller med om att pengar kan man spendera bättre än på transporten.

Kan bara bekräfta att allt gick mkt bra. Har redan skrivit lite kort i annan tråd, men planen landade i tid och det var inte "farligt" att mellanlanda i Kiev. Ibland tror jag att många personer har en förutbestämd uppfattning om både bolag och resemål utan att själva har nyttjat bolagen eller besökt resemålen.

Kommer skriva en kortare reseberättelse i separat tråd senare.

Även jag har sett kanonpriser med Aeroflot men är precis som du mycket tveksam till att flyga med dem...tyvärr.

Är det bra tider på bytena och om man klarar sig utan alkohol så är de lika bra som de flesta andra.

Ja, jag antar att man har gamla fördomar mot Aeroflot som sitter kvar trots att alla säger att dom är helt ok att flyga med  :)

Inget fel av Aeroflot i sig men polarn fick kortet skimmat på Moskvas flygplats för nån vecka sedan. I en bar.

Känns ju sådär på en internationell flygplats.

Guest Stone

Inget fel av Aeroflot i sig men polarn fick kortet skimmat på Moskvas flygplats för nån vecka sedan. I en bar.

Ingen alkohol! Flög med dem till Indien för ett par år sedan, ryssarna satt och drack vodka ur medhavda flaskor utan att personalen reagerade. Rysk grogg: En slurk vodka, en slurk cola, blanda i munnen, svälj.  :JC_burp:

Ingen alkohol! Flög med dem till Indien för ett par år sedan, ryssarna satt och drack vodka ur medhavda flaskor utan att personalen reagerade. Rysk grogg: En slurk vodka, en slurk cola, blanda i munnen, svälj.   :JC_burp:

Om man är less på alla dryga ryssar i Thailand redan så hur ska man orka med dom instängd i ett plan  >:(

Har just kommit hem efter att nyttjat detta erbjudande. Du kommer inte att ångra dig .....

Vilka plan åkte du? Deras 787 men framförallt A380 ser grym ut i business..

Boeing 787 till Doha. Otroligt bra. http://www.airliners.net/photo/Qatar-Airways/Boeing-787-8-Dreamliner/2414338/&sid=c1568dab5e29f3de611bc0ba5f0c063e

Airbus A330-200 till Phuket. Inte lika bra men servicen helt suverän.

Loungen i Doha är också väldigt bra med hur mycket käk som helst.

7/2 - 8/3 Göteborg - Bangkok -Göteborg, mellanlandning i Istanbul

4,494 :- ink. gratis hotellnatt med frukost och transfer i Istanbul på hemresan

med Turkish airlines

Åh, var bokade du den? Är sugen på en kortis i februari. :laugh:

7/2 - 8/3 Göteborg - Bangkok -Göteborg, mellanlandning i Istanbul

4,494 :- ink. gratis hotellnatt med frukost och transfer i Istanbul på hemresan

med Turkish airlines

Åh, var bokade du den? Är sugen på en kortis i februari. :laugh:

På deras egna sida!

Jag tror inte kortisar är lika billiga tyvärr, men kolla!

På ditvägen har jag endast några timmars väntetid i Istanbul och på hemvägen skall jag ta ett hotell de rebjuder gratis :)

Emirates startade kampanj från Oslo idag.

4080 NOK (4350 SEK) till bangkok.

4650 från Arlanda

Sales period: 29th November to 19th December 2014.

Travel period: 1st March to 30th September 2015.

Travel not permitted between; 17th June and 31st August 2015

Child (2-11 years) discount: 25% of the adult fare. Infant (0-1 year): 90% of the adult fare.

Minimum stay: three days after departure from origin.

Maximum stay: one month.